Even zo als het hoort ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even zo als het hoort ;)

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw, 18, 1. 70 en 58 kilo. ( oh ja, volgens de meting van sportschool bf 19,5) Zoals mijn naam al doet vermoeden, heb ik tot 2 jaar geleden aan wedstrijdturnen gedaan.
    Daarmee gestopt vanwege blessures en tijdgebrek.
    Ik ben nu sinds mei begonnen bij een sportschool. Gemiddeld 2/3x per week en dan 45 min cardio en een kwartier of 20 min kracht. Het gaat redelijk, maar niet naar mijn zin. training denk ik dat ik goed op weg ben. Ben de focus aan het verleggen naar kracht, maar durf nog niet altijd even goed tussen de rest te gaan staan om het zo maar even uit te drukken.. heb geen vast schema

Voeding is veel aan te verbeteren. Even in het kort; herstellend/hersteld van eetprobleem, geen ondergewicht ( nauwelijks gehad ook, want optijd ingegrepen), maar voeding is vaak nog heel onregelmatig en verkeerd. Ik denk dat regelmaat en een schema toch wel de sleutel zijn. Meer informatie daarover hoop ik hier op het forum dus te vinden.

Voornaamste doel is gewoon een gezonde levensstijl en wat strakker worden

Groetjes!

Welkom! Leuk dat je je erin verdiept hebt en ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt

Comment

Welkom! Je durf niet tussen de rest te gaan staan zeg je, je bedoeld tussen de mannen of vrouwen? verlegen of ?
      Mind is everything.

Comment

yes! weer een chick derbij
        succes met je zoektocht!
        next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Verlegen sowieso.. Maar vooral tussen de mannen.
          Er is altijd zo'n duidelijke tweedeling. Alsof vrouwen nooit krachttraining doen of ook maar gewichten aanraken. Ben bang dat mensen gaan staren ofzo denk ik

Comment

welkom, als je een voedingsschema wil maken kun je het beste de stickies even doorlezen daar staat veel interessante informatie in.

niet verlegen zijn, de meeste mannen daar waarderen het juist als een vrouw vaak in de sportschool te vinden is.
            -Bench 8x45
            -squat 8x65
            -Deadlift 6x97,5

Comment

Leuk, weer een vrouw erbij!

Als je in het verleden turnen hebt gedaan dan moet je 101 voordelen hebben. Als je eenmaal gestart bent dan knal je vast keihard vooruit
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Welkom exgymnast!

Ik denk juist dat het gewaardeerd wordt door de mannen als een vrouw serieus met krachttraining bezig is.
                Dat heb ik tenminste,bij ons in de sportschool liep ook een vrouw die serieuze gewichten tilde,super toch!

En ja,af en toe werd er wel eens een geintje gemaakt,maar dat is ook (of beter gezegd juist)bij mannen onder elkaar.
                Bij de sarcastische opmerkingen was het vooral jaloezie,aangezien ze 100 kg kon bankdrukken en veel mannen dat niet eens halen.

Ik juich het in ieder geval alleen maar toe en zou krachttraining en cardio omdraaien qua trainingstijd.

Succes!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Welkom. Waar kom je vandaan?
                  Als je overkomt als iemand die iets niet durft zien mensen dat ook aan je. Gewoon trainen en als je lastig gevallen wordt zeg je dat je er zelf wel uitkomt, anders heb je voor je het weet een leger aan 'begeleiders'. Wil je trainen om sterker te worden of meer om strakker te worden?
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Welkom!

Dat verlegen zijn is blijkbaar echt normaal voor vrouwen, mijn zus en een paar meisjes die ook vrij geinteresseerd waren in fitness hadden precies hetzelfde probleem. Ze vinden het 'raar' om tussen alle jongens te staan en schamen zich ook echt om dan gewicht te heffen. Snap niet echt waarom eigenlijk maar je bent niet de enige, ik zou me er gewoon overheen zetten als ik jou was want de meeste (normale) mensen zullen je echt niet speciaal gaan aankijken omdat je een vrouw bent en gewicht heft.

Anyway, goodluck!

Comment

Iedereen heeft het moeten leren..en je moet ergens beginnen..je traint (neem ik aan) voor je zelf en niet voor een ander..gewoon je game face op en knalle als een malle..je zult zien dwingt ook respect af..

goed dat je je hier hebt aangemeld..lees de stickies is veel info te vinden over een voedingsschema maken en evt trainingsschema..veel succes

Succes

(also fem )
                      I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X