Originally posted by kees
View Post
door mijn rug gegaan
Collapse
X
-
Originally posted by Quicksilver82 View PostWarm bad los maken en myolastan(spierontspanner) helpt zeker en vast man en als je snel kan doorgaan met trainen zou ik niet met decca stoppen
Bro's bedankt voor jullie medeleveneen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
-
Naar de huisarts !!!!!
Niet mee wachten!Ik ben zelf ook door m, rug gegaan en heb daar een maand mee gewacht voordat ik naar de huisarts ben gegaan.....dom dom.
Elke ochtend even afwisslend warme/koude douchestraal op me rug. Is niet voor softies Goede bloed doorstroming.
Sterkte en beterschap.
Comment
-
Na een aantal dagen met een warme kruik in mijn rug te hebben geslapen en een flinke dosis diclofenacnatrium in combinatie met diazepan gaat het nu redelijk goed.Ik kan me redelijk goed weer bewegen. Het is geen hernia. Gewoon een combinatie van verkeerd staan om iets op te tillen en het gewicht verkeerd ingeschat. Moet wel blijven bewegen hetzij rustig aan .Vandaag nem ik geen pillen meer in .Kijken of zonder kan dan wordt ik ook wat helder in mijn hersenpan.Met wat geluk kan ik Maandag weer naar het werk hetzij aangepast aanwezig zijn. Als ik dan maar in beweging ben op een rustige manier. Nee zog geen huis dokter gezien omdat ik weet dat hij enkel maar pijnstillers geeft en met het verhaal van rust houden. En dat weet ik al. En gezien er iets van een verbetering inzit heeft het geen zin. De spieren zijn op een verkeerde manier belast. Dus ga zo weer ff goed insmeren met eennsoort hotwax en languit liggen. en af en toe en rondje lopen. Afgelopen dinsdag 400 mg deca erin gespoten.Zondag weer 400 mg deca.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Meestal is het geen hernia als je het zo duidelijk in je rug voelt.
En tegenwoordig worden therapie als kou en warmte nogal eens ter discussie gesteld. Warmte komt nauwelijks dieper dan de huid en kou gaat de (wenselijke) ontstekingsreactie tegen.
Kortom, doe gewoon wat je het prettigst vindt en wees niet bang voor beweging.
Beterschap!Life's what you make it!
Comment
-
Hee SIS thx.
Vandaag naar het werk gegaan. Maar meer lanterfanten dan gewerkt te hebben. Was gelukkig wat in beweging, voelt beter aan dan stil zitten of liggen. Gaat heel langzaam wat beter. vandaag naar de sportschool geweest.
15 minuten langzaaam op de fiets bewogen. Nu toch weer wat meer pijn. Kut dus. Denk dat ik morgen toch maar de dokter ga bellen. Fysio aan vragen.Gelukkig heb ik de vrije hand met mijn werk van mijn werkgever. Kan staan en doen en kijken voor mezelf hoe ik kan fungeren . Lukt het niet dan kan ik zo naar huis gaan zonder gezeik van hem. Gelikkig maar dus.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk heb idd ook onder een hete douce gestaan. en smeer het is met een witte olie achtige sap uit korea het wordt wel lekker warm. Ga morgen toch ff naar de huisarts en vraag naar streke pijn stillers. Ik wil er zo snel mogelijk vanaf. Was gvd net begonnen aan mijn kuur nu moet ik dat afbreken.
leef met je mee bro. zelf ook gehad door iets te veel kg te willen met de deadlift. kon paar maanden geen deadlift of squat meer doen en nu nog steeds heb ik er last van bij deze oefeningen, en kan ze dus niet voluit doen.
ENORME K*T BLESSURE.
Comment
-
Originally posted by kees View PostHee SIS thx.
Vandaag naar het werk gegaan. Maar meer lanterfanten dan gewerkt te hebben. Was gelukkig wat in beweging, voelt beter aan dan stil zitten of liggen. Gaat heel langzaam wat beter. vandaag naar de sportschool geweest.
15 minuten langzaaam op de fiets bewogen. Nu toch weer wat meer pijn. Kut dus. Denk dat ik morgen toch maar de dokter ga bellen. Fysio aan vragen.Gelukkig heb ik de vrije hand met mijn werk van mijn werkgever. Kan staan en doen en kijken voor mezelf hoe ik kan fungeren . Lukt het niet dan kan ik zo naar huis gaan zonder gezeik van hem. Gelikkig maar dus.
ik heb morgen een afspraak met een manueel therapeut, wat problemen in mijn rug.
Was eerst naar de fhysio geweest maar die wist geen raad.
Succes in ieder gevalความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Yup manueel is beter. Ben op aanraden General er heen geweest paar keer. En rustig aan doen en niet sporten voor minstens een maand, en daarna rustig beginnen, is ook beter dan koppig toch bezig blijven. Maar goed luisteren gebeurd toch zelden.
Bij mij stonden me bekkens en ruggegraat helemaal scheef omdat ik koppig was en de manueel heeft heel wat recht moeten zetten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment