Originally posted by jmeijer
View Post
Let me introduce!
Collapse
X
-
Heb al zat gezien in de bijna 38jaar dat ik meeloop in de gym kerel. Is gewoon de waarheid.
Ikzelf heb de eerste 10jaar zonder getraind, en ben toen doorlopend aan het kuren geweest tot pas geleden.
Dus ook zo'n 28jaar gebruikt, waarbij mn eerste kuur de beste was van allemaal.
De gains die je kunt maken bij de eerste keer zal je nooit meer evenaren, dus is het zaak dat zo goed mogelijk te doen...
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostBij mij wel Rain, heb geprobeerd het te copieren en je pb te sturen, maar lukt niet.
Allemaal rare tekens...
Is dit de voeding die je nu eet of ben je van plan dit te gaan doen?
Zo slecht zien de producten en de verdeling er niet eens uit.
Je moet ergens beginnen en kijken of je onderhoud in de praktijk hetzelfde is als in theorie.
Van daaruit kan je dan verhogen of verlagen,al zou ik eerst je vetpercentage wat omlaag brengen.
Je vetten zijn redelijk hoog voor jouw gewicht,al is dat redelijk makkelijk te verlagen door wat minder (wal-)noten te eten.
Voor je het weet zit je anders zo over de 20 % heen,al zit je dat nu misschien al.
'Hoe heb je je vetpercentage trouwens gemeten?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Jaren* Het is nou eenmaal een langzame sport. Je moet sowieso eerst eens uit zien te vinden wat je daadwerkelijke onderhoud is en dat proces duurt sowieso al een tijdje (is immers een kwestie van trial and error). Dan kunnen de gains beginnen en ben je al gauw een jaar verder.Ik doe een gok
Comment
-
Ik denk dat je het niet wilt begrijpen en je zin toch doordrukt, al is dat jouw eigen keuze.
Door een goed voedingsschema zal je genoeg spiermassa aankomen.
Waarom zou je aas gebruiken zolang je spiermassa erbij krijgt?
Waarschijnlijk omdat je ongeduldig bent maar nog waarschijnlijker is dat mensen in jouw omgeving het ook (willen) doen.
Wees verstandig en stel het minimaal een jaar uit en bekijk het dan opnieuw.
Als je eenmaal gaat 'valsspelen' blijf je bezig.
Ps: weegschalen zijn onbetrouwbaar, voor hetzelfde geld is je vetpercentage >20 %
Weet je wat gyno is?Last edited by rain; 20-09-2014, 22:02.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostIk denk dat je het niet wilt begrijpen en je zin toch doordrukt, al is dat jouw eigen keuze.
Door een goed voedingsschema zal je genoeg spiermassa aankomen.
Waarom zou je aas gebruiken zolang je spiermassa erbij krijgt?
Waarschijnlijk omdat je ongeduldig bent maar nog waarschijnlijker is dat mensen in jouw omgeving het ook (willen) doen.
Wees verstandig en stel het minimaal een jaar uit en bekijk het dan opnieuw.
Als je eenmaal gaat 'valsspelen' blijf je bezig.
Ps: weegschalen zijn onbetrouwbaar, voor hetzelfde geld is je vetpercentage >20 %
Weet je wat gyno is?
Ja, mannen die tieten krijgen ja :P
Comment
-
Maar wat ik me afvraag hé, die 27-2800 kcal die je als man eigenlijk hoort binnen te krijgen, hoe doet iedereen dat? De meesten van ons hebben toch een baan? Je gaat toch niet om 2 uur smiddags op je werk rijst of pasta zitten eten? Hoe krijg je dan die 6/700 kcal binnen? Bijvoorbeeld jij rain, of knulletje. Hoe komen jullie aan je kcal verspreid op een dag
Comment
-
Originally posted by jmeijer View PostMaar wat ik me afvraag hé, die 27-2800 kcal die je als man eigenlijk hoort binnen te krijgen, hoe doet iedereen dat? De meesten van ons hebben toch een baan? Je gaat toch niet om 2 uur smiddags op je werk rijst of pasta zitten eten? Hoe krijg je dan die 6/700 kcal binnen? Bijvoorbeeld jij rain, of knulletje. Hoe komen jullie aan je kcal verspreid op een dag
Comment
-
Originally posted by jmeijer View PostIdem, oestrogeen kans op vrouwelijke hormonen/borsten etc. Maar dit heeft toch niet te maken met mij? Dit kan elke gebruiker van aas gebeuren als hij niet nakuurt.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by jmeijer View PostMaar wat ik me afvraag hé, die 27-2800 kcal die je als man eigenlijk hoort binnen te krijgen, hoe doet iedereen dat? De meesten van ons hebben toch een baan? Je gaat toch niet om 2 uur smiddags op je werk rijst of pasta zitten eten? Hoe krijg je dan die 6/700 kcal binnen? Bijvoorbeeld jij rain, of knulletje. Hoe komen jullie aan je kcal verspreid op een dag
En ja dat eten deed ik op mn werk ook. Alhoewel ik maar 5 eetmomenten had op n dag. Ik nam dan ook geen broodtrommeltje mee, maar een koelbox. Het eten ga je aan wennen, en dat doen de mensen om je heen ook.
Het lichaam dat je wil, zal je toch moeten voeden. En alle winst die je wilt boeken zal toch door je bakkes heen moeten.
Het is alleen jammer dat als je flink bent dat men dan al snel denkt dat je alles eet en meedoet met hun idiote drink en eetgewoontes.. Maar ook daar raken ze aan gewent.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment