deo na het trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weet je een aantal jaren geleden is in England een jongen overleden aan een overdosis deo. Hij heeft jarenlang elke dag heeeeeeeeeellll veel deo en geurtjes op zij lichaam gespoten. Het menselijke lichaam absurbeert via de huid of luchtwegen de stoffen om ons heen. De deo en geurtjes zijn giftige stoffen,maar in kleine hoeveelheden kan het geen kwaad.. Bij die jongen in england was zijn lichaam zo vergiftgt na al die jaren dat hij eraan is overleden. Wat ik nu vertel is besilst geen fabeltje het is echt gebeurt.
    Hij heeft zichzelf vergiftigt.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Douche-te deze jongen zichzelf soms met Joop! of Van Gils of zo??
      Dit klinkt wel heel extreem!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Haha, sorry maar moet even lachen. Overleden aan overdosis deo? Klinkt inderdaad erg extreem, maar goed.

Comment

Deo overdosis moet ik het ook maar niet meer injecteren

Comment

Klinkt rijp voor een aflevering van Mythbusters
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Het komt geloof ik omdat er iets van aluminiumchlorohydraat via de okselklieren naar binnen dringt.
              Maar die info is ook alweer ontkracht dacht ik.

http://www.frederike.nl/cgi-bin/scri...ecords=1&ww=on

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Het komt geloof ik omdat er iets van aluminiumchlorohydraat via de okselklieren naar binnen dringt.
                Maar die info is ook alweer ontkracht dacht ik.

Hoe riskant is deodorant? - Fréderike Geerdink, voor Algemeen Dagblad
                Het menselijke lichaam in ademend en als er teveel en te lang giftige stoffen op komt is dat zeker schadelijk. Er kan dan teveel stooffen in je bloed komen.
                Het betrof en jongen uui Engeland , het is al een aantal jaren geleden.

Comment

Die homo/metrosexueel verwijfd mannetje die zoveel geurtjes en troep gebruikte dat hij zichzelf langzaam aan vergiftigd heeft.

Comment

Qua cardio zweet ik erg snel, maar ik stink gelukkig bijna niet. Spuit eigelijk alleen na het douchen weleens deo op, maar verder nooit. Als ik zweet, zweet ik veel op mijn hoofd en m'n rug, maar bijna niet onder m'n oksels
                    "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Ik zweet eigenlijk ook alleen bij de cardio. Heel soms met zeer zware oefeningen die meerdere spieren en wijde bewegingen gebruiken.

Ik douche me altijd thuis. Altijd. Openbare douches vertrouw ik voor geen cent. Uiteraard spuit ik alleen deo na het douchen. Het meest effectief. Deo op "oud zweet" verspreid niet echt een aangename lucht...
                      "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

als ik gedouched heb na sporten gebruik ik lichtelijk deo voor de lekkere geur, na het werk als ik nog ergens heen moet gaat er nadat ik mijn oksels gewassen heb wel ff een goede laag overheen

Comment

Ik zweet veel onder mijn armen tijdens het trainen.
                          Dus s'ochtends en na het trainen lekker douchen en deo gebruiken.
                          Gebruik meestal een stick en dan niet van die troep zoals axe etc...

Sommige kunnen er echt niks aan doen aan het vele transpireren. Dan kan je botox laten zetten in je oksels (vriend van mij heeft dat laten doen. Die zweette elke dag 3 T-shirts weg zonder extra inspanning. En dan bedoel ik echt zweetplekken van je onderarm tot bijna aan de heup.)

Elk mens is anders !!!

Comment

Ik denk dat de mensen die je na het trainen snel deo op ziet spuiten en vertrekken.. dit voor even onderweg naar huis doen.. om daar vervolgens lekker prive uitgebreid een douche te nemen!! Lijkt me sterk dat er echt veel mensen van de zogenaamde deo-douche gebruik maken na het sporten....
                            Zelf gebruik ik deo altijd na het douchen.. een gewoonte net zoals het douchen zelf, wel zo fris.

Comment

Hahaha ik moet zeggen ( de topic starter) Bij ons op de sportschool zijn het vaak de pubers die na het trainen heel veel deo spuit en naar buiten rent en een stinkstok opsteekt ,en meteen gaat stappen. Nou ik moet zeggen als je als meisje zo'n knakker tegenkomt die ongelooflijk stinkt naar zweet dat weggemoffeld wordt door deo en als ze niet rookt ruikt ze die vreselijke rook lucht krijgt ze meteen een afknapper.

Comment

Trouwens;

Tijdens het stappen schijnt zo'n beetje iedereen te stinken en te zweten van de warmte die onstaat door de mensenmassa.
                                De rook die echter hangt in een cafe/restaurant is sterker dan de vieze geur waardoor je het niet ruikt. Tijdens het stappen zou het dus zelfs weinig uitmaken of deze jongen wel/niet gedouched heeft wel/niet deo heeft. Het is puur het idee dat het vies maakt.

Uiteraard geld deze redenering alleen nog voor aankomend weekend ... dus deoboys dit is jullie laatste kans om vrouwtjes te versieren in een uitgaansgelegenheid zonder te douchen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X