Hoe is het er vandaag mee kerel, heb je spierpijn? Een paar weken geleden hebben wij ook een ongeluk gehad en de dagen daarop waren al mijn rugspieren zwaar verzuurd. Waarschijnlijk een rare beweging gemaakt toen. Als je er ook last van hebt, vraag even om een spierverslapper.
auto-ongeluk. ..
Collapse
X
-
Aha dus voorlopig zit je nog vast aan het ziekenhuiseten. Bagger, tenminste waar ik toen lag wel. Je kon niet eens een vet visje krijgen, noten ook niet, fruit al helemaal niet en 1 ei per week mag je. En denk maar niet dat je meer dan 100 gram vlees of vis bij je avondmaal krijgt... Dus ik wens je inderdaad sterkte, ook met het ziekenhuiseten, op naar een goed herstel!
Comment
-
hallo allemaal,
verslagje van vandaag,
weer fotos van mijn nek gemaakt (hele foto shoot) was niets op te zien, mijn hoofd mag ik niet bewegen althans zo weinig mogelijk.
veel last van mijn polsen kan vingers goed bewegen kan hem alleen niet goed draaien doet namelijk erg veel pijn hier en daar heb ik ook flinke bloeduitstortingen en kneuzingen.
en ja 's avonds in slaap komen is lastig want het filmpje blijft zich afspelen, al moet iik zeggen dat ik vannacht redelijk goed geslapen heb.
het ziekenhuis eten is best te doen gisteren broccoli met aardappels en snitzel op en heb lekker kwark van mama gehad haha.
bedankt allemaal voor de steun
Comment
-
Ben blij voor je dat het eten binnen te houden is en nog best voedzaam ook. Lieve moeders die kwark komen brengen moet je het van hebben!189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
hallo daar ben ik weer,
vannacht even een klein tegenslagje gehad, had enorm veel pijn. dus toch maar hulp gevraagd en toen weer foto´s gemaakt en toen bleek dat er toch iets mis was met mijn nekwervels waardoor ook mijn zenuwstelsel is aangetast.. maar ze zeiden dat het niets ernstig zou zijn waar ik me zorgen over moest maken.
het eten gisteren was weer goed te eten. kregen spaghetti en een mazzeltje het was nog volkoren ook.
Comment
-
Veel sterkte man! Je zal ongetwijfeld flink wat kneuzingen en zwellingen hebben en dan lijkt het vaak ernstiger dan het is. Maak je niet te druk om je spiermassa zou ik zeggen, want dat is een uitdaging voor later. Nu eerst gewoon goed herstellen. Hopelijk zal je geen last hebben van blijvende schade.Train hard or go hormone
Comment
-
Tering, wat een kutverhaal joh. Zeker van die achterlijke lijer die is doorgereden. Zulke mensen zou je dus standrechtelijk moeten executeren.
Zuur dat je wellicht toch wat meer letsel hebt dan je eerst dacht. Verder zeker niet druk maken om massabehoud. Eerst herstellen, groeien doe je snel genoeg weer."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
dag mensen daar ben ik weer
lang niets laten horen omdat de dokters wilden dat ik echt niet meer achter de computer of gsm zat, mocht niet eens lezen, maar we klimmen langzaam naar boven ben sinds 2 weken weer thuis naa 1 week in het ziekenhuis.
ga volgende week weer rustig beginnen met trainen ik zei dat het belangrijk voor me was en toen zeiden ze dat als ik me erop zou concentreren alles licht te doen dat ik dan weer mocht beginnen JEUJ.
ik houd jullie op de hoogte...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment