Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou ik hou ook niet van dat woord maar snap het wel, hij begint direct weer over as te janken, pleur toch op man met je gezeik.
    Die jongen heeft het woord anabolen niet eens in ze mond genomen en berend penoir begint er alweer over, wat een zielig gedoe zeg.

Comment

• Ja sorry guys Heb zelf ook genoeg gezeik ermee gehad, maar met sommigen mensen kan ik me ff niet inhouden hoor, de tering
      Last edited by Dexie; 22-01-2014, 08:25.

Comment

• reported voor de tering

Comment

• hahahah

Comment

• Waarom moet je zo reageren Dexie, ongelofelijk.

Wie zegt dat deze forum niet voor naturel bodybuilding is, jij maakt het ervan dat je hier dan alleen adverteert als je gebruikt of zo.

Gebruik jij wel dan?
            Originally posted by Dexie View Post
            Berend serieus kanker nou eens op met je gejank, je bent de enige die er steeds over begint.

Sorry hoor maar je bent echt pleuris irritant en rete vermoeiend, het zou me verbazen als je irl enige vriend heb want zo'n zeikert als jij irriteert iedereen zich dood aan lijkt me.

Ga lekker op True Natural Bodybuilding: the personal story of a real natural bodybuilder. discussieren en tyf een eind op

Comment

• Nee berend jij zegt in elke post niet kuren blablabla die gast heeft het geeneens over kuren jou post werken alleen maar averechts joh..heb je ooit iemsnd 1 andere tip gegeven..?? Nee alleen maar geen as....

Comment

• Originally posted by berend p View Post
                Waarom moet je zo reageren Dexie, ongelofelijk.

Wie zegt dat deze forum niet voor naturel bodybuilding is, jij maakt het ervan dat je hier dan alleen adverteert als je gebruikt of zo.

Gebruik jij wel dan?
                3. ik gebruik niet dus hoef niks goed te praten.
                En ik zeg ook nergens dat het hier niet voor naturels is, maar dat gejank van je is nogal vermoeiend. Precies wat Q zegt, hij heeft niks over AAS gezegd, en jij begint er alweer over te jengelen.

Naja ik denk dat me vorige posts duidelijk genoeg waren

Comment

• hahahah berend anabolen zijn vet cool. Ben je jelly homo?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nee hoor, alleen ik vertel alleen maar dat trainen zonder as heel goed kan en dat het discipline vergt om het niet te gebruiken, want het is natuurlijk veel makkelijker wanneer je op een dood spoor zit om daaraan te beginnen. Als men met alle sporten alleen naturel zou trainen zou je de ware talenten zien.

Comment

• Wat jij gejank noemt, vind niet iedereen gejank. Mensen die gebruiken zullen het misschien gejank vinden. Hoewel ik denk dat jij niet gebruikt.

En ik zeg ook nergens dat het hier niet voor naturels is, maar dat gejank van je is nogal vermoeiend. Precies wat Q zegt, hij heeft niks over AAS gezegd, en jij begint er alweer over te jengelen.

Naja ik denk dat me vorige posts duidelijk genoeg waren

Comment

• Je hebt het alleen over anus en homo en andere zaken op sexueel gebied. Ik ga haast denken dat jij homo bent. Heb niks tegen homo's maar ik ben het zeker niet en ik snap niet dat je met deze onzin komt maar je zult vast je redenen hebben.

Originally posted by Nocerino View Post
                        hahahah berend anabolen zijn vet cool. Ben je jelly homo?

Comment

• Ik denk dat jij maar eens moet stoppen met je anti-AAS openlijk te verkondigen.
                          Je hebt je standpunt veelvuldig kenbaar gemaakt, de boodschap is duidelijk.

Ik respecteer eenieder die zich wijdt aan de bodybuilding manier van leven; training, voeding, zelfdiscipline etc.

Dat beetje respect zou jij ook eens moeten tonen, want je komt erg neerbuigend over tegenover mensen die wel voor AAS kiezen. Als natural loop je namelijk tegen een grens aan op een gegeven moment en zonder ondersteuning kan je bepaalde fysieken nooit bereiken. Wil jij een dergelijk fysiek wel gaan bereiken dan zal je toch wat moeten. Wil je dit niet, omdat dit tegen je principes ingaat. Prima, dan blijf je natural trainen. Een respectvolle keuze. Net als dat de keuze voor roids respect verdiend als de overige factoren kloppen.

Jij laat het net over komen alsof een gebruiker; discipline tekort komt etc. En alsof zij enkel de "makkelijke uitweg" zoeken. Ik weet niet of mijn beschrijving jouw visie correct beschrijft. Als dat wel het geval is dan ben jij erg kortzichtig, aangezien je hierdoor alle gebruikende bodybuilders over een kam scheert..
                          "Straight outta gym"

Comment

• Een ding is toch wel duidelijk inmiddels: dat het berend p niet zozeer om het anabolen gebruik te doen is, maar dat de enige reden van zijn aanwezigheid op dit forum het trollen is.
                            Hij hoopt op reacties, daar gedijt hij goed op.
                            Lekker man.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Goh berend was er weer het viel me al op aan alke adviezen en tips die hij gaf aan de mensen die hulp kunnen gebruiken van iemand die dedicated to the bone is.
                              onee het was wederom een klaagzang over gebruiker...you go girl.
                              als zelfs gasten als im het storend beginnen te vinden moet je echt eens gaan bedenken of jou constante gedram zin heeft.
                              ik weet namelijk zeker dat ik en enkele andere gebruikers meer mensen van de anabolen hebben weerhouden dan jou.
                              groetjes q

Comment

• Mijn punt is dat als je AS gebruikt je inderdaad veel meer resultaat kunt boeken maar dit is meer dan je eigenlijk uit jezelf kunt halen. Ik vind het niet goed maar kan begrijpen dat als iemand professioneel bodybuilder is dat nodig heeft omdat hij anders niet op kan tegen andere bodybuilders. Maar wat teveel gebeurt is dat mensen als amateurs te snel gebruik maken ervan. Ik bedoel dus dat ze niet eens wat uit zichzelf gehaald hebben zonder dat spul. Je kunt heel veel uit je eigen lichaam halen maar veel mensen willen snel resultaat en kunnen niet hetgene behalen wat ze eigenlijk zouden willen dus zoeken ze andere wegen waarbij dit wel kan. Dit vind ik inderdaad tekort aan discipline vertonen. Ik heb het niet over mensen die 15 jaar trainen en dag in dag uit met hun voeding bezig zijn en dan een beslissing nemen om het te gebruiken, wat ik niet goedkeur maar dat vind ik wel iets heel anders. Deze personen zijn mensen die in mijn ogen wel discipline hebben maar hierin een eigen keuze maken.

Originally posted by Iron Mind View Post
                                Ik denk dat jij maar eens moet stoppen met je anti-AAS openlijk te verkondigen.
                                Je hebt je standpunt veelvuldig kenbaar gemaakt, de boodschap is duidelijk.

Ik respecteer eenieder die zich wijdt aan de bodybuilding manier van leven; training, voeding, zelfdiscipline etc.

Dat beetje respect zou jij ook eens moeten tonen, want je komt erg neerbuigend over tegenover mensen die wel voor AAS kiezen. Als natural loop je namelijk tegen een grens aan op een gegeven moment en zonder ondersteuning kan je bepaalde fysieken nooit bereiken. Wil jij een dergelijk fysiek wel gaan bereiken dan zal je toch wat moeten. Wil je dit niet, omdat dit tegen je principes ingaat. Prima, dan blijf je natural trainen. Een respectvolle keuze. Net als dat de keuze voor roids respect verdiend als de overige factoren kloppen.

Jij laat het net over komen alsof een gebruiker; discipline tekort komt etc. En alsof zij enkel de "makkelijke uitweg" zoeken. Ik weet niet of mijn beschrijving jouw visie correct beschrijft. Als dat wel het geval is dan ben jij erg kortzichtig, aangezien je hierdoor alle gebruikende bodybuilders over een kam scheert..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X