Afgelopen periode veel gemaakt (o.a. overlijden vriendin) en sindsdien ben ik zo moe dat ik niet de energie heb om te gaan sporten. Een aantal keer toch naar de sportschool geweest, maar ben zo moe, dat ook als ik de krachttraining met lichtere gewichten doe, ik nauwelijks de oefening kan uitvoeren en alleen maar vermoeider ben als ik er vandaan kom. Eetschema ook al meerdere malen geprobeerd op te pakken, maar het lukt mij niet.
Het is dubbel, want ik wil het allemaal weer oppakken, en ik baal ook dat de aangekomen kg's er nu nog aanzitten, maar weet niet zo goed hoe ik het weer op de rit kan krijgen.
Afgelopen week 7 dagen aan een stuk gewerkt en als ik thuis kom, ga ik gelijk slapen. Wie kan mij tips geven om alles weer op de rit te krijgen? Hoe ik het het beste kan aanpakken?
ps; Ik weet niet of het in dit topic hoort, maar het leek mij het meest logisch hier
Het is dubbel, want ik wil het allemaal weer oppakken, en ik baal ook dat de aangekomen kg's er nu nog aanzitten, maar weet niet zo goed hoe ik het weer op de rit kan krijgen.
Afgelopen week 7 dagen aan een stuk gewerkt en als ik thuis kom, ga ik gelijk slapen. Wie kan mij tips geven om alles weer op de rit te krijgen? Hoe ik het het beste kan aanpakken?
ps; Ik weet niet of het in dit topic hoort, maar het leek mij het meest logisch hier
Comment