Een maat van mij is ook enorm aangekomen, ondanks dat hij veel sport, nu moet hij moeilijk doen om terug te gaan komen op zijn oude gewicht. Hij heeft er wel 8 kilo bij gekregen, dus ik zou je aanraden om op te letten op je gewicht als je stopt met roken!
stoppen met roken en blowen op advies van jullie bodynet liefhebbers
Collapse
X
-
Ik ben 4 maanden gestopt met roken en blow al 9 maanden niet meer.
Je hoeft geen plekken te mijden waar er gerookt wordt. Zord dat je goed in je vel zit door goed te eten en te sporten. Dan weet je waar je het voor doet!
Ik rook niet meer omdat anders na een half uurtje hardlopen mn longen uit mn lijf branden! Dit vind ik belangrijker dan het simpele genot van een sigaretje. Stiekem vind ik patat en frinkandellen ook lekker maar dit eet ik niet meer(bijna niet meer) omdat het vette zooi is en ik merk dat ik daar veel minder goed door presteer, daarom eet ik gezond!
Zorg gewoon dat je stress situaties vermijdt, hierdoor kan de gedachte "schijt aan de rest, maar ik rook gewoon een peukje" opspelen.
En doe vooral niet te krampachtig als je ooit een keer zin hebt in een sigaretje, dat kan echt geen kwaad, als je maar in gedachte houd waarom je wilde stoppen
Heb 2 feestjes tussendoor gehad en hier bij elkaar een half pakje gerookt, daarna gewoon weer verder gegaan met stoppen
Succes voor de stoppers
Comment
-
Originally posted by Ruben92 View PostJa ik ben wel veel aangekomen. dus ik zou wel goed op je eet patroon letten als je stopt!
Gr Ruben
Ik wil juist stoppen om aan te komen..haha!
Een blowtje zo af en toe kan geen kwaad dan toch? Ik bedoel na een blowtje heb ik wel zin in wat boterhamme of tosties ofzo.
Of is het echt dat je test. verlaagd ofzo en je eigelijk beter niet ken blowen?
thnx
Comment
-
Ik heb 15 jaar geblowd,ook getraind nergens last van gehad.
Maar ik ben er nu 2 jaar vanaf,ik ben anders aan het denken gekomen .
Rookte 10 euro per dag.
Ben blij dat ik van die schit af ben.
Ook zo in een keer gestopt,maar ik kan je vertellen ,dat was niet makkelijk.
zweet voeten ,zweet handen ,heel opstandig.gekke dingen denken .maar heb er voor de buiten wereld had hetgee nadeel.
Maar naar 2 jaar geen blowtje meer aangeraakt,voel ik me de master,dat ik er van af kan blijven.
Comment
-
Originally posted by Wijs View PostIk wil juist stoppen om aan te komen..haha!
Een blowtje zo af en toe kan geen kwaad dan toch? Ik bedoel na een blowtje heb ik wel zin in wat boterhamme of tosties ofzo.
Of is het echt dat je test. verlaagd ofzo en je eigelijk beter niet ken blowen?
thnx
mmm als je echt serieus je helemaal op je sporten wil gooien zou ik ook het blowen laten zitten! Aankomen kan ook zonder te stoppen. Als jij jezelf gewoon voorhoud om zo en zo laat moet ik eten, dan moet je dat gewoon doen. Honger of niet. Hieraan ga je wennen en 2 weken later is het de normaalste zaak van de wereld!
gr Ruben1.8393 KG19 JAAR
Comment
-
Na 6 jaar ongv 20 zware shaggies per dag ben ik nu 4 dagen gestopt met roken, cold turkey. Blowen doe ik nog wel, maar dan gewoon een beetje wiet in de waterpijp, en heel weinig. Ik mis het roken niet, het is alleen heel gek af en toe, bijvoorbeeld als ik op de trein wacht, dan krijg ik een enorm ranzige smaak in mijn mond en word ik nerveus. Maar met een pepermuntje en wat in mezelf praten is de craving weer voorbij! Ik ben blij dat ik gestopt ben.
Comment
-
Ik ben 2 jaar geleden terug begonnen met roken, wil hier terug van af, dus ik zal moeite moeten doen en doorzetten. Sinds ik medicijnen neem die inwerken op mijn dopaminesysteem heb ik een nagenoeg onweerstaanbare drang om steeds te roken, psychiater begrijpt het niet goed maar ik des te beter, is natuurlijk gemakkelijk me te verschansen achter medicijnengebruik maar andere artsen zeggen dat het wel degelijk aan het medicijnengebruik ligt. Zit eigenlijk in een patstelling, rook ik niets dan heb ik een allesoverweldigende craving, rook ik wel dan ben ik ongezond bezig. was 5 jaar gestopt zonder problemen, duhh!
Comment
-
Stelt niks voor, als je de doorzetting hebt om elke week trouw een aantal dagen in de sportschool te staan is dit piece of cake.
Begon op m'n 14e met roken na verloop vn tijd pakje per dag, en half jaar later begon ik met blowen.
Dat blowen op d'n duur werd ik gek als ik niet een paar joints gerookt had.
in ieder geval niks afbouwen, geen "alleen opstap roken" smoesjes, geen pleisters, helemaal niks.
Zelf ook geprobeerd met smoezen enzo, maar stoppen werkt niet als je af en toe nog aan die dingen heist. In 1x of doorgaan.
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostStelt niks voor, als je de doorzetting hebt om elke week trouw een aantal dagen in de sportschool te staan is dit piece of cake.
Begon op m'n 14e met roken na verloop vn tijd pakje per dag, en half jaar later begon ik met blowen.
Dat blowen op d'n duur werd ik gek als ik niet een paar joints gerookt had.
in ieder geval niks afbouwen, geen "alleen opstap roken" smoesjes, geen pleisters, helemaal niks.
Zelf ook geprobeerd met smoezen enzo, maar stoppen werkt niet als je af en toe nog aan die dingen heist. In 1x of doorgaan.Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Originally posted by dfuse View Postyups, helemaal mee eens, ofwel stopte gewoon met roken, ofwel zijde ne zwakke loser. (zelf ook cold-turkey gestopt) als de wil er is om te stoppen doe je dat gewoon.
Vooreerst, ik ben 5 jaar gestopt geweest, cold turkey, vond er niets aan, heb wilskracht genoeg.
Ten tweede, het is pas na het beginnen nemen van bepaalde medicatie dat het roken terug is begonnen, stoppen is niet het probleem hoor, het gebeurt dat ik een paar maand stop en dan herval ik, niet door een gebrek aan wilskracht maar onder invloed van de medicatie.
Anderen verdikken met 20 à 30 kilo, ik niet, bij mij wekt het een ongeloofelijke rookhonger op.
Die k*tmedicijnen die ik helaas nodig heb werken heel verslavingsgevoelig.
Stoppen zal ik wel doen, ben geen zwakke loser man, heb alleen de pech dat het moeilijker gaat bij mij dan bij anderen, en dat weet ik omdat ik (5 jaar) al eens gestopt geweest ben. En dat was een piece of cake, vergeleken met nu.
Comment
-
Ik zeg toch niet anders als de rest? Was trouwens niet specifiek op jou bedoeld hoor, maar als je zegt dat het je niet aan wilskracht ontbreekt, maar dan TOCH terug rookt, maakt niet uit of het door medicijnen komt of niet, dan denk ik toch dat je niet genoeg wilskracht hebt. Zeker als je na 5 jaar terug begint??Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Ben nu 7weken gestopt met roken!!!:|
Pak ong nog zon 1 blowtje per dag, helaas zit hier ook een peuk in en wil ik hier ook mee stoppen.
Ik denk dat 1januari wel een geschikt moment is, niet?
Ik sport trouwes voor afleiding, ong 5x per week. Woensdag en Zondag rust.
Af en toe een dagje minder.
Ben 5 kilo aangekomen, maar spiermassa.
eet ook wel bijna een heel brood per dag ineens.Last edited by Wijs; 10-12-2009, 13:08.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -