Bedankt voor de reactie! Ik ga morgen weer naar me fysio/manueel therapeut. Die masseert me rug dan nog een keer. Lies kreeg ik telkens last van bij voetbal, maar dat is gewoon pure overbelasting lijkt me... dus daarvoor neem ik rust en ik zal nog even vragen bij de fysio wat ik daarmee aan moet. En ik heb sinds 2 dagen ontzettend last van me maag. Maar me zus en ouders hadden dit ook en dit schijnt een buik/maag virus te zijn ofzo. En ik kan wel medicijnen krijgen maar dat onderdrukt het alleen, dus dat doe ik niet, zodat ik hoop dat het zaterdag weg is en dat ik gewoon zonder buikipjn op vakantie kan.
Antwoord op je vraag wat er anders was in de persoonlijke situatie. Niet heel veel moet ik zeggen, heel veel bij kennissen geweest en daar gegeten en dat soort dingen. Maar niet echt iets geks... Voelde me ook gewoon zoals normaal, alleen dan met pijn in rug en later lies.
Antwoord op je vraag wat er anders was in de persoonlijke situatie. Niet heel veel moet ik zeggen, heel veel bij kennissen geweest en daar gegeten en dat soort dingen. Maar niet echt iets geks... Voelde me ook gewoon zoals normaal, alleen dan met pijn in rug en later lies.
Comment