even voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen.

Hoi,

Ik begin as. maandag voor het eerst met trainen. Ben altijd wel redelijk sportief geweest maar wordt volgende week 32 en wil nu toch echt voorkomen dat er van alles en nog wat gaat hangen .

de stats: 31 jaar dus, 173m, 65kg.

NU ga ik dus trainen om zowel meer massa te krijgen alswel de vetrolletjes tegen te gaan.
    Nu heeft iemand mij geadviseerd om Product X Transform (legal gear) te gebruiken.
    Dat schijnt een natuurlijk middel te zien die de groei van spiermassa stimuleert.
    NU ben ik een beetje huiverig te zijn voor dit soort dingen maar die jongen zegt dat het hardstikke goed spul is en dat het zeker geen anabolen zijn.

Heeft iemand misschien hier een mening over?
    en een trainingsschema zou ook leuk zijn, voor een beginner dus.
    ik wil 5 x per week gaan trainen. IN het begin wil ik vooral de nadruk op mijn benen leggen omdat die vrij dun zijn en volgens mij is het belangrijk dat daar in eerste instantie meer massa komt voordat ik aan mijn bovenlichaam ga werken... of zie ik dat verkeerd?

alvast bedankt! en een vette site trouwens!

Welkom en een leuke intro!

Wat dan ook gebruiken is zeker in het begin helemaal niet nodig hoor, dus als je twijfelt gewoon laten. Het product dat je noemt kan overigens geen kwaad.

Goed eten is vele malen belangrijker, je zult waarschijnlijk het één en ander aan je eetgewoontes moeten veranderen voor optimale resultaten. Hierover kun je heel veel lezen in het onderdeel 'Voeding' en daar kun je ook terecht met vragen over het onderwerp.

Qua training kun je beter beginnen met 2-3x per week ipv 5x per week, meer is zeker bij krachttraining níet beter!
    Daarbij stoppen veel mensen al snel weer als ze in het begin te veel doen, zou toch zonde zijn.
    Om je lichaam wat te laten wennen is beginnen met een full-body workout (een beetje van alles) enorm aan te raden. Hiermee kunnen ze je op je sportschool ongetwijfeld helpen. Doe dat een week of 6, in de tussentijd kun je hier op het forum bij training gaan lezen en een goed schema opstellen voor na die 6 weken.

Heel veel succes!

Comment

thanx!

Comment

Welkom op het forum!
        Zoals al gezegd niet teveel willen in het begin anders ga je er snel op uitgekeken zijn, 3x maal in de week een basisschema is zeker meer dan voldoende. Dit is normaal gezien te verkrijgen in elke sportschool.
        Dan op deze site kan je genoeg voeding-en trainingschema's vinden.
        Probeer je zo goed mogelijk te informeren, eet kwalitatief en voldoende, een goed basischema en zeker voldoende rust. Rust is even belangrijk als alle voorgaande.
        Veel leesplezier en succes met je nieuwe hobby!
        Grtz
        -C-
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

welkom en veel succes

Comment

welkom kerel
            tips zat zo te lezen
            niet teveel willen laat je lichaam lekker wennen aan belasting anders heb je over een jaar echt last
            goed eten en beginnen met een basis schema en dan kom je der wel
            sups zou ik ook nog niet gebruiken aan het begin zo'n 1ste jaar ga je van nature al als een speer
            Who's the Chef

Comment

Welkom ,

Veel succes en plezier uiteraard.

Comment

Welkom!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom hier op het forum.
                  Brear.

Comment

welkom

Grtz
                    stil growing

Comment

Welkom kerel! De juiste ingesteldheid heb je al, de rest zal zeker volgen. Die 'fancy producten' hoeven zoals reeds gezegd zeker nog niet. Maak eerst de basis in orde, maar daar ben je ook al goed mee bezig zoals ik kon lezen in andere topics.

Veel plezier gewenst!

grtz, Bocca

Comment

Welkom !
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X