Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Berend Jonge, waarom reageer je op elke opmerking, maak je niet zo druk hierom man.

Overal zit je jezelf te verdedigen, dat is toch nergens voor nodig.

Volgens mij ben je s'avonds altijd dood op als je met alles de touwtjes wilt sturen.

Het is maar een forum gesprek

Iedereen die antwoord of reageert op jouw reacties, daar ben je als de pikken bij en geef je een weerwoord

Relax ouwe

Originally posted by berend p View Post
    Mijn spelling is prima.
    Wat is er dan niet goed Dexie

Comment

• ik reageer gewoon als men op mij reageert, ik maak me helemaal niet druk.
      Er wordt gelet op een spelfout die ik niet had , ik verdedig me niet maar vertel mijn mening dan.

Wat by the way niet echt geaccepteerd wordt door iedereen.

Als ik iets negatiefs zeg over Hormonen, dan gaat men meteen blaten en verdedigen.

Hormonen lijken wel heilig.Vroeger vond men het een schande en tegenwoordig lijkt het wel een schande als men het niet gebruikt.Men praat er heel erg luchtig over alsof het snoepjes zijn.

De naweeen komen nog wel maar men denkt tegenwoordig alleen maar op het moment, dit is echt heel jammer.

Comment

• Dat heet YOLO berend..

Comment

• Wat is Yolo? Dat zegt me helemaal niets.

Het enige wat ik uit Yolo haal is: How Low Can you go.

Dexie, iedereen moet het eigenlijk ook zelf weten wat ie doet, maar het lijkt soms alsof de dingen die krom zijn recht geluld worden en wat recht is krom geluld wordt

Originally posted by Dexie View Post
          Dat heet YOLO berend..

Comment

• Je gaat overal op in, heb je dat zelf niet door of zo?
            Zoals jij steeds je menig geeft, zo doen andere dat ook maar dat lijk jij ook niet te waarderen omdat je er toch fel op in gaat.

Ik had een loopband aangeschaft en deze loopt prima.
            Forum gesprek begon met een crosstrainer, vervolgens spreekt men over trainen zelf, daarna een eindeloze discussie over AS en een geweldig onderwerp over het doen van een vinder in de anus dus lijkt mij het goed om het een normale ommekeer te geven.

Loopband loopt goed maar ik denk niet dat ik een geweldige bouw ervoor heb, krijg namelijk wel pijntjes ervan hier en daar.

Comment

• Het onderwerp a sie of assje / aarsje of wat dan ook bevalt het meeste bij de mensen zo te zien.

Crosstrainer is beter dan een loopband Dick P

Lopen is alleen conditie en crosstrainer kan je ook de weerstanden verhogen waardoor je meer spier kan trainen.Crosstrainer is de burner van de cardio machines.

Comment

• Originally posted by Bartjan View Post
                Het onderwerp a sie of assje / aarsje of wat dan ook bevalt het meeste bij de mensen zo te zien.

Crosstrainer is beter dan een loopband Dick P

Lopen is alleen conditie en crosstrainer kan je ook de weerstanden verhogen waardoor je meer spier kan trainen.Crosstrainer is de burner van de cardio machines.
                Weer wat geleerd vandaag.

Een loopband is dus alleen voor conditie en daar kan je de weerstand niet bij verhogen maar met een crosstrainer kan je ook spier opbouwen.
                Makkelijke keuze dus.

Helemaal nog niet zo'n slecht topic dit.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by berend p View Post
                  Mijn spelling is prima.
                  Wat is er dan niet goed Dexie
                  Ik kwam ook spelfouten tegen in JOUW tekst.
                  Just do it!!!!

Comment

• Berend P je mening geven is na 1x wel genoeg , jij blijft zanniken over as keer op keer.

bartjan jij hoeft iig niet meer te squatten dan, trouwens als je de loopband op helling zet telt dat niet als zwaarder....

ik kom wel weer terug in februari denk ik pffffffffffffffffffff

Comment

• KEEEEERRRRRRREEEEELLLLLLLSSSS xd

Comment

• OOH daarom reageer jij zo kort, bang een typ fout te maken zeker.
                        Heb je ook nog wat andere dingen te vermelden?
                        Originally posted by Mariekepiek View Post
                        Ik kwam ook spelfouten tegen in JOUW tekst.

Comment

• Waarom de moderators dit topic nog niet hebben gesloten? Goed topic verder overigens.
                          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Mooie stad Alkmaar he, vast genoeg te doen tot februari
                            Originally posted by quibus View Post
                            Berend P je mening geven is na 1x wel genoeg , jij blijft zanniken over as keer op keer.

bartjan jij hoeft iig niet meer te squatten dan, trouwens als je de loopband op helling zet telt dat niet als zwaarder....

ik kom wel weer terug in februari denk ik pffffffffffffffffffff

Comment

• Originally posted by berend p View Post
                              Mooie stad Alkmaar he, vast genoeg te doen tot februari
                              lik me reet idioot.
                              ga lekker terug naar adam, en blijf daar.

Comment

• O ja, kan je met een crosstrainer spier opbouwen.
                                Blijkbaar lees je niet goed want dat heb ik niet gezegd,je kan de weerstand verhogen maar daar train je je spieren meer mee.

Als je je spieren meer traint dan hoeft dat niet spiermassa opbouwend te zijn.

Ik snap neit echt hoe je bij die conclusie komt.

Originally posted by rainman View Post
                                Weer wat geleerd vandaag.

Een loopband is dus alleen voor conditie en daar kan je de weerstand niet bij verhogen maar met een crosstrainer kan je ook spier opbouwen.
                                Makkelijke keuze dus.

Helemaal nog niet zo'n slecht topic dit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X