Ik vind het "insane" (bij gebrek aan beter passend vocabulaire) om je eten uit te spugen en dan door te douwen. Luister gewoon naar je lijf! Het communiceert met je.
Het veele eten
Collapse
X
-
Originally posted by Pallas View PostIk vind het "insane" (bij gebrek aan beter passend vocabulaire) om je eten uit te spugen en dan door te douwen. Luister gewoon naar je lijf! Het communiceert met je."Straight outta gym"
Comment
-
één van de belangrijkste dingen bij eten is dat je het lekker vind. Ookal leef je op het strengste dieet, je eten moet je nog altijd smaken. Lust je het niet ga dan niet "hardcore" doen en alles binnenschuiven zodat je er toch moet van wurgen, maar ga experimenteren en zoek dingen die je wel met smaak kunt eten...
Comment
-
Originally posted by TrainInsane View Postwetende dat je je papje smorgens moet eten en op voorhand al moet kokhalzen ervan
ben ik de fucking enigste ? ga je me echt niet zeggen ?????????????sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostInderdaad, ikzelf heb dat nooit gehad. Ik zou gewoon 2-3 wachten en het nogmaals proberen..Beest in opleiding
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Postéén van de belangrijkste dingen bij eten is dat je het lekker vind. Ookal leef je op het strengste dieet, je eten moet je nog altijd smaken. Lust je het niet ga dan niet "hardcore" doen en alles binnenschuiven zodat je er toch moet van wurgen, maar ga experimenteren en zoek dingen die je wel met smaak kunt eten...Beest in opleiding
Comment
-
Originally posted by kojak View PostKomt vaak genoeg voor dat ik in mijn bed ff blijf liggen omdat ik die smerige havermout/melk/whey combi weer moet eten. Ff uitstellen enzo.. maar weet niet wat ik anders daarvoor zou moeten eten. Eieren doe ik al ergens anders en brood no way.
ik wissel mijn ontbijt idd wel eens af met 3 hele eieren en 5 met wit
maar dit enkel op rustdagenBeest in opleiding
Comment
-
Originally posted by TrainInsane View Postik maak alles zonder zout, omdat ik er anders zo bloated uit zie , dat doet veel af aan de smaak.., zo flauw.. welke kruiden vind jij lekker dan ?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View Postprobeer eens zoutloze kruiden. Ikzelf ben gek op kruiden. Heerlijk voor door salades of over vleeswaren. Gewoon zoutloze kruidenmix kopen!
Ik zorg altijd dat ik genoeg verse knoflook in huis heb. Verder kun je het beste potjes gedroogde/gemalen gember, paprikapoeder, chillipoeder, komijn, kurkuma, tijm, basillicum, oregano en peterselie standaard in je keukenkastje hebben staan. O ja en een pepermolen gevuld met zwarte peper. Als je je eten lekker kruid dan mis je het zout niet eens. Sterker nog, je gaat dan die voorgeprepareerde kruidenmixen van bijvoorbeeld Silvo al snel ultrazout vinden!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by TrainInsane View Postthx ophaler !
grtzz
Die Rudolph mag dan misschien een fruity guy zijn, maar je kunt veel van hem leren van het koken!
PS: En natuurlijk dat topic van Pallas over die kipkruiden. Dat was ook bijzonder leerzaam.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by jjj7797 View Posthha heel herkenbaar... bij mij zegt er wel steeds iemand dat het echt niet gezond kan zijn om zoveel te eten
maar daar geef ik geen aandacht meer aan xp
hahahah snap je helemaal heb ik ook zit met bakken koude rijst met kip in de lessen en zeggen ze allemaal dat het ongezond is
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-