Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja, dat kan ik. Persoonlijk vind ik dat creatine helpt bij het opvangen van de klap, nadat je bent gestopt met kuren. M.a.w: creatine vind ik geschikt voor na een kuur. Maar... onderzoek heeft uitgewezen dat creatine op een bepaalde manier het kuren minder onveilig maakt. Dat kun je in dit artikel lezen: Homocysteïneverhogers en -verlagers (even scrollen). Wat mij wél een nadeel lijkt van de combi dianabol-creatine, is dat ze beiden vocht vasthouden. Hier kun je een hoge bloeddruk van krijgen.
Een vraag: ga je een dianabol-onlykuur doen? Waarom?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Op- en afbouwen is niet nodig met dbol. Als je het voor het eerst gebruikt kun je eventueel opbouwen maar dan wel binnen een paar dagen, afbouwen is niet nodig.
Weet je zeker dat je er genoeg van af weet om ermee te beginnen?
No offence maar vind je stats niet erg indrukwekkend, voeding en training blijven de basis en als die niet kloppen zal ook een kuur je niet (alles) brengen dat mogelijk is...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment