Lichaamshaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichaamshaar

Ik heb redelijk wat borst-buik en klein beetje rughaar..

Het zit er en ik moet er mee leven, maar ik vind het niet eens mooi. en voel me er ook niet prettig mee!
    Hebben jullie ervaringen met haar laseren ? Ik scheer het nu en heb het laten harsen vorig jaar zomer.

Hebben jullie andere oplossingen zonder laseren om van lichaamshaar af te komen!

Aansteker .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wees blij dat je het kunt scheren!
      Als ik mijn borsthaar scheer krijg ik gegarandeerd uitslag...
      Dit heb ik trouwens ook bij mijn baardhaar op mijn hals
      ach ja, daar moet ik maar mee leren leven. Dus wees blij als je het kunt scheren zonder bultjes en rode vlekjes.

Comment

Gewoon scheren... Heb 2 scheerapparaten. 1 gezicht ander voor oksels, borst en buik:P
        Owner of the Iron Playground.

Comment

klink gay maar je heb ook ontharings creme van veet.Werk prima je smeert het erop en even laten inwerken staat wel achter op hoe en wat en het eind resultaat is je bent weer een 10 jarig jongetje:P

Comment

Epileren met een apparaat is ook een optie. Enigszins pijnlijk, maar dat is een kwestie van wennen en doorbijten.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Epileren met een apparaat is ook een optie. Enigszins pijnlijk, maar dat is een kwestie van wennen en doorbijten.
              En welk merk apparaat gebruik je hiervoor als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by Pietje View Post
                En welk merk apparaat gebruik je hiervoor als ik vragen mag?
                Godmiljaar, geen flauw idee. Ga zo even douchen dus dan zal ik meteen even kijken.

Comment

nu we het toch over ontharen hebben.
                  ik zit nou al de hele tijd te twijfelen of ik mijn beenhaar en haar op mijn armen weg meot halen.
                  hebben jullie tips
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

dude , wathefuck .. waarom zou je je haar op armen en benen weghalen ?
                    of je moet binnenkort een wedstrijd zwemmen tegen pieter van de hogenband of je bent niet helemaal wijs haha
                    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

nou omdat ik redelijk wat jongens op de sportschool zie die het doen.
                      aan de ene kant hou ik niet zo van al dat haar , maar toch is het wel weer mannelijk
                      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

bij mannen is het normaal om haar op hun benen te hebben en op de armen al helemaal dat hebben vrouwen zelfs dus waarom zou jij het dan weg willen ..

Heb dit wel eens voorgelegd bij vrouwen en die zeiden stuk voor stuk " wathefuck , je gaat als man zijnde toch niet je benen scheren "

mijn mening .. ik vind het er echt vreemd uitzien als een man zen benen heeft geschoren .
                        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Mijn moeder vindt het al vreemd dat ik van mijn borsthaar af wil.
                          Laat staan mijn armen en benen
                          Zeg ik altijd maar, welkom in de 21ste eeuw moeder!

Comment

Originally posted by robq2 View Post
                            klink gay maar je heb ook ontharings creme van veet.Werk prima je smeert het erop en even laten inwerken staat wel achter op hoe en wat en het eind resultaat is je bent weer een 10 jarig jongetje:P
                            Veet is kut. Dan nog beter het huismerk van de Etos, maar ontharingscreme is gewoon kut.

Wat is er mis met wat borsthaar bij mannen? Das beter dan van die kleine korte harde stoppeltjes op de borst.

Comment

Diegene die het scheren/ontharen zullen het wel mooier vinden?
                              Net zoals haar op de rug en haar wat je onderbroek uitgroeit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X