Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Berend, ik kan me best vinden in jouw antwoord.
    Dit komt wel heel anders over dan het idee die je eerst gaf.

Je gaf het idee dat AS standaard slecht is en dat wie het ook gebruikt dan een onbenul is.

Dit klinkt wel heel anders.

Ik denk dat de meeste mensen in dit antwoord wel kan vinden.

Tenminste ik wel.
    Originally posted by berend p View Post
    Mijn punt is dat als je AS gebruikt je inderdaad veel meer resultaat kunt boeken maar dit is meer dan je eigenlijk uit jezelf kunt halen. Ik vind het niet goed maar kan begrijpen dat als iemand professioneel bodybuilder is dat nodig heeft omdat hij anders niet op kan tegen andere bodybuilders. Maar wat teveel gebeurt is dat mensen als amateurs te snel gebruik maken ervan. Ik bedoel dus dat ze niet eens wat uit zichzelf gehaald hebben zonder dat spul. Je kunt heel veel uit je eigen lichaam halen maar veel mensen willen snel resultaat en kunnen niet hetgene behalen wat ze eigenlijk zouden willen dus zoeken ze andere wegen waarbij dit wel kan. Dit vind ik inderdaad tekort aan discipline vertonen. Ik heb het niet over mensen die 15 jaar trainen en dag in dag uit met hun voeding bezig zijn en dan een beslissing nemen om het te gebruiken, wat ik niet goedkeur maar dat vind ik wel iets heel anders. Deze personen zijn mensen die in mijn ogen wel discipline hebben maar hierin een eigen keuze maken.

Comment

• KKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEELLLL SSSSSSSSSSS

Geweldig Berend, je bent al wat aan het bij draaien.

over een jaar zit je zelf aan de hormonen, let maar op.

ALs Ajax maar wint, daar draait het om meer niet.

Comment

• Dit heeft berend volgens mij al eerder gezegd hoor en de rest 90x herhaald.

Comment

• Ik vond hem eerst zwaar anti op alle fronten maar met dit antwoordt vindt ik dat toch wel anders.
          Ik heb even wat dingen teruggelezen maar dat was toch echt anders dan het geen hij nu vermeld.

Iedereen kan zijn mening hebben over as en moet dat kunnen zeggen maar een aantal keer is natuurlijk genoeg.
          Originally posted by quibus View Post
          Dit heeft berend volgens mij al eerder gezegd hoor en de rest 90x herhaald.

Comment

• // faith in humanity: destroyed..

Comment

• KKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEE EEELLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSS

Dexie, wat een klote dag, Ajax heeft punten laten liggen bij die kloot hanissen, Fuck.
              ben en blijf er geirriteerd over.

Hoe kan dit nou ???

Een grijze dag in de geschiedenis
              Originally posted by Dexie View Post
              // faith in humanity: destroyed..

Comment

• Ja, Utrecht is en blijft een angstgegner voor Ajax ze kunnen daar niet winnen.
                Heel vervelend allemaal maar dit forum heeft niets met voetbal te maken.
                Heb je ook nog andere dingen te vermelden of alleen maar over voetbal.

Zoals al gezegd zijn er 10tallen fora die het onderwerp voetbal hebben en daar moet je gaan posten lijkt mij.

Of kom eens met normale dingen want het lijkt wel alsof je een verstandelijke beperking hebt of zo hoe je reageert
                Originally posted by Mc Fly View Post
                KKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEE EEELLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSS

Dexie, wat een klote dag, Ajax heeft punten laten liggen bij die kloot hanissen, Fuck.

Hoe kan dit nou ???

Comment

• Haha ja dit is idd een heeel serieus topic.

Comment

• Originally posted by Mc Fly View Post
                    KKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEE EEELLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSS

Hoe kan dit nou ???

het was een schitterende wedstrijd, ook niks van gemerkt dat het koud was :P
                    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Ik zit eraan te denken om niet meer te trainen op de sportschool maat thuis te gaan trainen.
                      Ik zoek goede spullen voor thuis.

Zijn er mensen met goede spullen die ze weg doen of mensen die me goede tips kunnen geven zoals merken en apparaten .

Zit in tijdnood waardoor thuis trainen tijd scheelt en je bent dan ook nog eens even thuis een keer.

Ben nu terug gezakt van 90 kg en 14% vet percentage naar 87 kg n 19% vetpercentage.

Dit kan niet dus moet thuis alles serieus weer oppakken

Comment

• Pagina 55 van 55
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Zelfs dat heb je mis

Comment

• Ja ja, hier kan ik niet veel mee.

Nog goed tips of alleen maar nutteloze reacties?

wat voor toestellen moet je gewoon hebben?

Wie heeft er zelf ervaring met thuis trainen of wie traint er zelf nu thuis.

Comment

• Ik zou maar eens er goed over nadenken of je thuis gaat trainen, er zijn er je heel veel voor geweest die hebben gemerkt dat dat even wat meer karakter vergt dan naar de sportschool gaan, tenminste als je dezelfde lijn van de sportschool ook thuis doortrekt plus dat het ook niet goedkoop is als je goeie spullen aanschaft.

Ik zu er niet te makkelijk over denken als ik jou was.Zonde van het geld als het een flop wordt

Comment

• Ik zou een topic openen ipv i een willekeurig topic je vraag te pisten...

Originally posted by Bartjan View Post
                                Ja ja, hier kan ik niet veel mee.

Nog goed tips of alleen maar nutteloze reacties?

wat voor toestellen moet je gewoon hebben?

Wie heeft er zelf ervaring met thuis trainen of wie traint er zelf nu thuis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X