mij voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mij voorstellen

Yoo, ik ben jeroen (18j),ik doe ongeveer een klein jaartje powertraining, met af en toe eens een pauze van een maand . Ik ben ongeveer 1m78 en weeg 85kg. Ik heb niet veel moeite om aan gewicht te geraken. Mijn grootste probleem is dat ik niet veel geduld heb en mijn voeding is niet echt perfect. Graag zou ik nog wat groter worden, en meer droog staan.

Voeding:
    ‘S morgens meestal cornflakes, frosties, choco crips,......
    ‘S middags veel pizza en ravioli of boterhammen
    ’S avonds wat er op tafel komt voor iedereen.(Veel vlees,enkele patatjes, weinig groenten, en veel brood eigenlijk).Meestal ook nog een dessertje voor de tv.

Drank was vroeger altijd limonade of cola, nu meer en meer sportdrank en water.

Mijn trainingschema bestaat uit 5dagen, Ik probeer minstens 4 keer per week te gaan.
    Dag1: borst
    Dag2: biceps
    Dag3: schouders
    Dag4: rug
    Dag5: triceps
    Tussen elke 2 oefeningen 80 maal buikspieren

Benen doe ik niet omdat ik voetballer ben en al 2 voetbaltrainingen en 1 à 2 matchen heb per week. En ik doe liever eens een stevig duurloopje omdat ik daar meer aan heb vind ik.

De reden dat ik mijn geregistreerd heb ik is omdat ik wil bijleren en er het maximum wil uithalen. Foto’s zijn voor later.byee

Welkom.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom.

Je schema's kun je beter even plaatsen in de daarvoor bestemde sectie's, houdt het forum overzichtelijker en levert je ook meer reactie's op.
      Dat voedingsschema kun je overigens beter niet eens plaatsen, dat lijkt zo vreselijk nergens naar dat niemand zou weten waar te beginnen met verbeteren... Lees gerust eerst wat over dat onderwerp en plaats dan een schema waarvan je zelf denkt dat het wel ongeveer goed zou moeten zijn.

Comment

Je eten is bagger voor een sporter. Ik zou zeker zorgen dat je meer maaltijden op een dag hebt (7). Je moet ook meer eiwitten binnenkrijgen, minder vet en goede koolhydraten.

De dag beginnen met cornflakes is goed, maar met choco cornflakes, nee dat is niet egt heel goed. (of je moet heel mager zijn).
        Zorg dat je na het ontbijt nog zeker 2/3 maaltijden hebt tot 3 uur smiddags.
        Neem voor het slapen wat langzame koolhydraten (zit bv in magere kwark) en probeer op je boterhammen ook gezonde voeding te doen (kipfile, 20+ kaas, pindakaas(niet te veel ivm. vet)).

Grtz, David.

En welkom!
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Bienvenido

Aan je voedingschema valt veel te veranderen bro. Neem gerust een kijkje naar andere voedingschema's en stel een nieuwe op: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/

Comment

Het is inderdaag niet zo goed, maar het is ook geen voedingschema, gewoon dingen die ik veel eet.

Comment

welkom naamgenoot en ook nog even oud..

Comment

welkom
                Who's the Chef

Comment

Welkom Jeroen!

Grtz

Comment

Welkom!
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Welkom

Grtz
                      stil growing

Comment

Welkom en succes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Welkom. Goede intro en goed om te vermelden wat je nu eet. Dan weet iedereen vanwaar je komt...from scatch dus... Geeft niet, want iedereen moet een begin maken.
                          Zoals al gezegd, lees goed in de voedingssectie. Daar staat veeeeel info.

Succes!!!
                          Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Welkom!

Comment

Welkom !
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X