Yoo, ik ben jeroen (18j),ik doe ongeveer een klein jaartje powertraining, met af en toe eens een pauze van een maand . Ik ben ongeveer 1m78 en weeg 85kg. Ik heb niet veel moeite om aan gewicht te geraken. Mijn grootste probleem is dat ik niet veel geduld heb en mijn voeding is niet echt perfect. Graag zou ik nog wat groter worden, en meer droog staan.
Voeding:
‘S morgens meestal cornflakes, frosties, choco crips,......
‘S middags veel pizza en ravioli of boterhammen
’S avonds wat er op tafel komt voor iedereen.(Veel vlees,enkele patatjes, weinig groenten, en veel brood eigenlijk).Meestal ook nog een dessertje voor de tv.
Drank was vroeger altijd limonade of cola, nu meer en meer sportdrank en water.
Mijn trainingschema bestaat uit 5dagen, Ik probeer minstens 4 keer per week te gaan.
Dag1: borst
Dag2: biceps
Dag3: schouders
Dag4: rug
Dag5: triceps
Tussen elke 2 oefeningen 80 maal buikspieren
Benen doe ik niet omdat ik voetballer ben en al 2 voetbaltrainingen en 1 à 2 matchen heb per week. En ik doe liever eens een stevig duurloopje omdat ik daar meer aan heb vind ik.
De reden dat ik mijn geregistreerd heb ik is omdat ik wil bijleren en er het maximum wil uithalen. Foto’s zijn voor later.byee
Voeding:
‘S morgens meestal cornflakes, frosties, choco crips,......
‘S middags veel pizza en ravioli of boterhammen
’S avonds wat er op tafel komt voor iedereen.(Veel vlees,enkele patatjes, weinig groenten, en veel brood eigenlijk).Meestal ook nog een dessertje voor de tv.
Drank was vroeger altijd limonade of cola, nu meer en meer sportdrank en water.
Mijn trainingschema bestaat uit 5dagen, Ik probeer minstens 4 keer per week te gaan.
Dag1: borst
Dag2: biceps
Dag3: schouders
Dag4: rug
Dag5: triceps
Tussen elke 2 oefeningen 80 maal buikspieren
Benen doe ik niet omdat ik voetballer ben en al 2 voetbaltrainingen en 1 à 2 matchen heb per week. En ik doe liever eens een stevig duurloopje omdat ik daar meer aan heb vind ik.
De reden dat ik mijn geregistreerd heb ik is omdat ik wil bijleren en er het maximum wil uithalen. Foto’s zijn voor later.byee
Comment