Groeistriemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeistriemen

Hoe kan ik voorkomen dat men groeistriemen minder zichtbaar worden? ik heb wel eens gehoord dat je er een 1 of ander middeltje voor hebt dat ze er niet komen maar wat is dat? weet iemand dat misschien?

ik wacht op reacties..
    Alvast bedankt!

Goed insmeren en zonnebanken

Comment

Who's the Chef

Comment

Collageen hydrolysaat sol d eiwit is er voor krachtige spieren, elastische pezen, stevige botten en het bindweefsel, sterke gewrichten, haren, nagels en huid gaat o.a huidscheuringen tegen.

Comment

bedankt voor deze snelle reacties! Insmeren kan ik dat ook doen met bodylotion?

Comment

Jep.
            Ik had zelf altijd zwitsal.
            Who's the Chef

Comment

oke dat zal ik proberen.. Maar voor die wat ik nou heb, die zijn helemaal rood zeg maar, kan ik daar nog iets tegen doen dat ze wat minder zichtbaar worden?

Comment

Rood? zijn het niet gewoon bloeduitstortingen? hoelang heb je ze al?

Comment

Originally posted by fitnis007 View Post
                  oke dat zal ik proberen.. Maar voor die wat ik nou heb, die zijn helemaal rood zeg maar, kan ik daar nog iets tegen doen dat ze wat minder zichtbaar worden?
                  nope, denk dat je striea bedoelt rode/paarse strepen ( lijkt op een litteken )
                  als je het eenmaal hebt gaat het nooit meer weg, het wordt na een tijd wel wit dacht ik
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

ja rood paars zijn ze, het zijn echt wel groeistriemen keb ze nu een paar maand.

Comment

schijnt dat je voor voorkomen zink zal moet smeren
                      bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

ik heb er zelf ook wat last van, ook van zo'n rode strepen aan de binnekant van mn schouders bij de borst zeg maa en onder bij mn biceps maar naar een tijdje trekken ze bij mij vanzelf weg, ze worden dan een beetje wit achtig.. je ziet er dan gelukkig bijna niks meer van

Comment

haha oke dan weet ik genoeg.. bedankt allemaal!

Comment

ik heb ze ook rond me schouders maar dan wel sinds december al.
                            alleen bij mij blijven ze maar rood
                            smeer het ook elke ochtend/avond in met creme of olie...
                            maar blijkt dus niet echt zoveel te helpen.
                            iemand iets meer info ?

Comment

Whey-95 Mix gebruiken. Zie Body-Food® International

Daar zit o.a in Collageen hydrolysaat sol d eiwit is er voor krachtige spieren, elastische pezen, stevige botten en het bindweefsel, sterke gewrichten, haren, nagels en huid gaat huidscheuringen tegen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X