wat is nu het verschil tussen 191aa hgh en 192aa hgh. heb gehoort dat 192aa niet bij iedereen werkt.
191aa of 192aa hgh
Collapse
X
-
Om het eenvoudig te houden.
191AA rHGH is gelijk aan het menselijke GH.
192AA rHGH is er een aminozuur in de keten aangeplakt. Sommige mensen kunnen inderdaad hier niet tegen en krijgen allergische reacties.
Maar baricade wat mij opvalt is dat je als een "volleerd" gebruiker hier een kuur heb gepost met rHGH, insuline etc. en achteraf pas vragen ga stellen over e.e.a.
Zo zie ik een vraag over T3 voorbij komen, nu deze vraag weer.
Heb jij je eigenlijk wel een beetje in deze materie verdiept?
Greetz.Last edited by Castaway; 29-01-2007, 06:16.
-
Originally posted by baricade View Postwat is nu het verschil tussen 191aa hgh en 192aa hgh. heb gehoort dat 192aa niet bij iedereen werkt.
Zelf gebruik ik ook HGH 192AA van GS (blue top) en ik ben er goed over te spreken. Negatieve bijwerkingen heb ik niet ondervonden. Enkel de inherente bijwerking van HGH: de welbekende slapende handen en vingers.
De HGH van GS is een half jaar geleden getest door SanRafaelLabs in de US. Mocht mensen deze labtest (maldi-tof) willen zien dan kan ik hem hier desgewenst posten. De uitslag was 'highly pure'
Comment
-
Originally posted by Dutchbolic View PostDe HGH van GS is een half jaar geleden getest door SanRafaelLabs in de US. Mocht mensen deze labtest (maldi-tof) willen zien dan kan ik hem hier desgewenst posten. De uitslag was 'highly pure'We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostOm het eenvoudig te houden.
191AA rHGH is gelijk aan het menselijke GH.
192AA rHGH is er een aminozuur in de keten aangeplakt. Sommige mensen kunnen inderdaad hier niet tegen en krijgen allergische reacties.
Maar baricade wat mij opvalt is dat je als een "volleerd" gebruiker hier een kuur heb gepost met rHGH, insuline etc. en achteraf pas vragen ga stellen over e.e.a.
Zo zie ik een vraag over T3 voorbij komen, nu deze vraag weer.
Heb jij je eigenlijk wel een beetje in deze materie verdiept?
Greetz.
Comment
-
Inderdaad stond daar kuurplannen in 2007 over je 2e rHGH kuur. Dus mijn conclusie was daarom ook dat je al rHGH ervaring hebt.
Dan zou je eigenlijk al behoren te weten wat het verschil is tussen 191 AA en 192 AA rHGH.
Dan is het ook niet onverstandig om te kijken wat rHGH met je schildklierhormoon doet, wat het effect is van de prolactine etc. etc.
Daarom vermoed ik dat de kennis over deze materie gering aanwezig is.
Greetz.
Comment
-
192 aminozuurreeks MGH (Somatrem)
Insluitingslichaam technologie was de eerste biosynthetische vorm van MGH ontwikkeling (bekend als Met-GH, Somatorm of 192 aminozuurreeks MGH). Toen onderzoekers voor het eerst MGH ontwikkelden met gebruik van Insluitingslichaam Technologie, werd het vergeleken met GH van lijken. Echter, Met-Gh was geen zuiver GH, dus Met-GH gaf bijwerkingen bij vele gebruikers. Met-GH heeft een extra methionyl aminozuur dat iemands lichaam ertoe bracht om er antilichamen tegen te vormen. Sommige gebruikers vertoonden allergische reacties voor Met-GH, sommigen bouwden zelfs zo veel weerstand op dat het het effect van het middel neurtraliseerde.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment