Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (diablo @ Okt. 06 2005,17:34)]als je ziet dat ik 3 mnd terug armpies had van 26 cm omtrek en een gewicht van 63,5 kg had en nu bijna 83kg en bovenarmen 34,5cm doe ik het toch wel redelijk goed vind ik.
doe erg veel research,oefeningen,voeding,supp's
maar het klopt een gym is gewoon beter want daar heb je alles,zodra ik een goeie gevonden heb zal ik dat ook zeker overwegen.
dit in 3 maanden
lijkt me wel heel erg sterk weet niet wat je allemaal gebriukt maar van 63 naar 83 heb je dan 2 dummbles vast ??
Voor een goeie gym zou je eens naar Sportschool Hercules moeten gaan aan het Boterdiep.
Je kunt dan het beste terecht bij Friso of Harry.
Harry is een maat van mij en kan je vast wel helpen
Iig welkom
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (ReyMysterio @ Okt. 10 2005,14:32)]Voor een goeie gym zou je eens naar Sportschool Hercules moeten gaan aan het Boterdiep.
Je kunt dan het beste terecht bij Friso of Harry.
Harry is een maat van mij en kan je vast wel helpen
Iig welkom
denk dat ik daar idd maar heen ga,en zal zeker wel ff naar harry of friso vragen,kan wel wat begeleiding gebruiken.
bedankt voor de tip bro!
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment