sterkte man.. hoop dat je spoedig hersteld
Liesbreuk
Collapse
X
-
Originally posted by Heineken View PostOke even een korte update voor ik weer snel ga liggen.
Operatie is geslaagd.
Heb nu inderdaad erg veel pijn, kan praktisch niets, maar ben blij dat het erop zit.
Grtz!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
IK heb gister een stuk erover gelezen, met de methode dat ze een netje plaatsen.
Daar stond bij dat je na een week al wat mag belasten en na 2 weken zeer licht sporten als je maar goed luistert naar je lichaam.
Het is waar dat er bij krachtsporters veel druk op komt te staan, maar wat denken jullie van schaatsers en voetballers!! Die hebben veel vaker last van die blessure!!!
Beterschap trouwens
Comment
-
Vooral de eerste week veel pijn gehad en moeilijk kunnen lopen. Het voelde ongveer alsof ze me in mn ballen hadden getrapt (aan de linkerkant). Nu gaat het een stuk beter. De pijn is nagenoeg weg, al voelt het nog wel raar aan en durf ik nog niet veel te doen.
Dinsdag is het 2 weken geleden en volgens die gasten in het ziekenhuis moet je er dan in principe alles weer mee kunnen doen zonder dat je iets kapot kan maken. Daar bedoelen ze echter wel het normale leventje mee en krachtsport is natuurlijk wel even iets anders.
Ik zal in de loop van de week heel lichtjes weer wat proberen te doen. Denk vooral isolatieoefeningen op extreem laag gewicht waarbij ik geen enkel risico loop. Maar als ik ook maar iets van pijn voel kap ik er gelijk mee. Ik kan me niet veroorloven dit nu nog een keer door te maken want anders komt mijn afstudeerproject in gevaar.
Tot dusver 3kg verloren, maar ook gedaald in BF dus de schade valt nog best mee.Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Inderdaad in het gewone leventje kan je alles weer doen, lopen fietsen etc.
Krachttraining is wat anders en de kans dat het openspringt is een half jaar zeker aanwezig, na een half jaar mag je er vanuit dat het niet meer openklapt.
Zelf heb ik na een anderhalf jaar nog steeds last van de breuk, vooral bij buikspiertraining "voel" je het matje gewoon zitten.
Grts.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostZelf heb ik na een anderhalf jaar nog steeds last van de breuk, vooral bij buikspiertraining "voel" je het matje gewoon zitten.
Hebben wij trouwens wel geluk mee want ik sprak mijn oom laatst en die was al 5x geopereerd aan dezelfde lies! Voorheen naaiden ze de breuk gewoon dicht, maar dan blijft het terugkomen. Nu gaan ze binnenkort bij hem alsnog een matje erin gooien bij de 6e ingreep
Grtz!Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Beter is het om geen liesbreuk te hebben, dus of we geluk hebben?
Maar ik ken ook iemand die zelfs met een matje een 2e keer onder het mes moest, omdat het openklapte.
Dus je zal maar tot die 1% - 3% horen, heb je dubbel plezier voor hetzelfde geld.
Grtz.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostBeter is het om geen liesbreuk te hebben, dus of we geluk hebben?
Maar ik ken ook iemand die zelfs met een matje een 2e keer onder het mes moest, omdat het openklapte.
Dus je zal maar tot die 1% - 3% horen, heb je dubbel plezier voor hetzelfde geld.
Grtz.
Maar even iets heel anders. Als ik een beetje druk op de plaats van de breuk voel ik een harde plek. Ik neem aan dat dat het matje is? Zo ja, blijft dat zo hard?Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostZeg dat wel ja
Maar even iets heel anders. Als ik een beetje druk op de plaats van de breuk voel ik een harde plek. Ik neem aan dat dat het matje is? Zo ja, blijft dat zo hard?
Grts.
Comment
-
zijn liesbreuken en spierscheuringen in de lies enigzinds gerelateerd?
ik heb namelijk tijdens mijn vroegere voetbaljaren 2x een spierscheuring gehad aan dezelfde lies. Echt last heb ik hier niet van maar ik voel toch dat deze lies minder stevig is als de andere. En sommige dagen heb ik zo'n stekende pijn erin (komt heel zelden voor maar het gebeurd wel eens).
Heb ik dan meer risico om aan die kant ook ooit een liesbreuk te hebben?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -