mijn tweede kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn tweede kuur

ik ben net gestart met een kuur.
    heb 6 jaar niks gedaan ben 4 maand vol op aan het trainen
    5 keer perweek,
    ik was 108 kilo en 182 cm
    1 week 3000 mg susto
    en oxy
    week 1 tot 5, 2 ml super deca per week
    week 2 tot 6 1200 mg susto per week
    en oxy 50 mg per dag

week 6 tot 11 winstrol en primabolan
    2ml prima per week en 4 tabletten winstrol per dag
    en nog 5 week clomid

Originally posted by masterpiii View Post
    ik ben net gestart met een kuur.
    heb 6 jaar niks gedaan ben 4 maand vol op aan het trainen
    5 keer perweek,
    ik was 108 kilo en 182 cm
    1 week 3000 mg susto
    en oxy
    week 1 tot 5, 2 ml super deca per week
    week 2 tot 6 1200 mg susto per week
    en oxy 50 mg per dag

week 6 tot 11 winstrol en primabolan
    2ml prima per week en 4 tabletten winstrol per dag
    en nog 5 week clomid
    Ik heb het al gezegd in op je andere topic

12 weken orals en nog 5 weken clomid heb je serieuse kans om in het ziekenhuis te belanden, en als zeker als het over oxy en winny gaat.

Je doseringen zijn veeeeeeeeeeeels te hoog voor een 2de kuur. Ik zie wedstrijdathleten met minder toekomen.

Het is primobolan.

Je gaat eerst voor massa, en dan voor cutten in een kuur. Beter 2 kuurtjes, eerst op massa gericht, de andere voor te cutten.

Je nakuur trekt op de zeik

een 19nor hoger doseren als test zou ik niet doen. Zoek de redenen zelf maar eens op.

Na 4 maand terug trainen vind ik het de moeite nog niet.

Maar waarschijnlijk zoek je gewoon bevestiging op dit forum ipv hulp bij je kuurplan als je al begonnen bent...
    Last edited by Genjuro; 16-02-2007, 16:56.
    the one and only tabata overlord

Comment

als ik het goed begrijp heb je vroeger getraint ( 6 jaar geledenà ben je nu terug begonnen 4 maanden en ben je nu met die kuur bezig. Je zegt 108 kilo bij 182cm, maar hoeveel was u bf

Die kuur zoals al gezegd trekt op geen zak, nog te zwijgen over de dosisen. De winstrol op het einde zou ik zeker niet doen omwille van het bekende cortisol verhaal (is niet voor iedereen gelijk maar toch voor de meeste) , die eerste week ga je dus 8cc/ml sus zetten, doe je dat in 1 keer of gespreid, waarschijnlijk is dat een kickstart dat je wilt geven, maar bij sus hoeft dat niet want je zet sus om de twee / drie dagen en omwille van de korte esthers heb je geen kickstart nodig. zou zeker de sus langer doortrekken dan de deca omwill van de bekende sides , die oxy waarom die erbij zit zou ik niet weten, waarschijnlijk ben je knapper met een vochtkop,

Grtz
      stil growing

Comment

denk dat je aan boven staande reactie al kan uithalen hoe dom dit is

4 maanden trainen en dan gelijk weer kuren met iets wat nou niet bepaald een kur is
        wil je niet ees suc5 wensen
        Who's the Chef

Comment

mijn eerste kuur was het zelfde als deze en dat ging als een speer, .mega groot

Comment

Originally posted by masterpiii View Post
            mijn eerste kuur was het zelfde als deze en dat ging als een speer, .mega groot
            Daarmee heb je nog geen antwoord op mijn vragen gegeven, en hoeveel hield je op het einde van de kuur over, ik spreek nu wel een maand of zes na de kuur, hoeveel heb je dan overgehouden, en wees aub eerlijk

Grtz
            stil growing

Comment

ik heb er 12,5 kilo aan over gehouden ik was 115 kilo en 9 % vet

Comment

Zeg Masterpiiiiii, ik kan nergens een voorstelpost van jou ontdekken! Dit board heeft namelijk meer secties dan alleen anabolen. Je vindt bijvoorbeeld ook een sectie 'even voorstellen' en een sectie 'lees dit eerst'. Je bent dat hardnekkig aan het negeren en dat stellen we niet op prijs. Ik gooi dus een slotje op jouw topic(s) totdat je je fatsoenlijk hebt voorgesteld. Zie verder ook je PM. Mr. Symmetry
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X