Nou ik ben aan het uit rekenen hoeveel ik van wat mag hebben ik moet zeggen heb het hier uit het forum gehaald en uit gerekend zo als het er staat maar ik snap er niks van volgens mij klopt het niet ik kom er niet uit zou iemand mij daar AUB bij kunnen helepen al vasdt bedankt.
brekeningen????
Collapse
X
-
Ja Milena, je koortsachtige vraagstelling nodigt niet bepaald uit om eens te kijken wat er loos is.
Dus...ehh...
Wat is nu eigenlijk je specifieke vraag?
Edit: als je wilt cutten is dat toch écht the number... Wat had je verwacht?2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Je kan het ook in de excelsheet zien (scheelt een paar calorieën maar komt neer op hetzelfde). Hoe de formule precies werkt is mij ook niet duidelijk, daar zit de nodige wetenschap achter (waar ik inmiddels op vertrouw).
Deze berekening houdt rekening met je activiteit en dat je wilt cutten?2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostJe kan het ook in de excelsheet zien (scheelt een paar calorieën maar komt neer op hetzelfde). Hoe de formule precies werkt is mij ook niet duidelijk, daar zit de nodige wetenschap achter (waar ik inmiddels op vertrouw).
Deze berekening houdt rekening met je activiteit en dat je wilt cutten?
Comment
-
Er is een makelijkere berekenig dat weet ik namelijk deze:
Vermenigvuldig je lichaamsgewicht (KG)met:
25-30:wanneer je lichaamsvet wilt verliezen
35 :wanneer je wilt toenemen in droge spiermassa
40 :wanneer je wilt toenemen in spiermassa en lichaamsgewicht
Maar ook dan zit ik vrij hoog vind ik maar goed als jullie zeggendat dat dan klopt dan zal dat ook wel zo zijn miss eet ik dan idd te weinig maar ik moet zeggen dat ik er wel goed uit zie op het moment (geebn eigendunk) hahaha echt niet maar niet te dik en niet te dun.
Comment
-
Al die berekeningen zijn leuk om mee te beginnen.
Ikzelf zou bijv. via jouw methode op 2800-3100kcal uitkomen, maar daar wordt ik echt niet zwaarder van met mijn 78kg. Ikzelf moet bijv. 3700-4000kcal eten om zwaarder te worden.
Het geeft je enkel een indicatie van waar je moet beginnen en aan de hand daarvan ga je aanpassen, kcal weghalen of juist toevoegen. Het zijn geen heilige standaarden, elk lichaam is anders.
Ik las dat je 1800kcal volgens die berekening moest lezen en dat je momenteel 1100kcal eet. Probeer anders eens elke week je kcal inname per dag met zo'n 100-200kcal te verhogen tot je aan die 1850kcal zit volgens de berekening en kijk dan eens wat er gebeurt met je lichaam, fysiek.
Afvallen wordt namelijk ook makkelijker als je kcal inname hoger ligt, want kcal verlagen is in jouw geval sowieso niet gezond als onervaren persoon.Last edited by Iron Mind; 22-08-2013, 10:14."Straight outta gym"
Comment
-
Ok dankje ik ben al wel wat wijzer< ik wil nu dus een eet schema gaan maken voor me zelf en mijn vriend maar probleem ik ben precies dus ik ga alles na wat waar in zit en hoe veel er in zit, alles schrijf ik op wat mijn mond in gaat, Um.... heren niet dat wat jullie denken klopt is ook vlees maar dat gaat niet door mijn maag heen hahahaha
Maar goed wil dus eigenlijk precies weten hoeveel ik van wat mag hebben en hoe kom ik daar dan aan aan de hoe veelheden??
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment