Ik doe in de ochtend deo op. Na het sporten douche ik niet en doe ik geen deo op, eerst even uitzweten en daarna pas thuis douchen en deo. Bij mij zie ik het nut niet om na het sporten meteen te douchen, bij mij stopt het zweet niet snel en ben ik na het douchen weer nat. Schiet niet op.
deo na het trainen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
he
Originally posted by GeneralIx View PostGebruik geen deo, niet voor en niet na. Ben geen zweter. Alleen bij deadlifts ofzo wil ik nog wel eens een regenbui (een paar druppels) van mijn voorhoofd wissen, maar ik ga niet stinken ofzo. Neem wat te drinken, ga naar huis en douche daar. Vind die douches in de sportschool maar niks.
als jij niet zweet ,is je training ook niks1!!!!
een sporter die niet zweet ,heb ik nooit van gehoord.
Comment
-
Originally posted by farang View Postals jij niet zweet ,is je training ook niks1!!!!
een sporter die niet zweet ,heb ik nooit van gehoord.
De een zweet gewoon sneller dan de ander!
Ik weet hoe General traint en da's behoorlijk goed!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
tjes
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat een onzin! Transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit!
De een zweet gewoon sneller dan de ander!
Ik weet hoe General traint en da's behoorlijk goed!
transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit,man man man wat en domgelul kerel sorry hoor, dan weet ik al dat je heel weekjes bent.
kun jij en goede pomp krijgen zonder te zweten.
leg me dat ens uit
Comment
-
@ Farang
Hahaha, grapjas. Denk dat je mond groter is dan je training hard. Je hebt mensen die zo vet zijn dat ze zonder training al zweten, en mensen die zo fit zijn dat ze niet kapot te krijgen zijn. Zweten zegt dus weinig over de inspanning. Nu zou het wel heel arrogant zijn om te zeggen dat ik in de laatste categorie val, maar ik durf toch wel degelijk te stellen dat ik heel behoorlijk train, en dat ik daarbij niet zweet als een olifant is een voordeel, geen nadeel.Last edited by GeneralIx; 15-01-2008, 18:06."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ Farang, Ik stel voor dat jij maar is een foto laat zien van JOUW training resultaat, want volgens mij ben je niet meer dan een:"....."
(eerst die foto maar is zien)
Makkelijk He? Andere AfkrakenIf you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
Ik heb zo maar het vermoeden dat farang een enorme grote gast is.
Maar toch zou ik graag fotos willen zien.
@ophaler heb je dan samen met generalix getrained anders kun je er weinig over zeggen lijkt me, niet dat ik anders denk ik geloof ook wel dat ie hard traint maar hoe weet je dat nou?
Comment
-
We praten wel eens op msn over trainingen, vandaar waarschijnlijk. Echt fysiek is hij er nooit bij geweest, maar wie weet verandert dat nog eens."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@general: waar train jij dan? Omdat er Knegsel/rotterdam staat..één van de twee is niet zo ver van mijn gezellige dorp in NB namelijk :P
On topic: ik woon twee straten van de sportschool, douche lekker thuisAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment