Lichaamshaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by robq2 View Post
    klink gay maar je heb ook ontharings creme van veet.Werk prima je smeert het erop en even laten inwerken staat wel achter op hoe en wat en het eind resultaat is je bent weer een 10 jarig jongetje:P
    En een dag later een egeltje ....

Originally posted by GeneralIx View Post
    Leugenaar.
    Alweer.....

Ikzelf scheer eens in de 2 weken borst oksels armen buik en daaronder.
    Om de dag me baard.

Beetje verzorging he
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ellegirl forum - geschoren jongens..
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik zou nooit of te nimmer mijn armen, benen, borst, buik scheren.

Ik ben een man en als man heb je nou eenmaal meer lichaamshaar en naar mijn weten vinden vrouwen dat toch ook wel aantrekkelijk bij mannen....

Of vergis ik me nu dames?????
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post

Ik ben een man en als man heb je nou eenmaal meer lichaamshaar en naar mijn weten vinden vrouwen dat toch ook wel aantrekkelijk bij mannen....

Of vergis ik me nu dames?????
          Ik weet niet of je je vergist dat je een man bent. En of dames lichaamshaar aantrekkelijk vinden, dat hangt er nogal van af. Hebben we het over borsthaar, rughaar, okselhaar, beenhaar? Hebben we het over een beetje? Of kun je vlechtjes op je rug leggen? You get my point...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik denk dat de meeste vrouwen verwachten dat je het allemaal wat bijhoudt. Haar is mannelijk, zo lang het maar niet uit de hand loopt.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Hai BdeB,

Als je gaat trimmen krijg je dan niet extra snel last van stoppels ?

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                Ik ben vant zelfde principe. Mijn borsthaar blijft mooi staan. Daar ben ik zelfs trots op. Af en toe kom ik eens een haartje op mijn rug tegen en die gaat er dan met een pincet eruit, vanonder een beetje ordelijk houden maar voor de rest... Bende janetten

Edit: en (ik weet niet hoe Pin het weet) maar borsthaar jeukt idd toch niet tenzij je het scheert?
                Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                  Ik denk dat de meeste vrouwen verwachten dat je het allemaal wat bijhoudt. Haar is mannelijk, zo lang het maar niet uit de hand loopt.
                  Jij snapt hoe het hoort
                  Als je dreadlocks kan maken van je okselhaar en een vogeltje je borsthaar ziet als zijn nestje dan gaat t de verkeerde kant op.

On topic: Je kunt haar weg laten laseren. Dit schijnt goed te werken. Een vriendin van mij had namelijk een vriend die super behaard was, hij heeft wel enkele jaren over de laserbehandeling gedaan, maar uiteindelijk was hij helemaal kaal alleen een klein plukje shag bij zijn piemel.
                  Kanttekening: Het zag er (volgens die vriendin van mij) heel oncharmant uit....

Comment

Originally posted by Harry_83 View Post
                    Hai BdeB,

Als je gaat trimmen krijg je dan niet extra snel last van stoppels ?
                    Valt reuze mee, misschien de dag erna, maar dat heb ik ook met gewoon scheren...
                    "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

@ janneke: ik ben dan ook een ellegirl

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Leugenaar.
                        ............................

Comment

Originally posted by BdeB View Post
                          Valt reuze mee, misschien de dag erna, maar dat heb ik ook met gewoon scheren...
                          Dat klinkt veelbelovend alleen vraag ik me af hoe het zit met de kans op wondjes.. Als je het zeer kort trimt is er dan ook niet een grotere kans op wondjes ?

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            ... allebij benen helemaal gedaan kijken hoe het er uit zag, nou mijn benen voelde als die van mijn zus dus vond het niks.
                            armen heb ik het lekker laten zitten.
                            Echt waar? Niemand die reageert?
                            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Ijsblok, leg eens uit.

Comment

blijkbaar voeld ijsblok aan zijn zus der benen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X