Het veele eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het "insane" (bij gebrek aan beter passend vocabulaire) om je eten uit te spugen en dan door te douwen. Luister gewoon naar je lijf! Het communiceert met je.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
      Ik vind het "insane" (bij gebrek aan beter passend vocabulaire) om je eten uit te spugen en dan door te douwen. Luister gewoon naar je lijf! Het communiceert met je.
      Inderdaad, ikzelf heb dat nooit gehad. Ik zou gewoon 2-3 wachten en het nogmaals proberen..
      "Straight outta gym"

Comment

één van de belangrijkste dingen bij eten is dat je het lekker vind. Ookal leef je op het strengste dieet, je eten moet je nog altijd smaken. Lust je het niet ga dan niet "hardcore" doen en alles binnenschuiven zodat je er toch moet van wurgen, maar ga experimenteren en zoek dingen die je wel met smaak kunt eten...

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
          wetende dat je je papje smorgens moet eten en op voorhand al moet kokhalzen ervan

ben ik de fucking enigste ? ga je me echt niet zeggen ?????????????
          Komt vaak genoeg voor dat ik in mijn bed ff blijf liggen omdat ik die smerige havermout/melk/whey combi weer moet eten. Ff uitstellen enzo.. maar weet niet wat ik anders daarvoor zou moeten eten. Eieren doe ik al ergens anders en brood no way.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

dan neem je alleen whey en eet je later op de ochtend iets met dezelfde macro's als die havermout melk combi

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Inderdaad, ikzelf heb dat nooit gehad. Ik zou gewoon 2-3 wachten en het nogmaals proberen..
              klopt is ook het beste wat je zou kunnen doen , maar het minste wat ik oversla of minder eet op een dag zou ik me slecht en skinny voelen
              Beest in opleiding

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                één van de belangrijkste dingen bij eten is dat je het lekker vind. Ookal leef je op het strengste dieet, je eten moet je nog altijd smaken. Lust je het niet ga dan niet "hardcore" doen en alles binnenschuiven zodat je er toch moet van wurgen, maar ga experimenteren en zoek dingen die je wel met smaak kunt eten...
                ik maak alles zonder zout, omdat ik er anders zo bloated uit zie , dat doet veel af aan de smaak.., zo flauw.. welke kruiden vind jij lekker dan ?
                Beest in opleiding

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  Komt vaak genoeg voor dat ik in mijn bed ff blijf liggen omdat ik die smerige havermout/melk/whey combi weer moet eten. Ff uitstellen enzo.. maar weet niet wat ik anders daarvoor zou moeten eten. Eieren doe ik al ergens anders en brood no way.
                  haha deez is grappig
                  ik wissel mijn ontbijt idd wel eens af met 3 hele eieren en 5 met wit
                  maar dit enkel op rustdagen
                  Beest in opleiding

Comment

ik maak alles zonder zout, omdat ik er anders zo bloated uit zie , dat doet veel af aan de smaak.., zo flauw.. welke kruiden vind jij lekker dan ?
                    probeer eens zoutloze kruiden. Ikzelf ben gek op kruiden. Heerlijk voor door salades of over vleeswaren. Gewoon zoutloze kruidenmix kopen!
                    "Straight outta gym"

Comment

Geen last van, ik verheug me elke ochtend op me brinta + whey
                      keep the focus going!

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        probeer eens zoutloze kruiden. Ikzelf ben gek op kruiden. Heerlijk voor door salades of over vleeswaren. Gewoon zoutloze kruidenmix kopen!
                        Gewoon veel gedroogde kruiden kopen, of potjes verse kruiden. DAT is pas lekker.
                        Ik zorg altijd dat ik genoeg verse knoflook in huis heb. Verder kun je het beste potjes gedroogde/gemalen gember, paprikapoeder, chillipoeder, komijn, kurkuma, tijm, basillicum, oregano en peterselie standaard in je keukenkastje hebben staan. O ja en een pepermolen gevuld met zwarte peper. Als je je eten lekker kruid dan mis je het zout niet eens. Sterker nog, je gaat dan die voorgeprepareerde kruidenmixen van bijvoorbeeld Silvo al snel ultrazout vinden!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Kijk eens op deze site: Zoeken[0]=bundle%3Arecipe

Tips genoeg! En zelfs met filmpjes erbij. Je kunt natuurlijk extra aanpassingen maken zodat de gerechten in je voedingschema passen maar je leert er sowieso erg veel van!

Comment

thx ophaler !

grtzz
                            Beest in opleiding

Comment

thx ophaler !

grtzz
                              No problemo
                              Die Rudolph mag dan misschien een fruity guy zijn, maar je kunt veel van hem leren van het koken!

PS: En natuurlijk dat topic van Pallas over die kipkruiden. Dat was ook bijzonder leerzaam.

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
                                hha heel herkenbaar... bij mij zegt er wel steeds iemand dat het echt niet gezond kan zijn om zoveel te eten
                                maar daar geef ik geen aandacht meer aan xp

hahahah snap je helemaal heb ik ook zit met bakken koude rijst met kip in de lessen en zeggen ze allemaal dat het ongezond is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X