Beste forumleden,
Ik zal mezelf hier even voorstellen. Ik ben dennenappel 26 jaar 2.03 en mijn hele leven al aan de dunne kant geweest. Dit door erfelijke eigenschappen, een snelle stofwisseling en gelijk of onder mijn behoefte eten. Zoals velen vind ik zelf dat ik redelijk veel eet maar ik ben me er goed bewust van dat er meer kcal in moeten om winst te behalen.
Ik heb sinds kort een nieuwe (onregelmatige) baan en tijd om te trainen.
Ben nu een week of 6 bezig en ben van 86kg naar 90kg gegaan in die weken.
Mijn doel voor 2015 is om de 100 kg te passeren. Wat mij vooral een doorn in het oog is, zijn mijn armen, die zijn altijd al aan de magere kant geweest.
Ik heb dus het een en ander aan onderzoek gedaan en mijn voeding aangepast.
Dagelijks eet ik tussen de 3500 en 4000 kcal Eiwitten tussen de 200-230 per dag Vet rond 110g en Koolhydraten rond de 400. Waarden kunnen wat afwijken maar dit is een indicatie.
Ik train tussen de 3-5x per week op basis van 4 trainingsdagen:
Dag 1 Borst + Triceps
Dag 2 Rug + Biceps
Dag 3 Schouders + Buik
Dag 4 Benen
Foto's volgen nog, ben momenteel aan het werk (kantoorbaan).
Tips zijn natuurlijk welkom, ik zal de volgende keer dieper ingaan op zaken als trainingsdagen en voedingsschema maar ik ben nog langs niet uitgelezen hier.
De groeten!
Ik zal mezelf hier even voorstellen. Ik ben dennenappel 26 jaar 2.03 en mijn hele leven al aan de dunne kant geweest. Dit door erfelijke eigenschappen, een snelle stofwisseling en gelijk of onder mijn behoefte eten. Zoals velen vind ik zelf dat ik redelijk veel eet maar ik ben me er goed bewust van dat er meer kcal in moeten om winst te behalen.
Ik heb sinds kort een nieuwe (onregelmatige) baan en tijd om te trainen.
Ben nu een week of 6 bezig en ben van 86kg naar 90kg gegaan in die weken.
Mijn doel voor 2015 is om de 100 kg te passeren. Wat mij vooral een doorn in het oog is, zijn mijn armen, die zijn altijd al aan de magere kant geweest.
Ik heb dus het een en ander aan onderzoek gedaan en mijn voeding aangepast.
Dagelijks eet ik tussen de 3500 en 4000 kcal Eiwitten tussen de 200-230 per dag Vet rond 110g en Koolhydraten rond de 400. Waarden kunnen wat afwijken maar dit is een indicatie.
Ik train tussen de 3-5x per week op basis van 4 trainingsdagen:
Dag 1 Borst + Triceps
Dag 2 Rug + Biceps
Dag 3 Schouders + Buik
Dag 4 Benen
Foto's volgen nog, ben momenteel aan het werk (kantoorbaan).
Tips zijn natuurlijk welkom, ik zal de volgende keer dieper ingaan op zaken als trainingsdagen en voedingsschema maar ik ben nog langs niet uitgelezen hier.
De groeten!
Comment