Lichaamshaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Godmiljaar, geen flauw idee. Ga zo even douchen dus dan zal ik meteen even kijken.
    Carmen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Thanks Pinada!

Comment

benen en armen laat ik het lekker zitten voor de rest alles weg oownee heb ook nog lijntje onder mijn navel.

benen heb ik 1x gedaan omdat ik groot gat in mijn been had door een valpartijtje :P en moest ik het eraf scheren omdat het anders in de wond bleef zitten gelijk allebij benen helemaal gedaan kijken hoe het er uit zag, nou mijn benen voelde als die van mijn zus dus vond het niks.
        armen heb ik het lekker laten zitten.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Benen scheer ik alleen als ik ooit nog is het podium op moet voor een bb wedstrijd ofzo. Maar daar buiten om blijft het gewoon op z'n plaats.

Originally posted by Patricia86 View Post
          Wat is er mis met wat borsthaar bij mannen? Das beter dan van die kleine korte harde stoppeltjes op de borst.
          Borsthaar is gewoon irritant. Het gaat jeuken enzo. En je borst komt minder impressive uit. Ziet er gewoon beter uit zonder een laag haar er op.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Benen scheer ik alleen als ik ooit nog is het podium op moet voor een bb wedstrijd ofzo. Maar daar buiten om blijft het gewoon op z'n plaats.

Borsthaar is gewoon irritant. Het gaat jeuken enzo. En je borst komt minder impressive uit. Ziet er gewoon beter uit zonder een laag haar er op.

Borsthaar jeuken? Lijkt mij dat het pas gaat jeuken als het weer teruggroeit, niet dat borsthaar an sich jeukt. Tenzij je borsthaarluis hebt?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb me wel een keer laten harsen een paar jaar geleden en er is veel minder teruggekomen, alleen zou ik wel de minder kleverige hars nemen anders hars je namelijk je huid en breken haren af.

Comment

Borsthaar jeuken? Lijkt mij dat het pas gaat jeuken als het weer teruggroeit, niet dat borsthaar an sich jeukt. Tenzij je borsthaarluis hebt?
                Ook goed. :P

Comment

ervaring mee?
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    ervaring mee?
                    Nou, mijn haar jeukt alleen als ik het scheer en het weer teruggroeit en jordy zegt het te scheren o.a. omdat het jeukt, terwijl ik juist niet zou scheren als je geen jeukeritis wil, want dan gaat het juist jeuken, dus ik snap jordy's reden niet om te gaan scheren.

Kijk, dat het nu jeukt als het teruggroeit snap ik. Maar ooit is de eerste keer geweest dat hij besloot het er af te scheren, maar ik begrijp niet dat toen één van de redenen is geweest dat het jeukte.

Snap-ie.

Ow en ik heb geen borsthaarluis. Alleen schaamhaar- en okselhaarluis gehad, daarom scheer ik het nu.

Comment

Maak het niet zo moeilijk man. Tuurlijk is jeuk geen reden voor het scheren. Zoals ik ooook zei, het ziet er gewoon 3x beter uit zonder borsthaar dan met. Je borst komt beter tot z'n recht. Als je benen zou scheren heb je ook betere lijnen. Zelfde met abs. Ze zijn beter zichtbaar als je je buikhaar scheert. Anders word dat allemaal verborgen door een laag haar. Weet ik veel of die jeuk komt van het terug groeien ofzo. Alsof ik daar bij na ga denken.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Maak het niet zo moeilijk man. Tuurlijk is jeuk geen reden voor het scheren. Zoals ik ooook zei, het ziet er gewoon 3x beter uit zonder borsthaar dan met. Je borst komt beter tot z'n recht. Als je benen zou scheren heb je ook betere lijnen. Zelfde met abs. Ze zijn beter zichtbaar als je je buikhaar scheert. Anders word dat allemaal verborgen door een laag haar. Weet ik veel of die jeuk komt van het terug groeien ofzo. Alsof ik daar bij na ga denken.

Zeg het dan ook gewoon niet, moeilijk mannetje .

Comment

bij de blokker kan je een trim apparaat halen voor 2 of 3 tientjes... Werkt prima, kost ook niet zoveel tijd, gewoon even er overheen halen en klaar is kees
                          geen scheerschuim enzo nodig en gaat ook niet irriteren.
                          "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                            nu we het toch over ontharen hebben.
                            ik zit nou al de hele tijd te twijfelen of ik mijn beenhaar en haar op mijn armen weg meot halen.
                            hebben jullie tips
                            arme scheren doe ik ook, maar de benen scheer je tog niet

Comment

mijn armen en benen raak ik niet aan om te scheren, de rest wel

beetje arabische afkomst dus ik wordt schijtziek van die behaardheid

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                arme scheren doe ik ook, maar de benen scheer je tog niet
                                Leugenaar.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X