clenbuterol doseren over de dag??????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• clenbuterol doseren over de dag??????

heb mijn clenbuterol binnen ga ook gelijk beginnen,heb alleen 1 vraag...
    moet ik de dosering verdelen over de dag..zo ja in hoeveel keer en is t aan te raden om na 8 uur sávonds nog te nemen i.v.m. slapen..

ik hou jullie op de hoogte over de voortgang van de clen. kuur

groet guido
    sigpic<<< mijn voorbeeld en bron van inspiratie<<<...ik...27 jaar....squat 4 x 160 kg

Originally posted by guido View Post
    heb mijn clenbuterol binnen ga ook gelijk beginnen,heb alleen 1 vraag...
    moet ik de dosering verdelen over de dag..zo ja in hoeveel keer en is t aan te raden om na 8 uur sávonds nog te nemen i.v.m. slapen..

ik hou jullie op de hoogte over de voortgang van de clen. kuur

groet guido
    niet meer nemen na 2 uur smiddags, ZEKER niet s'avonds innemen. 1 uurtje voor de cardio/training is gebruikelijk
    the one and only tabata overlord

Comment

Clenbuterol heeft een halfwaardetijd van 35 a 36 uur, dus 1x per dag is afdoende.

@Genjuro: waarom niet na 14:00 innemen?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

dus gewoon beginnen met de laagste dosis....dit in de eerste week opbouwen tot de max. dosis en de doseringen per dag helemaal in 1 keer in nemen
        sigpic<<< mijn voorbeeld en bron van inspiratie<<<...ik...27 jaar....squat 4 x 160 kg

Comment

jep
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik zou het gewoon savonds voor het slapen in nemen.
            Als je het s'morgens in neemt ,zou je de hele dag een rot gevoel kunnen hebben. Ik had er tenminste last van.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Neem er meestal een meteen in de ochtend op nuchtere maag, en voor het avond eten. Gaat prima, alleen soms een beetje last van bibberende handjes.

Maar goed je moet er wat voor over hebben, en dan twee dagen op en twee dagen af.

Comment

Originally posted by kees View Post
                Ik zou het gewoon savonds voor het slapen in nemen.
                Als je het s'morgens in neemt ,zou je de hele dag een rot gevoel kunnen hebben. Ik had er tenminste last van.
                ben bang dat je dan problemen gaat krijgen met in slaap komen.
                Who's the Chef

Comment

ik had er nooit echt last van, ga meestal dan pas ook tussen twaalf en een slapen.

Comment

Originally posted by been View Post
                    ben bang dat je dan problemen gaat krijgen met in slaap komen.
                    Nee hoor been ik kon lekker slapen. Ik nam het juist vlak voor het slapen in anders had ik de bibbers overdag.

Comment

oke
                      dacht dat het een beetje de zelfde werking had als oude stackers
                      en als ik die vlak voor het slapen neem kan ik maar beter weer opstaan
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                        oke
                        dacht dat het een beetje de zelfde werking had als oude stackers
                        en als ik die vlak voor het slapen neem kan ik maar beter weer opstaan
                        Werking wel maar de bijwerking niet. Van die stackers krijg je volgens mij energie??? En van de clen juist niet . Ik voelde me de hele dag klote en trillerig en snel buiten adem dus ben ik voor altijd met die rotzooi gestopt.

Comment

Werking wel maar de bijwerking niet. Van die stackers krijg je volgens mij energie??? En van de clen juist niet . Ik voelde me de hele dag klote en trillerig en snel buiten adem dus ben ik voor altijd met die rotzooi gestopt.
                          Dan zit je dosering gewoon te hoog

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            Dan zit je dosering gewoon te hoog
                            Ik zat op een halve tabletje van GS ,dus de halft van 0.05mg p/d. 2 dagen en 2 dagen niet.

Comment

Ik zat op een halve tabletje van GS ,dus de halft van 0.05mg p/d. 2 dagen en 2 dagen niet.
                              shit dan kun je er erg slecht tegen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X