Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Bartjan View Post
    O ja, kan je met een crosstrainer spier opbouwen.
    Blijkbaar lees je niet goed want dat heb ik niet gezegd,je kan de weerstand verhogen maar daar train je je spieren meer mee.

Als je je spieren meer traint dan hoeft dat niet spiermassa opbouwend te zijn.

Ik snap neit echt hoe je bij die conclusie komt.

Sorry ,je hebt gelijk.
    Ik liet me meeslepen door het melige niveau maar het is dus wel degelijk een serieuze discussie.
    Maar bij een loopband kan je volgens mij wel degelijk de weerstand verhogen toch?

Hebben we allebei een beetje gelijk.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Geen probleem Rainman,

Met een loopband kan je in die zin de weerstand verhogen voor je spieren met een helling maar dat is wel anders als met een crosstrainer

Beide kan je je intensiteit ermee verhogen, misschien is intensiteit het juiste woord.

Originally posted by rainman View Post
      Sorry ,je hebt gelijk.
      Ik liet me meeslepen door het melige niveau maar het is dus wel degelijk een serieuze discussie.
      Maar bij een loopband kan je volgens mij wel degelijk de weerstand verhogen toch?

Hebben we allebei een beetje gelijk.

Comment

• Ben inmiddels 6 maanden lekker aan het trainen en ben 6 kg zwaarder en mijn buikomtrek is 5 cm minder.
        Kan iemand mij zeggen of dit een goed resultaat is in 6 maanden tijd?

Het is namelijk heel moeilijk te zien bij jezelf of je echt vooruit gaat, misschien omdat ik er elke dag mee bezig ben waardoor het niet meer opvalt.

Dit is best frustrerend,gelukkig heb ik de tip gebruikt door mijn buikomtrek te meten erbij ,ik weet dat ik dan resultaat heb geboekt.

IK heb geen idee of dit veel of weinig resultaat is voor een half jaar.
        Ik lees dat in het begin je vooral resultaat boekt met trainen dus of dit dan veel is?

IK had inmiddels wel wat meer verwacht qua resultaat want 5 cm minder en 6 kg meer is in mijn ogen niet weinig ofzo.

Comment

• Goed resultaat kerel zeker als je vet verliest en asnkomt.

Comment

• Heb je ook je arm omtrek gemeten?
            Opzich is dit inderdaad niet verkeerd als je 5 cm buikomtrek minder hebt en 6 kg bent aangekomen

Is mij niet gelukt de laatste 6 maanden in ieder geval.

JE hebt inderdaad gelijk dat je met name het eerste jaar het snelste kan aankomen dus de jaren daarna tellen eigenlijk met name.

Originally posted by Van Wijk View Post
            Ben inmiddels 6 maanden lekker aan het trainen en ben 6 kg zwaarder en mijn buikomtrek is 5 cm minder.
            Kan iemand mij zeggen of dit een goed resultaat is in 6 maanden tijd?

Het is namelijk heel moeilijk te zien bij jezelf of je echt vooruit gaat, misschien omdat ik er elke dag mee bezig ben waardoor het niet meer opvalt.

Dit is best frustrerend,gelukkig heb ik de tip gebruikt door mijn buikomtrek te meten erbij ,ik weet dat ik dan resultaat heb geboekt.

IK heb geen idee of dit veel of weinig resultaat is voor een half jaar.
            Ik lees dat in het begin je vooral resultaat boekt met trainen dus of dit dan veel is?

IK had inmiddels wel wat meer verwacht qua resultaat want 5 cm minder en 6 kg meer is in mijn ogen niet weinig ofzo.

Comment

• Nee heb dit niet opgemeten
              Originally posted by Mc Fly View Post
              Heb je ook je arm omtrek gemeten?
              Opzich is dit inderdaad niet verkeerd als je 5 cm buikomtrek minder hebt en 6 kg bent aangekomen

JE hebt inderdaad gelijk dat je met name het eerste jaar het snelste kan aankomen dus de jaren daarna tellen eigenlijk met name.

Comment

• Ik ga het inderdaad allemaal opnemen, arm omtrek, buikomtrek ,borstomtrek.
                Originally posted by Mc Fly View Post
                Heb je ook je arm omtrek gemeten?

Meten is weten, hoop daardoor meer resultaat te zien en een goed gevoel te hebben.
                Had nu het idee voor jan doedel te trainen,je hebt toch resultaat nodig als mens hoewel ik wel resultaat heb geboekt maar voor mijn gevoel is het niet te zien.

Heeft iemand anders nog goede tips voor me om mee te nemen?

Comment

• Bedankt, maar het voelt niet zo, als ik zelf in de spiegel kijk dan zie ik geen verschil, ik moet echt de boel gaan opmeten, als ik dan door eht meten resultaat zie dan is dat weer een stimulans om door te gaan denk ik.

Ondankbare sport,ik had toch echt meer verwacht,zeker als ze zeggen dat je in het begin het meeste resultaat hebt.Ik ga door tot dat ik echt resultaat heb, discipline is echt belangrijk om te hebben.

Wanner kan je echt resultaat verwachten?Heb je nog tips voor me behalve het meten etc.

Comment

• Wat ben je onzeker man.ik zou alles gaan meten als ik jou was, als je zo kort traint dan kan je niet een wereld wonder van spierontwikkeling verwachten.
                    In het begin gaan je spieren meer wegen en ben je zeker vooral bezig met coordinatie van je spieren in plaats van veel ontwikkelen.

Je moet niet nu al zo overdrijven als je begint.
                    Ga lekker trainen en goed eten en meet 1 keer per maand

Originally posted by Van Wijk View Post
                    Bedankt, maar het voelt niet zo, als ik zelf in de spiegel kijk dan zie ik geen verschil, ik moet echt de boel gaan opmeten, als ik dan door eht meten resultaat zie dan is dat weer een stimulans om door te gaan denk ik.

Ondankbare sport,ik had toch echt meer verwacht,zeker als ze zeggen dat je in het begin het meeste resultaat hebt.Ik ga door tot dat ik echt resultaat heb, discipline is echt belangrijk om te hebben.

Wanner kan je echt resultaat verwachten?Heb je nog tips voor me behalve het meten etc.

Comment

• Daar heeft Bartjan wel gelijk in Van Wijk.

Spieren gaan we meer wegen maar heb de tijd nodig om zich te vormen.
                      In het begin moet je ook je coordinatie vermogen opbouwen.
                      Kracht ga je ook snel vooruit in verhouding maar massa ontwikkelen heeft meer tijd nodig.

Laat jezelf niet in de verleiding brengen om bij te snoepen als je snapt wat ik bedoel, je kan oneindig veel uit jezelf halen en als je discipline opbouwt dan weet je ook met een terugval goed om te gaan want je hebt altijd met terugvallen te maken.

Toon ballen en ga door met trainen en je voeding perfectioneren.

Comment

• Berend serieus kanker nou eens op met je gejank, je bent de enige die er steeds over begint.

Sorry hoor maar je bent echt pleuris irritant en rete vermoeiend, het zou me verbazen als je irl enige vriend heb want zo'n zeikert als jij irriteert iedereen zich dood aan lijkt me.

Ga lekker op True Natural Bodybuilding: the personal story of a real natural bodybuilder. discussieren en tyf een eind op

Comment

• Ohja en voordat je weer aan komt met dat je je mening gewoon geeft, en wij alles maar goed praten.
                          1. Je mening is na 10000x janken wel bekend
                          2. je bent de enige die er steeds over begint
                          3. ik gebruik niet dus hoef niks goed te praten.

Verander die p maar gewoon meteen in pisnicht.

Comment

• Duidelijke taal!
                            Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                              Berend serieus kanker nou eens op met je gejank, je bent de enige die er steeds over begint.

Sorry hoor maar je bent echt pleuris irritant en rete vermoeiend, het zou me verbazen als je irl enige vriend heb want zo'n zeikert als jij irriteert iedereen zich dood aan lijkt me.

Ga lekker op True Natural Bodybuilding: the personal story of a real natural bodybuilder. discussieren en tyf een eind op
                              u mad brah?
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Berend serieus kanker nou eens op met je gejank, je bent de enige die er steeds over begint.

reported voor schelden met kanker
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X