Ook even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Eerlijk gezegd, geloof ik je niet. 96 kg op 4% is een monsterfysiek. Iemand die zoveel met zichzelf bezig was heeft in die tijd echt wel een keer fotootje genomen.
    lijkt mij ook. iedereen die serieus traint maakt foto's van zichzelf ( hoop ik... anders ben ik de enige)
    Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
      lijkt mij ook. iedereen die serieus traint maakt foto's van zichzelf ( hoop ik... anders ben ik de enige)

En vooral iemand die hier meteen loopt te pronken met stats. En 4% nog wel Dat heb je toch echt wel vastgelegd... dat heeft eruit gezien...pff!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        En vooral iemand die hier meteen loopt te pronken met stats. En 4% nog wel Dat heb je toch echt wel vastgelegd... dat heeft eruit gezien...pff!
        Nee helaas niet. Ik snap dat het raar overkomt. Maar ik zat toen niet lekker in mijn vel, prive gezien dan. Daar laat ik me verder niet over uit. Wat ik wel kan vertellen, dat ik daarna enorm ben afgevallen naar 72kg. Diverse onderzoeken (bloed, scans) wezen geen oorzaak aan..
        Ik zal eens hard op zoek gaan naar foto's om toch enig bewijs aan te kunnen leveren.

Comment

Allereerst welkom Ryan.
          Wat voor blessures heb je eigenlijk gehad? Schouder of beenblessures, of iets anders? En wat is je leeftijd eigenlijk?

Dat waren behoorlijk indrukwekkende stats wat je had. Heb je dat helemaal naturel behaald of met wat ondersteunende middelen?
          Laat iedereen maar zien dat je het in de toekomst weer gaat flikken (mits je nu weer 100% hersteld bent). Dan heeft iedereen alsnog je bewijs
          Last edited by Aesthetic and Athletic; 13-04-2015, 13:21.

Comment

welkom!

Comment

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
              Allereerst welkom Ryan.
              Wat voor blessures heb je eigenlijk gehad? Schouder of beenblessures, of iets anders? En wat is je leeftijd eigenlijk?

Dat waren behoorlijk indrukwekkende stats wat je had. Heb je dat helemaal naturel behaald of met wat ondersteunende middelen?
              Laat iedereen maar zien dat je het in de toekomst weer gaat flikken (mits je nu weer 100% hersteld bent). Dan heeft iedereen alsnog je bewijs
              Dank je.
              Ik heb inderdaad mijn schouder totaal naar de vernieling gehad met een ski ongeluk, pols gebroken, ribben.
              Daarnaast heb ik een ontsteking gehad in mijn heup, waardoor mijn kraakbeen aangetast werd, laat ik je zeggen dat dat erg pijnlijk was.
              Heb overigens geen AS of dergelijken gebruikt. Mijn lage vetpercentage kwam door, aanleg en zeer veel sporten/trainen (te veel) icm met toch te weinig eten.
              En ja de komende foto's zullen het bevestigen!

Comment

Welkom Ryan, veel succes met je trainingen
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by RyanD View Post
                  Dank je.
                  Ik heb inderdaad mijn schouder totaal naar de vernieling gehad met een ski ongeluk, pols gebroken, ribben.
                  Daarnaast heb ik een ontsteking gehad in mijn heup, waardoor mijn kraakbeen aangetast werd, laat ik je zeggen dat dat erg pijnlijk was.
                  Heb overigens geen AS of dergelijken gebruikt. Mijn lage vetpercentage kwam door, aanleg en zeer veel sporten/trainen (te veel) icm met toch te weinig eten.
                  En ja de komende foto's zullen het bevestigen!
                  Zonder AS geloof ik er al helemaal niks van... dan had je met AS naar de olympia gekunt....
                  En inderdaad sluit ik me bij de rest aan, het is onmogelijk dat je 0 fotos hebt van toen. totaal niet geloofwaardig, sorry.

En weinig eten en zeer veel sporten, dat doet iedereen die droog wil staan, toch komt bijna niemand op 4%. Daarnaast behoud je dan nooit 96KG aan massa. Tenzij je extreem lang bent.
                  Last edited by Indiana; 13-04-2015, 16:50.

Comment

Je stond er dus ongeveer zo bij:
                    Al naturel natuurlijk

Comment

Kan best dat hij 96kg was en dat hij aardig droog was maar zn vetpercentage niet goed heeft gemeten. Waarom moeten er 3 pagina's volgebitcht worden over een getalletje van een paar jaar geleden?
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X