Ik heb een lichte ontsteking van de supraspinatus en ben net begonnen met rotator cuff werk (de oefeningen van familydoctor). Ik zou ook shoulderdislocates willen toevoegen maar ik vroeg mij af of deze oefening geen slechte gevolgen kan hebben. iemand ervaring met deze stretchoefening?
shoulder dislocates
Collapse
X
-
Oefeningen van familydoctor zijn naam mijn idee wel voldoende.
Misschien ook wel even waard om naar te kijken: How to cure shoulder problems (Trust me this will do it 90% of the time) - IntenseMuscle.com
Ik doe dit vaak 's avonds na het trainen van m'n bovenlichaam. Ik vergeet het alleen nog wel eens uit te voeren, dus ik kan geen weloverwogen oordeel geven. Maar van die te lezen reacties op dat board schijnt het een goede oefening te zijn. Moet je maar even kijken of het past bij jouw schouder probleem.
-
Dat duft ik dus niet zeker te zeggen, aangezien ik ze nogal wel eens vergeet uit te voeren op de dagen dat je gepland staan.
En ik heb ook niet hetzelfde probleem als jij. Ik heb alleen dat mijn schouders klikken, en ik probeer deze oefening uit om te kijken of de klikjes daarmee weggaan.
Het enige wat ik eigenlijk kan zeggen is; probeer het uit. Het klinkt allemaal veelbelovend, dus het is het proberen waard naar mijn idee.
Comment
-
Originally posted by UpRising View PostDat duft ik dus niet zeker te zeggen, aangezien ik ze nogal wel eens vergeet uit te voeren op de dagen dat je gepland staan.
En ik heb ook niet hetzelfde probleem als jij. Ik heb alleen dat mijn schouders klikken, en ik probeer deze oefening uit om te kijken of de klikjes daarmee weggaan.
Het enige wat ik eigenlijk kan zeggen is; probeer het uit. Het klinkt allemaal veelbelovend, dus het is het proberen waard naar mijn idee.
Mijn advies: uiteraard goed opwarmen, en na krachttraining 10min. crosstrainer.
Comment
-
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wou toch wat kwijt hierover gezien er veel te vinden is over dislocates op het internet.
Zelf heb ik last van teveel flexibiliteit in mijn schouders. Hiervoor ben ik naar de sportdokter (expertise in schouders) en kinesist gegaan en eens gevraagd hoe het nu zit met deze oefeningen. Beide hebben mij gewaarschuwd dat in veel gevallen deze oefeningen veel schade kunnen aanrichten. Het is dan ook af te raden om zonder de raad van iemand die er iets van kent, deze dislocate oefeningen te doen. Dit omdat je dus voor meer flexibiliteit zorgt, wat dan weer voor instabiliteit van de gewrichten zorgt.
Als je last heb van je schouders, is de kans redelijk groot dat je rotator cuff spieren moeten versterkt worden (of je je schouders gewoon overbelast natuurlijk). Deze is bij veel mensen onderontwikkeld en is van groot belang bij veel van de krachtoefeningen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment