stress

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stress

Hoe gaan jullie met stress om?

ik vraag het me alleen af
    als ik bijvoorbeeld stress ga ik trainen of een stukje wielrennen wat doen jullie om er van af te komen?
    There are no shortcuts to any place worth going.

Pagga slaan jonguhhhh!!!!

Ga slapen, dan is het de volgende dag weg, ben niet zo gestresst aangelegd, ik voorkom het...
    Make it happen, shock everyone!

Comment

stress kan me soms wel hele maal para maken.

Maar als ik stress dan ga ik meestal lekker een stukje fietse of een blokje om lopen.

Ben dan ook dan sneller prikkelbaar, drm train ik dan liever niet.

Iedereen gaat der ook anders mee om.

Alleen je moet voor zelf probere uit te zoekke wat het beste voor je werk.

Comment

Sporten, even helemaal op gaan in muziek, met vrienden een voetbalwedstrijd kijken of de kroeg in, of gewoon even een moment voor jezelf: even lekker decadent een keer naar een masseur of zoiets.

Vaak helpt het ook om eens bij jezelf na te gaan waar die stress nou vandaan komt, het zou natuurlijk ideaal zijn als je de bron kunt aanpakken. Komt het bijvoorbeeld van een reeël iets zoals een conflict of een probleem? Of zit je jezelf misschien zorgen te maken over dingen die zouden kunnen gebeuren? Hoef je uiteraard niets over te zeggen hier, maar denk er eens over na.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Als je stress hebt moet je niet gaan trainen.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
            Hoe gaan jullie met stress om?

ik vraag het me alleen af
            als ik bijvoorbeeld stress ga ik trainen of een stukje wielrennen wat doen jullie om er van af te komen?
            Bungee jumpen. Daar kikker je van op.

http://www.youtube.com/watch?v=6Vr7LaHEIcQ
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

tijdig weten waarom je stress hebt.want kan erger worden en zo kan je in een depressie geraken.waar jij niet gemakkelijk van afkomt.tijdig nadenken waarom je gestresst bent?en blijf positief denken.het is het leven.probeer ook niet alles zo ernstig te nemen .dat zijn de mensen die een perfecte leven leiden en indien hen iets overkomt.weten ze niet ermee om te gaan.laten we allen niet zoals hen worden.Amen (lol)

Comment

Mediteren, klinkt misschien zweverig maar is het niet. Is naar mijn mening een perfecte manier voor stressreductie ( en preventie )
                Ook ademhalingsoefeningen kunnen hier enorm bij helpen. Ze brengen je "In je lichaam" zodat je weer even voelt dat je er bent zonder dat je gedachten constant alle kanten op vliegen. Bijv. gewoon het tellen van je ademhalingen, beginnen met elke keer tot 10 en weer opnieuw. Rustige diep in en uitademen. Als je afdwaalt en gaat denken elke keer weer opnieuw beginnen.

Belangrijk is wel om het ook echt te doen, al is het maar elke dag 10 min. Dan merk je al snel verschil.
                Ga traag niet gaan haasten als je gestressed bent, dan loop je ervoor weg èn loop je jezelf voorbij!

En verder: lekker in bad gaan, met muziek/boekje etc. kaarsje aan voor jezelf. Praten over wat je bezighoudt kan helpen, niet altijd.
                Winkelen !! Beetje kortstondig geluk maar wel lekker
                Film kijken (geen actiefilm natuurlijk...) Disney ofzo daar word ik nou blij van
                Natuur

Succces!

Comment

Originally posted by BlauweAap View Post
                  Mediteren, klinkt misschien zweverig maar is het niet. Is naar mijn mening een perfecte manier voor stressreductie ( en preventie )
                  Ook ademhalingsoefeningen kunnen hier enorm bij helpen. Ze brengen je "In je lichaam" zodat je weer even voelt dat je er bent zonder dat je gedachten constant alle kanten op vliegen. Bijv. gewoon het tellen van je ademhalingen, beginnen met elke keer tot 10 en weer opnieuw. Rustige diep in en uitademen. Als je afdwaalt en gaat denken elke keer weer opnieuw beginnen.

Belangrijk is wel om het ook echt te doen, al is het maar elke dag 10 min. Dan merk je al snel verschil.
                  Ga traag niet gaan haasten als je gestressed bent, dan loop je ervoor weg èn loop je jezelf voorbij!

En verder: lekker in bad gaan, met muziek/boekje etc. kaarsje aan voor jezelf. Praten over wat je bezighoudt kan helpen, niet altijd.
                  Winkelen !! Beetje kortstondig geluk maar wel lekker
                  Film kijken (geen actiefilm natuurlijk...) Disney ofzo daar word ik nou blij van
                  Natuur

Succces!
                  Beest in opleiding

Comment

roken
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sporten helpt tegen de symptonen.
                      Om stress echt aan te pakken moet je het probleem oplossen en niet de sypmtonen behandelen.
                      There are no shortcuts to any place worth going
                      178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Behalve dat het niet lekker aan voelt, beperkt het ook flink je gains en kan je zelfs spiermassa verliezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X