Trainen Borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt gelijk, maar ik ben nogal een ongeduldig persoon.

Comment

Ik ken het het kan niet snel genoeg gaan dat heeft waarschinlijk iedereen maar zolang je lol hebt in de trainingen en ook in voeding komt het van zelf ! als je geen lol erin hebt dan gaat het echt lang duren. Dus je moet het met een doel doen maar wel leuk houden

Comment

Mooie volle pecs komen met de tijd. Hard trainen en dan groeien ze vanzelf. U hoeft alleen geduld te hebben.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          Mooie volle pecs komen met de tijd. Hard trainen en dan groeien ze vanzelf. U hoeft alleen geduld te hebben.
          Dit en veel eten.....
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Crombez View Post
            Ja, ik voel wel wat verschil en voel dat ze steviger zijn.. Maar misschien moet ik gewoon geduld hebben. En blijven trainen. Per training doe ik 4-5 oefening. Bench Press- Peck Deck – Cable Flies - Schuin Bankdrukken - Dumbell Push
            Verander ook je schema eens. succes

Comment

Originally posted by fit4free View Post
              nog een feitje
              De binnenzijde van de borst bevat geen spierweefsel. Alleen elastisch bindweefsel.

Dat is alleen met jouw borst he!
              Bij mij zit er binnenin een hart en longen e.d.

Binnenkant borst, midden dus, is geen elastisch bindweefsel maar is gewoon spier. Of bedoel je wat anders?
              Bindweefsel zou gelijk scheuren als je een keer gaat benchen.
              De spier zit daar aan het borstbeen aangehecht.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Is het ook goed om 2 maal per week borst te trainen? En dan de rest van de dagen de andere spieren?
                Goed eten? Zoals veel eiwitten ?

Comment

Vind 5 oefeningen ook een beetje te veel eigenlijk, 3 stuks moet voor jou voldoende zijn.
                  Benchpress
                  Incline bench of dumbellpress
                  en Flyes
                  Zou voldoende moeten zijn.

Comment

Originally posted by Crombez View Post
                    Ja, ik voel wel wat verschil en voel dat ze steviger zijn.. Maar misschien moet ik gewoon geduld hebben. En blijven trainen. Per training doe ik 4-5 oefening. Bench Press- Peck Deck – Cable Flies - Schuin Bankdrukken - Dumbell Push
                    Als je 1 oefening skipt, dan doe je genoeg.
                    Je kan dan beste gaan afwisselen cable flyes en pecdeck. De ene week de ene en de andere week de andere doen.
                    Geen gewone flyes gaan doen, cable is beter dan dumbell flyes. Pecdeck doet hetzelfde als cable flyes.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Als je 1 oefening skipt, dan doe je genoeg.
                      Je kan dan beste gaan afwisselen cable flyes en pecdeck. De ene week de ene en de andere week de andere doen.
                      Geen gewone flyes gaan doen, cable is beter dan dumbell flyes. Pecdeck doet hetzelfde als cable flyes.
                      Sinds wanneer zijn cable flys beter dan oldschool DB fly's ?
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post

Sinds de cable flye is uitgevonden he. Als je weet waar de flye voor dient en ze beiden wel eens doet, dan had je de vraag niet gesteld.
                        Last edited by marnop; 09-09-2010, 15:39.

Comment

Dat is alleen met jouw borst he!
                          Bij mij zit er binnenin een hart en longen e.d.

Binnenkant borst, midden dus, is geen elastisch bindweefsel maar is gewoon spier. Of bedoel je wat anders?
                          Bindweefsel zou gelijk scheuren als je een keer gaat benchen.
                          De spier zit daar aan het borstbeen aangehecht.
                          haha
                          ja ik bedoel het anders, dat daar niet een apart spiertje zit op het midden die je kan trainen

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            cables jungle is toch veel lekkerder voor je borst

Comment

Sinds de cable flye is uitgevonden he. Als je weet waar de flye voor dient en ze beiden wel eens doet, dan had je de vraag niet gesteld.

Sorry marnop maar je zegt echt weer dingen van.....

Hier dient het voor;

Het zijn borst oefeningen, fly's/crossovers

Onderbouw het eens, je zegt dat ik moet weten waar ze voor dienen, hoop ik dat jij me haarfijn het verschil uit komen leggen tussen een fly en een crossover. Je doet alsof het vanzelf sprekend is, maar ik verwacht dat er een verhaal komt waar veel mensen iets hebben van... oh really

Beetje volpompen met cables is natuurlijk heerlijk, maar neemt niet weg dat ze automatisch beter zijn dan fly's. Zeker aangezien je ook de hele grote gasten fly's ziet door voor ze doorstomen naar crossovers.

Neem aan dat dat voor zichzelf spreekt en dat je daar niet op doelt als je zegt dat het logisch is als je ooit fly's hebt gedaan (echt de zwakste onderbouwing voor een argument ooit, het is zo -> waarom -> weet je dat zelf niet -> nee anders had ik de vraag niet gestelt)
                              Last edited by Yawgmoth; 09-09-2010, 17:28.
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Inderdaad, ben het yawgmoth eens. Sinds de cable flye is uitgevonden. Oke...? En wat is nu het echte antwoord. Waarom is een cable flye beter dan met db's? En ga alsjeblieft niet zeggen 'omdat je hem dan beter voelt' ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X