winstrol van EPL zo slecht..of

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol van EPL zo slecht..of

Ik lees in verschillende topics dat winstrol van EPL slecht zou zijn...is dat zo?
    Wat is er dan zo slecht aan...
    Is er dan zo'n groot onderling verschil..

Mvg

Ik kan me niet herinneren, dat EPL hier het stempel 'slecht' heeft gekregen. Wél heb ik de indruk, dat de meesten de winstrol van GS als 'beter' beschouwen. Ik vind dat een moeilijk onderwerp. Iemand die traint als een dweil en niet op z'n voeding let kan best ontevreden zijn met een bepaald merk anabole steroiden, maar of je daar nu waarde aan moet hechten... Het is vooral de zuiverheid van de grondstoffen en de vakkundige, steriele fabricage die een middel werkzaam maakt. Op het gebied van underground labs weet je helaas nooit of dat allemaal in orde is. Wél is de kans op fakes bij UG-labs aanmerkelijk kleiner dan bij human grade producten.

Als jij dus winstrol uitkiest, dan kun je maar het beste een merk nemen, dat onder gebruikers de beste resultaten heeft.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Het enigste wat ik een nadeel van EPL is dat de tabletten nogal heel erg broos zijn. Voor de rest zit er gewoon de werkzame stof die er in zou moeten zitten.

Greetz.

Comment

ik heb beide gehad, buiten het verschil in werkzame stof waren de verschillen

- in GS 106 pilletjes, in EPL maar 97
        - GS goede stevigheid, EPL veel gruis en een hoop half-kapotte pillen, komt mede doordat er geen watten in zit denk ik

Van GS erg goede resultaten gehad, EPL veel minder, kan ook te maken hebben met dat ik eerste 3 weken gs had en de laatste 3 EPL, en de werking is dan minder.

Ik persoonlijk ga enkel nog voor GS. Makkelijker te verkrijgen ook.
        the one and only tabata overlord

Comment

Winstrol

Hallo,

Jullie hebben het hier over winstrol van EPL en GS...
          Mr. Symmetry zegt dat de kwaliteit bij/van GS beter is.

Nu is mijn vraag: waar staat GS voor???

Hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

Groetjes Michel.

Comment

G.S Staat voor under ground lab genaamd Generic Supplements.
            En er is zeker niks mis met deze Supplements!

Comment

Originally posted by Mich75 View Post
              Mr. Symmetry zegt dat de kwaliteit bij/van GS beter is.
              Ik heb in mijn post proberen uit te leggen dat ik dat juist niét weet! Lees 'm nog maar eens een keer.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

winstrol is slecht voor je merk maakt niet uit
                Who's the Chef

Comment

Heb vorig jaar de winstol pillen van EPL gehad. Werkte zeer goed bij mij. 4 kg netto aan overgehouden op 40mg/dag. Met pillen van GS heb ik geen ervaring.

Comment

ik heb geen ervaring met winstrol tabs,maar ik weet dat de G.S vaak extra pillen in doet voor als er een paar stuk zijn!

Comment

Ik sta ook voor het dilemma " doe ik het of doe ik het niet ?" Ik train vaak maar ben van nature niet zo breed. Winstrol lijkt me ideaal om 3 a 4 zuivere kg spieren te gainen en ook vast te houden. Het ligt ook voor de hand want het is in Belgie blijkbaar gewoon in de apotheek te verkrijgen. Langs de andere kant maak ik me zorgen dat iemand er ooit achter komt ( want NIEMAND mag het weten ) Ik zie mezelf niet bij de apotheek staan zeggen van " Geef mij een dosis winstrol aub ". Ik kan me voorstellen dat daar dan een drama van gemaakt wordt. AS blijven voor mij een tast in het duister.

Grtz

Comment

ik zou nooit Winstrol tabbletten gebruiken,halen na mijn menig weinig uit,en lekker belastend voor je lever.
                        ik injecteerde eerder Winstrol Depot 50 mg om de de dag,en werd er behoorlijk droog van.
                        en heb het nog niet weer gebruikt,en was het ook niet van plan

Comment

Uit werkzame stoftests en logjes concludeer ik noujuist dat Epl een hele goede en betrouwbare stof leverd! Random test geven allemaal voldoende werkzame stof, enigst wat je hier en daar leest is idd de qualiteit van de pilletjes op zich!... verder gewoon dus solide spulleke

Comment

en kwa kwaliteit vind ik dat G.S 1 van de beste tabs heeft niet broos maar stevig,en er zit nooit te weinig in het potje,vaak juist meer.
                            en is af gedekt met een watje dat scheelt weer kapotten!

vergelijk tabs nooit met injecties=injecties vind kwa wat je er uit haald 10x beter,beter voor je lichaam!

Comment

kunt lullen wat je wil maar alles is persoonsgebonden, de een heeft een pomp en een krachtoename binnen 2weken en hoeft maar 1km te fietsen en kan niet meer lopen van de pomp en de ander merkt niks behalve beetje koppijn! Verder kun je injects ook niet vergelijken de korte esthers maken de winny zo intens etc... maat van mij deed test ent 500mg en deca 400mg na 8 weken 4kg zwaarder kleinere ballen en beetje sterker week 8 tm 12 winny tabs erbij en hij kwam nog 8kg aan!

Het klopt ook dat oral meestal procentueel schadelijker zijn, maar een winny only is niet half zo schadelijk als 10weken aan de test hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X