Vorig jaar heb ik BIJNA een heel jaar GOED getraind en gegeten. Ik voelde me fit, gezond en lekker
Maar in augustus 2011 ging alles FOUT. Ik fitness'te niet meer, at VEEL & ONGEZOND!
Ik heb begin dit jaar een doel opgesteld: fit zijn en weer 6pack.
Maarja, het was mislukt. Ik kon NIET mijn eetgewoontes aanpassen. Vooral het verlangen naar zoetigheid!
Nog meer pogingen gewaagd, helaas hetzelfde gehad.
Nu, voel ik me echt ALTIJD SUF, ENERGIELOOS en mn CONDITIE = SLECHT!
Ook zit ik in de voorfase van suikerziekte. Ik heb het verknald.
En dat voelt niet goed! Deze week ben ik WEER begonnen, maar dit keer heb ik een beter gevoel. Bovendien volg ik een KOOLHYDRAATARM DIEET en fitness NIET TEVEEL! Ben EERST aan t OPBOUWEN!
Maar dit keer word ik niet gestopt door mijn eetgewoontes, maar doordat ik NIET kan trainen omdat ik TE WEINIG ENERGIE HEB. Ik voel me suf, duizelig en word HEEL SNEL MOE!
Kan iemand mij AUB raad geven??
HEEL VELE BEDANKT!!!!!!
Maar in augustus 2011 ging alles FOUT. Ik fitness'te niet meer, at VEEL & ONGEZOND!
Ik heb begin dit jaar een doel opgesteld: fit zijn en weer 6pack.
Maarja, het was mislukt. Ik kon NIET mijn eetgewoontes aanpassen. Vooral het verlangen naar zoetigheid!
Nog meer pogingen gewaagd, helaas hetzelfde gehad.
Nu, voel ik me echt ALTIJD SUF, ENERGIELOOS en mn CONDITIE = SLECHT!
Ook zit ik in de voorfase van suikerziekte. Ik heb het verknald.
En dat voelt niet goed! Deze week ben ik WEER begonnen, maar dit keer heb ik een beter gevoel. Bovendien volg ik een KOOLHYDRAATARM DIEET en fitness NIET TEVEEL! Ben EERST aan t OPBOUWEN!
Maar dit keer word ik niet gestopt door mijn eetgewoontes, maar doordat ik NIET kan trainen omdat ik TE WEINIG ENERGIE HEB. Ik voel me suf, duizelig en word HEEL SNEL MOE!
Kan iemand mij AUB raad geven??
HEEL VELE BEDANKT!!!!!!
Comment