Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Chrizzlybear View Post
    Good old times

Ik dacht exact hetzelfde .. :')
    Haha...
    Just do it!!!!

Comment

• Originally posted by Pren View Post
      Dan doe je het toch echt goed fout :')
      Wat vind jij er goed en fout aan?
      The expert in anything was once a beginner..

Comment

• Originally posted by MisterMn View Post
        Wat vind jij er goed en fout aan?
        Nouja... Als je er zonder die vinger zo lang over doet dat je een lamme kaak krijgt, doe je toch iets verkeerd
        Ik doe een gok

Comment

• Hoe langer hoe beter toch? Alleen voor de snelle lik je vinger gebruiken haha!
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

• Mensen, dit gaat nergens meer om.

crosstrainers , Ajax Anus waar gaat het om, of heeft dit allemaal met elkaar te maken of zo.

Ben ik wel benieuwd wat hier dan voor mooie overeenkomst uit gehaald wordt.

O ja, ik loop buiten hard maar dit gaat hem ook niet worden.

na 5 keer hardlopen is mijn knie geeriteerd
            mijn knie is onder mijn linker knieschijf dikker /wat opgezwollen dan de andere knie.
            VOlgens mij is hardlopen alleen goed voor je als je onder de 65 kg weegt ofzo.

Comment

• KEEEERRRRREELLLLL

het gaat sinds pagina 3 ofzo al nergens meer over.

Comment

• Toen de spits van ajax een crosstrainer kocht, deed hij dat van die keeper van ado den haag..daar is je link

Comment

• Verreweg de beste thread in 2013 (op dat Ajax gejank van mcfly na dan)

Legendary status level +9000

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Goedemorgen iedereen.

BEn het helemaal met je eens Mvos, dat kerellllllllllllssssssssssss gedoe en voetbal gaat nergens om.

Dit topic is wel 1 van de topics waar men zegt wat men denkt en weet, dat is belangrijk.

Dat is de rede dat ik vrijwel nergens elders reageer, dit omdat men niet objectief zijn mening geeft.
                    Ik denk dat je dit forum gesprek DE ONTSPANNINGSFORUM kan noemen van 2013 en misschien ook voor 2014.

Vindt het daarom een genoegen dat is 2014 in dit Topic gesprek kan openen.
                    Mijn slagzin is TRAINEN EN ETEN ZONDER AS.

GEWOON ACCEPTEREN DAT JE DAN MAAR MINDER RESULTAAT HEBT. HAAL ALLES UIT JE LICHAAM WAT ERIN ZIT OP NATUURLIJKE BASIS.

Originally posted by Mvos View Post
                    Verreweg de beste thread in 2013 (op dat Ajax gejank van mcfly na dan)

Legendary status level +9000

Comment

• luister kerel, jij altijd maar met je anabolen vrij gelul.
                      Zeiken als ik kerels zeg terwijl jezelf met deze onzin reactie komt.
                      Je zou een anti anabolen campagne moeten beginnen omdat die mensen zwak zijn in jouw ogen.
                      Je moet iedereen lekker laten gaan met hetgeen hij wilt.
                      Of je nou Anabolen gebruikt of van Ajax houdt, dat is ieder zijn goed recht.
                      Pfff... jij met je anti anabolen, wat heb je allemaal meegemaakt dat je altijd met deze onzin komt zeg.
                      Originally posted by berend p View Post
                      Goedemorgen iedereen.

BEn het helemaal met je eens Mvos, dat kerellllllllllllssssssssssss gedoe en voetbal gaat nergens om.

Dit topic is wel 1 van de topics waar men zegt wat men denkt en weet, dat is belangrijk.

Dat is de rede dat ik vrijwel nergens elders reageer, dit omdat men niet objectief zijn mening geeft.
                      Ik denk dat je dit forum gesprek DE ONTSPANNINGSFORUM kan noemen van 2013 en misschien ook voor 2014.

Vindt het daarom een genoegen dat is 2014 in dit Topic gesprek kan openen.
                      Mijn slagzin is TRAINEN EN ETEN ZONDER AS.

GEWOON ACCEPTEREN DAT JE DAN MAAR MINDER RESULTAAT HEBT. HAAL ALLES UIT JE LICHAAM WAT ERIN ZIT OP NATUURLIJKE BASIS.

Comment

• Originally posted by Mc Fly View Post
                        De champagne staat al koud voor de 4e titel op rij.
                        Maar niet Ajax fans kunnen dit niet hebben.

Ik weet dat er in Venray veel Ajax Fans zijn.

Als Ajax maar wint en als je hart maar van Goud is.

De champagne staat klaar Dexie
                        klopt, er zijn een paar gasten van vak410 hier.
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mc Fly, je niveau is erg laag, als je je reacties ziet, dan is het wel te zien dat je niet op school hebt gezeten.

Jou niveau van antwoorden is nog van een lager niveau dan mijn neefje van 8.

Jammer dat men niet tegen argumenten kan, het is meteen schelden ,fel reageren of als een debiel reageren.

Iedereen mag zijn mening geven en dit is blijkbaar niet mogelijk bij velen die reageren op dit gesprek.

Eerst nadenken voordat je wat neerzet.Je zet jezelf neer als een koekenbakker zo.

KKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEE Ellllllllllllllllllllllllllllllll is wel het meest trieste van 2013 van alle topics op dit forum bij elkaar.Wees volwassen en antwoordt een keer normaal.

Originally posted by Mc Fly View Post
                          luister kerel, jij altijd maar met je anabolen vrij gelul.
                          Zeiken als ik kerels zeg terwijl jezelf met deze onzin reactie komt.
                          Je zou een anti anabolen campagne moeten beginnen omdat die mensen zwak zijn in jouw ogen.
                          Je moet iedereen lekker laten gaan met hetgeen hij wilt.
                          Of je nou Anabolen gebruikt of van Ajax houdt, dat is ieder zijn goed recht.
                          Pfff... jij met je anti anabolen, wat heb je allemaal meegemaakt dat je altijd met deze onzin komt zeg.

Comment

• Ey berend mijn neefje van 8 spelt nog beter dan dat jij doet, u boos?

Comment

• Eerst nadenken voordat je wat neerzet Berend Nalezen mag ook
                              the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

• Mijn spelling is prima.
                                Wat is er dan niet goed Dexie
                                Originally posted by Dexie View Post
                                Ey berend mijn neefje van 8 spelt nog beter dan dat jij doet, u boos?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X