Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een nieuw jaar, een nieuw lid. Even voorstellen :)
Elke keer die weightgainer gooi die troep weg en vervang dat met een havermoutshake, van een te hoog calorieoverschot word je vet niet een weightgainer. Alleen zijn er imo veel betere alternatieven
Weight gainer? Je kan toch wel 300/400 of zoiets boven onderhoud eten zonder zoiets?
Sommige hebben het gewoon totaal niet begrepen.
Ik begin maandag aan een nieuw schema... A 4100 kcals, en dan zijn het nog kleine porties rijst en pasta , kip en gehakt...
Ik begin maandag aan een nieuw schema... A 4100 kcals, en dan zijn het nog kleine porties rijst en pasta , kip en gehakt...
Ach..
Iedereen doet altijd zo overdreven over een (zelfgemaakte) weightgainer.
Als je niet continue veel kan of wilt eten, is een weightgainer zo gek/erg nog niet.
Is brinta of havermout met melk dan geen 'echt'voedsel?
Zonder consumptie van vlees valt ook prima aan een voldoende gebalanceerde voeding te komen. Als je 16 jaar bent kan je prima zelf bijvoeding halen als je serieus wilt gaan krachttrainen. Er staat een sticky van een voedingschema waar je zelf alle voedingsmiddelen in kan voeren dan weet je precies wat je per dag binnen dient te krijgen. Eieren (Biologisch, dan zijn het happy kippen) zijn ook een prima voedingsbron van eiwit en vet, noten idem. En allerhande kazen ook (alhoewel hier voor sommigen wellicht teveel vetten in zitten).
En je moeder te lui om te koken.... Komaan... toen ik 10 was kookte ik elke dag voor ons gezin van 6, heb ik nooit iets aan over gehouden.
Even niet meer zeuren en zelf actie ondernemen.
Oké ik geef je gelijk daarin. Zelf kook ik namelijk ook vaak genoeg.
Rijst en pasta...
Thuis eten we voornamelijk dingen als rijst, peulvruchten etc. Gewoon dat soort eten. Nou weet ik verder niet veel over alle soorten voeding, en ik denk ook niet dat zoiets gevraagd moet worden in een topic als dit. Maar zou het helpen om aan te komen als ik gewoon meer eet van dat soort dingen? En dan zal ik ook gewoon proberen meer eieren, yoghurt/kwark te eten. Is dat een goed begin?
je bent 16, dan kan jij toch wel je eigen boterhammen smeren? Als er niets in huis is, dan zal je dit zelf moeten regelen. Heb je een baantje oid? Koop wat brood, pindakaas, kipfilet, kwark, brinta en evt wat whey. Kom je al een heel eind mee.
Heb geen baan. Was toevallig van plan deze week hier en daar te gaan solliciteren.
Dank voor je advies. Lees m'n reactie hierboven als dat kan... meer van dat soort dingen en ook tussendoor kwark, broodjes pindakaas en kwark?
Ik ben niet vies van veel eten en kan echt wel wat op. Maar bv 4 broodjes pindakaas in één is voor mij niet 't lekkerst en daardoor krijg ik 't ook niet meer naar binnen gewerkt. Alles verdelen over de dag en veel tussendoor lijkt me daarom erg fijn.
Thuis eten we voornamelijk dingen als rijst, peulvruchten etc. Gewoon dat soort eten. Nou weet ik verder niet veel over alle soorten voeding, en ik denk ook niet dat zoiets gevraagd moet worden in een topic als dit. Maar zou het helpen om aan te komen als ik gewoon meer eet van dat soort dingen? En dan zal ik ook gewoon proberen meer eieren, yoghurt/kwark te eten. Is dat een goed begin?
Natuurlijk. Een goed begin is een schatting maken van je onderhoud en dit uittesten. Dus.. kijk op hoeveel kcals je aankomt, is dit meer dan 0,5 per week dan verlaag (persoonlijk zou ik bij 0,5 al verlagen maar met beginnergains is het een ander verhaal) Kom je niets aan dan verhoog.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment