door mijn rug gegaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    1 uur onder de hete douche... wie was er bij je...?

ontopic: heel veel sterkte maat!

Mijn vriend kwam zo nu en dan even checken of ik nog leefde en toen ik klaar was om me af te drogen en aan te kleden, aangezien ik dat zelf niet kon

Originally posted by Patricia86 View Post
    Wow, ik wist serieus niet dat door je rug gaan zo erg kon zijn. Jullie omschrijven het haast als een hernia. Ik ben blij dat ik het niet ken.
    Sterkte en heel veel succes en beterschap met je rug!
    Ik dacht ook altijd dat mensen die miepen over door je rug gaan aanstellers waren, tot ik het zelf heb mogen ervaren... Ik heb serieus nog nooit zoveel pijn gehad... Ben echt geen aansteller, maar heb toen de hele buurt wakker geschreeuwd

@Kees, niet gaan overhaasten vriend. Rug is niet iets waar je onvoorzichtig mee om wil springen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

het verrotste wat er is rug pijn

je kan helemaal niks niet bukken zitten voeld kut je sokken aantrekken wil niet etc

tja wat die deca betreft, ze gebruiken het wel voor bij blessures zoals aanhechtingen

zonder deca zou de blessures langer lijven, maargoed tis en blijft een keus van jou

sterkte vriend
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

sterkte kees, dat worden hyperextentions ipv deadlifts he....
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ik dacht ook altijd dat mensen die miepen over door je rug gaan aanstellers waren, tot ik het zelf heb mogen ervaren... Ik heb serieus nog nooit zoveel pijn gehad... Ben echt geen aansteller, maar heb toen de hele buurt wakker geschreeuwd
          Aansteller. Wees blij dat er iemand in de buurt was en dat je pijnstillers kreeg. Ik probeerde me ouders te bereiken, maar zaten in Berlijn. Geen pijnstillers bij de hand en uit bed komen duurde 8 uur met veel pijn. Toen maar weer terug me bed in gegaan met veel pijn. Dokter geprobeerd te bellen en die doet schijnbaar niet meer aan huisbezoek en zei dat ik maar even langs moest komen. Fucking hell

Geen pijnstillers gehad en heb ZMA en Paracetamol gebruikt als spierontspanners.

Me grond was ook mooi schoon vanwege dat gekruip als een soldaat over de vloer om van kamer naar kamer te gaan...of wc.

Bukken? Waarom moet je bukken? Je rug staat in een hoek van 90graden dus je kan zo alles van de grond pakken. Voetje voor voetje schuifelen met handen op de knie om jezelf nog enigsinds rechtop te duwen zodat je niet omvalt.

Echt. Het enige wat je kan doen is rust nemen en over 2 weken eens beginnen met revalidatie. En dan als je mazzel hebt over een half jaar beginnen met gewichten weer langzaam aan opvoeren en hopen dat het geen al te erge zwakke plek is geworden.

Tja je kan roids blijven nemen om herstel sneller te laten verlopen, maar hoeveel tijdswinst zal dat geven? Je bent dan nog steeds een aantal maanden uit de roulatie.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Aansteller. Wees blij dat er iemand in de buurt was en dat je pijnstillers kreeg. Ik probeerde me ouders te bereiken, maar zaten in Berlijn. Geen pijnstillers bij de hand en uit bed komen duurde 8 uur met veel pijn. Toen maar weer terug me bed in gegaan met veel pijn. Dokter geprobeerd te bellen en die doet schijnbaar niet meer aan huisbezoek en zei dat ik maar even langs moest komen. Fucking hell

Ja Vince jij wint, je bent veel zieliger en ook nog eens veel stoerder dan ik.

@Shredmaster: Je bedoelt nooit meer deadlifts? Dat is niet nodig hoor, ik deadlift ook 'gewoon'... En ik zal Fallus even voor zijn: ik deadlift natuurlijk wel met mietjesgewicht dus dat telt eigenlijkt niet.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

http://forum.bodynet.nl/ziekten-aand...ug-gegaan.html

Staat eigenlijk ook alles in

En ja mietjes gewicht
              Maar eerste paar maanden heb ik helemaal geen rug belastende oefeningen gedaan. Geen squat, Geen deads...zelfs bankdrukken ging lastig. Veel tijd qua Good Mornings en rustig opbouwen was een goede zet vind ik.

Comment

Tijgerbalsem werkt prima wanneer ik last van mijn rug heb. Sterkte ermee.
                " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Mijn vriend kwam zo nu en dan even checken of ik nog leefde en toen ik klaar was om me af te drogen en aan te kleden, aangezien ik dat zelf niet kon

@Kees, niet gaan overhaasten vriend. Rug is niet iets waar je onvoorzichtig mee om wil springen.
                  Gelukkig heb ik een zorgzame vrouw die vandaag vrj heeft genomen. nu net opgestaan 12.40 vanmorgen een hete douce straal erop gezet. iIk ga nu stopppen met die diazapan andresr blijf ik suffig , moet nu weer helder kunnen denken. Ook een warme kruik op mijn rug gedaan.Straks maar weer een diclofanac nemen 50 mg. Het lijkt iets beter tegaan, ,maar trainen kan ik ff vergeten.Probeer langzamerhand wat meer te gaan eten. Ik weet wat een hernia is maar dit is echt klote pijn maar duurt korter dan een hernia. Kan mnevoorstellen dat je het uitgeschreeuwt heb van de pijn. Op hetv werk stonden de traantjes in mijn ogen. Gelukkig kan ik me nu iets beter bewegen. Maar mijn sokken of broek aantrekken kan ik nog vergeten.Ben nog niet bij de dokter geweest , ik weet dat ik dan pijnstillers krijg en de woorden van rust houden. Maar morgen ga ik er zeker heen omdat ik al aardig door mijn diclofanac ben , en moet gewoon nieuwe hebben.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Flexer View Post
                    Tijgerbalsem werkt prima wanneer ik last van mijn rug heb. Sterkte ermee.
                    Tijgerbalsum wordt sterk afgeraden door de huisarts.

Comment

@ pin, nee ik bedoel nu. Niet voor altijd
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by kees View Post
                        Tijgerbalsum wordt sterk afgeraden door de huisarts.
                        Bij tijgerbalsem lijkt het toch juist warm te worden, omdat het de warmte uit je spier trekt ofzo?
                        Of geloof ik weer eens in broodje aap verhalen?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Bij tijgerbalsem lijkt het toch juist warm te worden, omdat het de warmte uit je spier trekt ofzo?
                          Of geloof ik weer eens in broodje aap verhalen?
                          het is zo dat als er en ontsteking bij zit vererger je dat alleen maar. Dan moet je juist koelen. Dus bij een lichte spierpijn kan het geen kwaad, maar zodra er een echt verdraaien is kan er een ook een ontsteking aanwezig zijn.
                          Oppervlakkige warmte zou denk ik wel kunnen voor een goede bloedsomloop.
                          Maar voor diepte werking moet je koelen.En aangezien in tijgerbalsum ook kruidnagel inzit die diep doordringt zou dat niet goed zijn.. Dat zijn nml de woorden van mijn fysiopeut.

Comment

Sterkte ermee kerel!

Comment

Zwaar bale
                              Sterkte met je herstel!
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

sterkte kees, hoop dat je snel hersteld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X