deo na het trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja maar de bedoeling vamn stappen is dat je uiteindelijk bij een chick in bed beland en dan is het wel zo fijn als je een beetje normaal ruikt.

Comment

Eerste indruk is het belangrijkste. Als je lekkker fris ruikt met een normaal niet overheersende geurtje maak je de meeste kans.
      Als je al stinkend binnen komt lopen ze hard weg van je. Of die meiden moeten ook zelf zo erg stinken dat ze er geen erg in hebben dat een ander stinkt.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Is dat de bedoeling van stappen ieder z'n eigen definitie uiteraard.
        Maar dan nog... als je een aantal uur in die drukte hitte staat... misschien zelf danst (of schuurt )...er is geen levend wezen dat daar zonder de vervelende geur vanaf komt.

Gewoon 't meissie dronken voeren en gaan met die banaan kan natuurlijk ook. Dan scheelt die geur ook niets... in die redenering

Maargoed dit gaat duidelijk nergens over

Comment

Als je bezweet raaakt in een bar is dat nieuw zweet dat ruikt heel anders dan oud zweet met deo eroverheen.

Ps als ik ging stappen ,ik ben nu getrouwd, dan was het idd wel de bedoeling om niet all3een naar bed te gaan.

Comment

Nog even en er mag niet meer gerookt worden in discotheken, geloof me. Mensen gaan nu veel beter ruiken tijdens en na het stappen!... Of sommigen juist erger :/

Comment

Na het douchen

Deo best na het douchen.
              Deo zonder te douchen na het zweten.... Daar ga je alleen maar harder van stinken hoor....
              En geen rook meer in de cafees... Dat betekent inderdaad dat je de andere lichaamsgeuren veel beter waarneemt hoor.

Comment

Originally posted by tim_coppe View Post
                Deo best na het douchen.
                Deo zonder te douchen na het zweten.... Daar ga je alleen maar harder van stinken hoor....
                En geen rook meer in de cafees... Dat betekent inderdaad dat je de andere lichaamsgeuren veel beter waarneemt hoor.
                WOW.. dit is duidelijk een

In onze regels staat dat je op moet letten GEEN topics omhoog te trappen als daar geen toegevoegde waarde aan zit..
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

naar mijn mening heeft zweten overal mee te maken. eerst zweette ik bijna nooit maar das nu wel afgelopen. mijn mening is dat het komt door hogere vetpercentage, zwaarder trainen, slechtere conditie en de intensieteit waarop je traint. en natuurlijk de aanleg die je daarvoor hebt. maar je kunt echt niet zeggen dat het niks te maken heeft met hoe zwaar je traint bij een deadlift zweet je nou eenmaal meer dan bij een bicep curl. je zweet nou eenmaal sneller als je tot failure traint dan als je het niet doet. en uiteraard heb je mensen er tussen zitten die helemaal nooit zweten waar ik jaloers op ben

Comment

En we bumpen lekker verder...
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      En we bumpen lekker verder...
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

haha mensen die na het trainen, zonder gedoucht te hebben deo gebruiken gaan vreselijk stinken naar zweet.
                        Je moet eerst goed wassen en daarna deo gebruiken, zelf gebruik ik een deoroller die heeft tenminste geen overheersende geur, zodat je je luchtje nog ruikt

Comment

Zucht...
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Zucht...

Zucht,zucht.

Comment

Mods zet maar een slotje op mijn topic.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Op verzoek gesloten.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X