Originally posted by Chrizzlybear
View Post
Aanschaf crosstrainer
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mensen, dit gaat nergens meer om.
crosstrainers , Ajax Anus waar gaat het om, of heeft dit allemaal met elkaar te maken of zo.
Ben ik wel benieuwd wat hier dan voor mooie overeenkomst uit gehaald wordt.
O ja, ik loop buiten hard maar dit gaat hem ook niet worden.
na 5 keer hardlopen is mijn knie geeriteerd
mijn knie is onder mijn linker knieschijf dikker /wat opgezwollen dan de andere knie.
VOlgens mij is hardlopen alleen goed voor je als je onder de 65 kg weegt ofzo.
Comment
-
Goedemorgen iedereen.
BEn het helemaal met je eens Mvos, dat kerellllllllllllssssssssssss gedoe en voetbal gaat nergens om.
Dit topic is wel 1 van de topics waar men zegt wat men denkt en weet, dat is belangrijk.
Dat is de rede dat ik vrijwel nergens elders reageer, dit omdat men niet objectief zijn mening geeft.
Ik denk dat je dit forum gesprek DE ONTSPANNINGSFORUM kan noemen van 2013 en misschien ook voor 2014.
Vindt het daarom een genoegen dat is 2014 in dit Topic gesprek kan openen.
Mijn slagzin is TRAINEN EN ETEN ZONDER AS.
GEWOON ACCEPTEREN DAT JE DAN MAAR MINDER RESULTAAT HEBT. HAAL ALLES UIT JE LICHAAM WAT ERIN ZIT OP NATUURLIJKE BASIS.
Originally posted by Mvos View PostVerreweg de beste thread in 2013 (op dat Ajax gejank van mcfly na dan)
Legendary status level +9000
Comment
-
luister kerel, jij altijd maar met je anabolen vrij gelul.
Zeiken als ik kerels zeg terwijl jezelf met deze onzin reactie komt.
Je zou een anti anabolen campagne moeten beginnen omdat die mensen zwak zijn in jouw ogen.
Je moet iedereen lekker laten gaan met hetgeen hij wilt.
Of je nou Anabolen gebruikt of van Ajax houdt, dat is ieder zijn goed recht.
Pfff... jij met je anti anabolen, wat heb je allemaal meegemaakt dat je altijd met deze onzin komt zeg.
Originally posted by berend p View PostGoedemorgen iedereen.
BEn het helemaal met je eens Mvos, dat kerellllllllllllssssssssssss gedoe en voetbal gaat nergens om.
Dit topic is wel 1 van de topics waar men zegt wat men denkt en weet, dat is belangrijk.
Dat is de rede dat ik vrijwel nergens elders reageer, dit omdat men niet objectief zijn mening geeft.
Ik denk dat je dit forum gesprek DE ONTSPANNINGSFORUM kan noemen van 2013 en misschien ook voor 2014.
Vindt het daarom een genoegen dat is 2014 in dit Topic gesprek kan openen.
Mijn slagzin is TRAINEN EN ETEN ZONDER AS.
GEWOON ACCEPTEREN DAT JE DAN MAAR MINDER RESULTAAT HEBT. HAAL ALLES UIT JE LICHAAM WAT ERIN ZIT OP NATUURLIJKE BASIS.
Comment
-
Originally posted by Mc Fly View PostDe champagne staat al koud voor de 4e titel op rij.
Maar niet Ajax fans kunnen dit niet hebben.
Ik weet dat er in Venray veel Ajax Fans zijn.
Als Ajax maar wint en als je hart maar van Goud is.
De champagne staat klaar DexieBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Mc Fly, je niveau is erg laag, als je je reacties ziet, dan is het wel te zien dat je niet op school hebt gezeten.
Jou niveau van antwoorden is nog van een lager niveau dan mijn neefje van 8.
Jammer dat men niet tegen argumenten kan, het is meteen schelden ,fel reageren of als een debiel reageren.
Iedereen mag zijn mening geven en dit is blijkbaar niet mogelijk bij velen die reageren op dit gesprek.
Eerst nadenken voordat je wat neerzet.Je zet jezelf neer als een koekenbakker zo.
KKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEE Ellllllllllllllllllllllllllllllll is wel het meest trieste van 2013 van alle topics op dit forum bij elkaar.Wees volwassen en antwoordt een keer normaal.
Originally posted by Mc Fly View Postluister kerel, jij altijd maar met je anabolen vrij gelul.
Zeiken als ik kerels zeg terwijl jezelf met deze onzin reactie komt.
Je zou een anti anabolen campagne moeten beginnen omdat die mensen zwak zijn in jouw ogen.
Je moet iedereen lekker laten gaan met hetgeen hij wilt.
Of je nou Anabolen gebruikt of van Ajax houdt, dat is ieder zijn goed recht.
Pfff... jij met je anti anabolen, wat heb je allemaal meegemaakt dat je altijd met deze onzin komt zeg.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment