f*ck heb nu al 2 maanden last van men rug rechts boven in men rug in mijn lats zeg maar. heb al 2 keer een week rust genomen maar de pijn kom steeds terug. als ik train heb ik er niet zo veel last van, maar als ik klaar ben krijg ik egt van die zeurende blijvende pijn. en moet ik egt even liggen dan gaat de pijn weer weg. ben al langs de dokter geweest maar aan hun heb je egt geen zak. denk dat ik nu maar 2 of 3 weken rust ga pakken baal hier zo enorm van telkens als ik goed vooruit ga krijg ik wel iets waardoor ik niet meer kan trainen zo word ik natuurlijk nooit een beest. hebben hier meer mensen last van gehad????
rug pijn
Collapse
X
-
Bij het sporten komt in het lichaam endorphine vrij.Een lichaamseigen stof die pijn onderdrukt.Dit kan een reden zijn waarom je tijdens je training geen pijn hebt en omdat je blessure niet rechtstreeks betrokken word bij een bepaalde oefening.
Niet te min heb je toch een blessure en die ga je moeten laten verzorgen,het kan van kwaad naar erger gaan.
Waarschijnlijk heb je ergens een ontsteking in je bovenrug,of een geknelde zenuw,kan van alles zijn.
grtzgetting back in shape...
-
Originally posted by kees View PostIk denk dat je rust moet houden. In die zin dat je de rug moet ontzien.
Probeer te achterhalen hoe je eraan bent gekomen. Als het door sport komt weet je dat je dat moet gaan aanpassen.
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postheb nu weer 2 weken rust erop zitten pfff duurt lang man heb er nu niet last van ik pak denk nog een week en dan ga ik het weer proberen als de pijn dan weer terug komt word ik echt gekeen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
ga eens langs de chiropractor. Als er een verweltje niet helemaal op z'n plek zit dan kunnen de verbonden spieren ontzettend gaan opspelen. Het zal je verbazen hoeveel een klein kraakje kan veranderen in spierpspanning.
Ik heb zelf een vette megakramp in schouderblad gehad, die was er niet uit te slaan. 5 minuten chiroprator en het was weg. daarna gewoon paar jaar geen last meer gehad voordat het weer een keertje vast ging zitten.Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Comment
-
Originally posted by komkommer View Postga eens langs de chiropractor. Als er een verweltje niet helemaal op z'n plek zit dan kunnen de verbonden spieren ontzettend gaan opspelen. Het zal je verbazen hoeveel een klein kraakje kan veranderen in spierpspanning.
Ik heb zelf een vette megakramp in schouderblad gehad, die was er niet uit te slaan. 5 minuten chiroprator en het was weg. daarna gewoon paar jaar geen last meer gehad voordat het weer een keertje vast ging zitten.
Neem altijd eerst rust. Het is zelfs zo dat de een er baat bij heeft en de andere krijgt meer pijn .een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostWaarom nou altijd meteen naar een botttekraker. Ik begrijp dat niet.
Neem altijd eerst rust. Het is zelfs zo dat de een er baat bij heeft en de andere krijgt meer pijn .
Als hij rust neemt kan hij ondertussen mooi naar de fysio.
Als het wel iets is wat alleen de fysio weg kan halen en dus niet overgaat van rust,waarom zou je dan wachten om naar de fysio te gaan.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostAls hij rust neemt kan hij ondertussen mooi naar de fysio.
Als het wel iets is wat alleen de fysio weg kan halen en dus niet overgaat van rust,waarom zou je dan wachten om naar de fysio te gaan.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostOmdat fysio iets anders is dan een chiropractor"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Een Chiropractor werkt meer vanuit blokkades in de rugwervels.
Door het kraken of trekken van je botten om de zenuwen meer ruimte te geven , het recht zetten van scheve wervels.
Een fysiotherapeut werkt meer door massage met of zonder aperateur.En het revalideren na een blessure of ongeval.
Een osteopaat werkt volgens een manuele geneeswijze waarin niet enkel naar de genezing van de op dat moment optredende kwaal wordt gekeken, maar ook de algehele constitutie van de patiënt wordt betrokken in zijn beslissingen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -