Goedendag alle,
Ik wil, na mijn vakantie die op 10 september afloopt ( ga pas over 4 weken met vakantie ) stoppen met roken. Ik merk gewoon dat mijn conditie niks meer is en het is nergens meer toegestaan dus voel me net een crimineel om telkens buiten te gaan roken.
Ook ben ik nu echt vollop, goed en hard aan het trainen en een echte sportman rookt niet werd mij verteld.
Maargoed, de reden voor dit topic is eigenlijk 4 dingen:
1. Als ik stop met roken en ik hou me aan mijn eetschema, zal ik dan vet aankomen omdat mijn stofwisseling veranderd?
2. Als dat zo is, is het er dan makkelijk af te krijgen?
3. Zullen er meer gains komen als ik stop?
4. Iemand tips om te stoppen zonder echt meer te gaan eten?
Ik wil een strak lichaam, hier ben ik ook voor bezig dus ik wi geen buik oid krijgen. Dat is mijn grootste zorg.
Train nu 3,5 maand en stats zijn als volgt:
Leeftijd: 23
Lengte: 174 cm
Gewicht: 66 kg
Vet% : gister gemeten 13%
BP: 70kg ( 3x6 )
SQ: 80 kg ( 3x10)
DL: 20 kg ( 3x10) ( deadlift pas sinds kort mee begonnen, kan wel meer maar dan voel ik mijn rug heb echt een slechte onderrug ).
Ik rook nu ongeveer 4 jaar.
alvast bedankt!
Ik wil, na mijn vakantie die op 10 september afloopt ( ga pas over 4 weken met vakantie ) stoppen met roken. Ik merk gewoon dat mijn conditie niks meer is en het is nergens meer toegestaan dus voel me net een crimineel om telkens buiten te gaan roken.
Ook ben ik nu echt vollop, goed en hard aan het trainen en een echte sportman rookt niet werd mij verteld.
Maargoed, de reden voor dit topic is eigenlijk 4 dingen:
1. Als ik stop met roken en ik hou me aan mijn eetschema, zal ik dan vet aankomen omdat mijn stofwisseling veranderd?
2. Als dat zo is, is het er dan makkelijk af te krijgen?
3. Zullen er meer gains komen als ik stop?
4. Iemand tips om te stoppen zonder echt meer te gaan eten?
Ik wil een strak lichaam, hier ben ik ook voor bezig dus ik wi geen buik oid krijgen. Dat is mijn grootste zorg.
Train nu 3,5 maand en stats zijn als volgt:
Leeftijd: 23
Lengte: 174 cm
Gewicht: 66 kg
Vet% : gister gemeten 13%
BP: 70kg ( 3x6 )
SQ: 80 kg ( 3x10)
DL: 20 kg ( 3x10) ( deadlift pas sinds kort mee begonnen, kan wel meer maar dan voel ik mijn rug heb echt een slechte onderrug ).
Ik rook nu ongeveer 4 jaar.
alvast bedankt!
Comment