Ik heb nu al 2 weken last van een blessure, ik kan niet eens meer bankdrukken oid, als ik 10/10kilo pak doet het al veelste pijn in mn rug/schouder(rechterkant), ik voel het constant als ik ga leggen op de bank etc.. echt een pijnlijke steek die ik constant nu wel voel in een lichtere of zwaardere mate het lijkt ook een beetje doortestromen naar mn vleugel gedeelte..
Ik vroeg mij af wat ik hier het beste tegen kan doen?
Glucosamine?
Ik vond via google de tip OPC-Forte 85, iemand ervaring hiermee?
nou vond ik OPC-Forte 85, best duur initieel wat ik op google vind, heb wat goedkopere varianten gevonden en wat beschrijvingen etc.
Wikipedia
Ik vroeg mij af wat ik hier het beste tegen kan doen?
Glucosamine?
Ik vond via google de tip OPC-Forte 85, iemand ervaring hiermee?
nou vond ik OPC-Forte 85, best duur initieel wat ik op google vind, heb wat goedkopere varianten gevonden en wat beschrijvingen etc.
Wikipedia
OPC
OPC’s ondersteunen onder meer de conditie van het oog, de gewrichten, het hart en de bloedvaten en de hersenen. Daarnaast bevorderen OPC’s een evenwichtige immuunrespons. OPC’s beschermen collageen- en elastinerijke bindweefselstructuren zoals bloedvaten tegen vrije radicalen en houden (slag)aderen sterk en soepel. Ook bevorderen OPC’s het herstel na sportblessures.
OPC’s ondersteunen onder meer de conditie van het oog, de gewrichten, het hart en de bloedvaten en de hersenen. Daarnaast bevorderen OPC’s een evenwichtige immuunrespons. OPC’s beschermen collageen- en elastinerijke bindweefselstructuren zoals bloedvaten tegen vrije radicalen en houden (slag)aderen sterk en soepel. Ook bevorderen OPC’s het herstel na sportblessures.
Comment