deo na het trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe in de ochtend deo op. Na het sporten douche ik niet en doe ik geen deo op, eerst even uitzweten en daarna pas thuis douchen en deo. Bij mij zie ik het nut niet om na het sporten meteen te douchen, bij mij stopt het zweet niet snel en ben ik na het douchen weer nat. Schiet niet op.

Comment

Gebruik het er altijd voor en na het douchen toch ook wel ff 1 spray per kant :P

Maar ik zweet nog niet echt onwijs dus het is meer voor het idee dan dat het voor de stank is denk ik, voorkom het iig liever.

Comment

he

Originally posted by GeneralIx View Post
        Gebruik geen deo, niet voor en niet na. Ben geen zweter. Alleen bij deadlifts ofzo wil ik nog wel eens een regenbui (een paar druppels) van mijn voorhoofd wissen, maar ik ga niet stinken ofzo. Neem wat te drinken, ga naar huis en douche daar. Vind die douches in de sportschool maar niks.

als jij niet zweet ,is je training ook niks1!!!!

een sporter die niet zweet ,heb ik nooit van gehoord.

Comment

Originally posted by farang View Post
          als jij niet zweet ,is je training ook niks1!!!!

een sporter die niet zweet ,heb ik nooit van gehoord.
          Wat een onzin! Transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit!
          De een zweet gewoon sneller dan de ander!

Ik weet hoe General traint en da's behoorlijk goed!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

tjes

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Wat een onzin! Transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit!
            De een zweet gewoon sneller dan de ander!

Ik weet hoe General traint en da's behoorlijk goed!
            we,et je wel wat je zegt .
            transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit,man man man wat en domgelul kerel sorry hoor, dan weet ik al dat je heel weekjes bent.
            kun jij en goede pomp krijgen zonder te zweten.

leg me dat ens uit

Comment

Een roller is idd aangenamer omdat de kleedkamer er niet naar gaat stinken
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@ Farang
                Hahaha, grapjas. Denk dat je mond groter is dan je training hard. Je hebt mensen die zo vet zijn dat ze zonder training al zweten, en mensen die zo fit zijn dat ze niet kapot te krijgen zijn. Zweten zegt dus weinig over de inspanning. Nu zou het wel heel arrogant zijn om te zeggen dat ik in de laatste categorie val, maar ik durf toch wel degelijk te stellen dat ik heel behoorlijk train, en dat ik daarbij niet zweet als een olifant is een voordeel, geen nadeel.
                Last edited by GeneralIx; 15-01-2008, 18:06.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

na het douche en nie veel

Comment

Zweten heeft nix met zwaar of niet zwaar trainen te maken.
                    Ik zweet de eene keer meer als de andere keer en train bijna ltijd wel even zwaar zo niet zwaarder.
                    Who's the Chef

Comment

@ Farang, Ik stel voor dat jij maar is een foto laat zien van JOUW training resultaat, want volgens mij ben je niet meer dan een:"....."
                      (eerst die foto maar is zien)

Makkelijk He? Andere Afkraken
                      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Ik zweet niet zo erg , sommige zeten als een otter als ze nog maar net bezig zijn.
                        Nee bij mij lopen de stralen er niet af, en train toch bikkelhard.
                        Dat zweten is per persoon verschillend.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik heb zo maar het vermoeden dat farang een enorme grote gast is.
                          Maar toch zou ik graag fotos willen zien.

@ophaler heb je dan samen met generalix getrained anders kun je er weinig over zeggen lijkt me, niet dat ik anders denk ik geloof ook wel dat ie hard traint maar hoe weet je dat nou?

Comment

We praten wel eens op msn over trainingen, vandaar waarschijnlijk. Echt fysiek is hij er nooit bij geweest, maar wie weet verandert dat nog eens.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@general: waar train jij dan? Omdat er Knegsel/rotterdam staat..één van de twee is niet zo ver van mijn gezellige dorp in NB namelijk :P

On topic: ik woon twee straten van de sportschool, douche lekker thuis
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

@ quibus
                                General en ik bespreken heel wat over onze trainingen en dieeten via de msn. Ik zou best graag es met hem willen trainen ja zouik es in de buurt zijn! Who knows?
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X