D.Bol + crea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D.Bol + crea

Hoi
    Kan iemand mij vertellen of het verstandig is tijdens een D.bol kuur ook crea te gebruiken??

Ja, dat kan ik. Persoonlijk vind ik dat creatine helpt bij het opvangen van de klap, nadat je bent gestopt met kuren. M.a.w: creatine vind ik geschikt voor na een kuur. Maar... onderzoek heeft uitgewezen dat creatine op een bepaalde manier het kuren minder onveilig maakt. Dat kun je in dit artikel lezen: Homocysteïneverhogers en -verlagers (even scrollen). Wat mij wél een nadeel lijkt van de combi dianabol-creatine, is dat ze beiden vocht vasthouden. Hier kun je een hoge bloeddruk van krijgen.

Een vraag: ga je een dianabol-onlykuur doen? Waarom?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

een dubbele dosis vocht zit je daar wel op te wachten
      vocht raak je toch weer kwijt
      Who's the Chef

Comment

je ga alleen D.bol doen en zeker niet te zware doss. even extra ondersteuning.

Comment

6 weken 30-40mg p/d is mooi
          weet niet wat je weegt.
          Who's the Chef

Comment

Mijn gewicht is momenteel 77.5
            lengte 1.87
            vet circa 10-10.5%
            Wilde zelf max. 30 mg/dag met natuurlijk een goede op en afbouw

Comment

D.bol,wat is da?
              getting back in shape...

Comment

Op- en afbouwen is niet nodig met dbol. Als je het voor het eerst gebruikt kun je eventueel opbouwen maar dan wel binnen een paar dagen, afbouwen is niet nodig.
                Weet je zeker dat je er genoeg van af weet om ermee te beginnen?
                No offence maar vind je stats niet erg indrukwekkend, voeding en training blijven de basis en als die niet kloppen zal ook een kuur je niet (alles) brengen dat mogelijk is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X