brekeningen????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brekeningen????

Nou ik ben aan het uit rekenen hoeveel ik van wat mag hebben ik moet zeggen heb het hier uit het forum gehaald en uit gerekend zo als het er staat maar ik snap er niks van volgens mij klopt het niet ik kom er niet uit zou iemand mij daar AUB bij kunnen helepen al vasdt bedankt.

Wie helpt mij

Comment

Ik wil je wel helpen.

Als een zin eindigt, dan zet je daar een punt achter. Als er een pauze is ergens in een zin, dan plaats je daar een komma.

Comment

tja sorry he ik ben daar niet zo goed in .

Comment

Alles is te leren . Anyway, hoe verwacht je nu dat wij je moeten helpen? Je geeft praktisch geen informatie waar wij wat mee kunnen.

Comment

Maar ok ik heb dus uit gerekend en ik kom uit op 1896.704 kcal dat mag ik hebben volgens de berekeningen, maar dat kan toch helemaal niet ik bedoel ik ben:

150cm

47kl

34 jaar

Comment

Ja Milena, je koortsachtige vraagstelling nodigt niet bepaald uit om eens te kijken wat er loos is.

Dus...ehh...

Wat is nu eigenlijk je specifieke vraag?

Edit: als je wilt cutten is dat toch écht the number... Wat had je verwacht?
              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
              14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
              25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

nou met andere woorden ik sbap dan denk ik de formule niet helemaal.
                Dit heb ik gedaan ..........

Bereken vrouw:
                655.1+9.563x47(mijn gewicht)+1.850x150(mijn lengte)-4.676x34(mijn leeftijd)=948.325x2=1896.704

Comment

Originally posted by Milena View Post
                  tja sorry he, ik ben daar niet zo goed in .
                  Het begin is daar
                  Pak de exceelsheet en vul daar alles in dat rekent wat makkelijker.

Comment

Je kan het ook in de excelsheet zien (scheelt een paar calorieën maar komt neer op hetzelfde). Hoe de formule precies werkt is mij ook niet duidelijk, daar zit de nodige wetenschap achter (waar ik inmiddels op vertrouw).

Deze berekening houdt rekening met je activiteit en dat je wilt cutten?
                    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Dit is echt onmogelijk jo ik zit nu op 1128,6 KCAL.
                      En moet ik dan echt op 1896.704KCAL gaan zitten??
                      Ik ben bang dat ik dan erg dik word ik wil nu niet meer aan komen dat heb ik gehad maar wel een goed eet schema hebben.

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                        Je kan het ook in de excelsheet zien (scheelt een paar calorieën maar komt neer op hetzelfde). Hoe de formule precies werkt is mij ook niet duidelijk, daar zit de nodige wetenschap achter (waar ik inmiddels op vertrouw).

Deze berekening houdt rekening met je activiteit en dat je wilt cutten?
                        Dat weet ik vandaasr ook op het eind maal 2 dat is als je intensief sport.......en zwaar traind.

Comment

Er is een makelijkere berekenig dat weet ik namelijk deze:

Vermenigvuldig je lichaamsgewicht (KG)met:
                          25-30:wanneer je lichaamsvet wilt verliezen
                          35 :wanneer je wilt toenemen in droge spiermassa
                          40 :wanneer je wilt toenemen in spiermassa en lichaamsgewicht

Maar ook dan zit ik vrij hoog vind ik maar goed als jullie zeggendat dat dan klopt dan zal dat ook wel zo zijn miss eet ik dan idd te weinig maar ik moet zeggen dat ik er wel goed uit zie op het moment (geebn eigendunk) hahaha echt niet maar niet te dik en niet te dun.

Comment

Al die berekeningen zijn leuk om mee te beginnen.

Ikzelf zou bijv. via jouw methode op 2800-3100kcal uitkomen, maar daar wordt ik echt niet zwaarder van met mijn 78kg. Ikzelf moet bijv. 3700-4000kcal eten om zwaarder te worden.

Het geeft je enkel een indicatie van waar je moet beginnen en aan de hand daarvan ga je aanpassen, kcal weghalen of juist toevoegen. Het zijn geen heilige standaarden, elk lichaam is anders.

Ik las dat je 1800kcal volgens die berekening moest lezen en dat je momenteel 1100kcal eet. Probeer anders eens elke week je kcal inname per dag met zo'n 100-200kcal te verhogen tot je aan die 1850kcal zit volgens de berekening en kijk dan eens wat er gebeurt met je lichaam, fysiek.

Afvallen wordt namelijk ook makkelijker als je kcal inname hoger ligt, want kcal verlagen is in jouw geval sowieso niet gezond als onervaren persoon.
                            Last edited by Iron Mind; 22-08-2013, 10:14.
                            "Straight outta gym"

Comment

Ok dankje ik ben al wel wat wijzer< ik wil nu dus een eet schema gaan maken voor me zelf en mijn vriend maar probleem ik ben precies dus ik ga alles na wat waar in zit en hoe veel er in zit, alles schrijf ik op wat mijn mond in gaat, Um.... heren niet dat wat jullie denken klopt is ook vlees maar dat gaat niet door mijn maag heen hahahaha
                              Maar goed wil dus eigenlijk precies weten hoeveel ik van wat mag hebben en hoe kom ik daar dan aan aan de hoe veelheden??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X