Waarom beginnen hier zoveel mensen aan A.S?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom beginnen hier zoveel mensen aan A.S?

Wegen de voordelen dan op tegen de nadelen??
    Als men weet hoe slecht as voor je is, waarom gaat men dan hier stug door met dat spul?
    Ik wil gewoon inzien waarom iemand as neemt...
    En hebben mensen hier, naast kees dan, al de nare effecten ondervonden?

Originally posted by serdvc View Post
    Wegen de voordelen dan op tegen de nadelen??
    Als men weet hoe slecht as voor je is, waarom gaat men dan hier stug door met dat spul?
    Ik wil gewoon inzien waarom iemand as neemt...
    En hebben mensen hier, naast kees dan, al de nare effecten ondervonden?
    waarom wil jij dat weten,zo tehoren blijf jij er wel van/of juist niet vanaf waarom zullen wij dat aan jouw vertellen,jij schiet er niks mee op!
    en ik denk dat weinig hier op in gaan!

Comment

denk dat je hier op het forum je antwoord wel zal vinden als je de zoekmachine gebruikt.

Comment

Dat komt omdat ze om te beginnen lui zijn, en geen tijd willen investeren in groot worden met moeite. Verder denken ze dat het allemaal wel meevalt me de bijwerkingen. Gevaar komt echter later pas.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
          Dat komt omdat ze om te beginnen lui zijn, en geen tijd willen investeren in groot worden met moeite. Verder denken ze dat het allemaal wel meevalt me de bijwerkingen. Gevaar komt echter later pas.
          haha hier moet ik ff om lache kerel je bent 15jaar en weet nog niet eens waar je over praat

Comment

Denk niet dat er hier zo veel meer mensen aan de AS gaan. Maar in de voorsteltopics lees ik constant "ik train nu 4 a 5 maanden en wil kuren".

Waarschijnlijk komt dat omdat het bijna zomer is en alle beginners er strak bij wil lopen. De gevorderden natuurlijk ook maar die zullen dat niet perse voor de zomer doen maar ver voor de zomer om vervolgens te cutten.

Maar goed, ik denk dat iedereen wel aan AS denkt. Ook ik, alleen er zijn genoeg bezwaren om het niet te doen.
            Aan de andere kant genoeg voordelen om het wel te doen. Dus trek je conclusies.
            Groei, Groeier, Groeist

Comment

Word deze zomer 17

Ik bedoel hierbij de beginners, die na 1 jaar trainen aan de AS gaan. Een jongen uit mijn klas heeft dat ook gedaan. Die is toen helemaal krom gegroeit, en zijn huid is ook niet alles. Ik praat hier dus niet over kerels van 30 jaar, met 110kg gewicht, maar over jongens van mijn leeftijd, met een gewicht van 60-70kg. Die jongen uit mijn klas zegt ook, ach waarom benen trainen? ik kan beter strax benen trainen tijdens een kuurtje, dat gaat 4 x zo snel.

grtz

Comment

Originally posted by punani View Post
                haha hier moet ik ff om lache kerel je bent 15jaar en weet nog niet eens waar je over praat
                hahaha dodelijk

@ Maar goed, ik denk dat iedereen wel aan AS denkt. Ook ik, alleen er zijn genoeg bezwaren om het niet te doen.
                Aan de andere kant genoeg voordelen om het wel te doen. Dus trek je conclusies.

Nice one
                Last edited by onderhandelen; 08-03-2007, 18:53.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

Heb jij nog iets zinnig's te zeggen? Ik hou er niet van beledigd te worden.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    Heb jij nog iets zinnig's te zeggen? Ik hou er niet van beledigd te worden.

en die is gericht naar???
                    We like it

Comment

Gericht aan jou

Comment

Iedereen heeft het recht op zijn eigen mening.
                        Dav is mischien nog jong,maar heeft wel een punt.
                        Voor meeste onder die jonge knapen moet alles vanzelf gaan,ze willen groot worden zonder al te veel inspanning...
                        Ik heb het ook nooit voor al die kuurtjes gehad;met een lading wilskracht en dicipline kan je het ver schoppen en dan kun je pas trots wezen op je zelf,maar zoals ik zei...iedereen heeft een eigen mening...
                        getting back in shape...

Comment

KUREN EN 16 JAAR!!!!!!!! doe normaal ja die weet ind echt 0,00% wat zij hun lichaam aan doen,je kunt net zo goed gelijk een touw pakken en je ophangen
                          jah ik kuur ook 2x per jaar. maar nbiet op me 16 toen dacht ik nog aan hele andere dingen.
                          nog even kunnen ze beter pagina s die over anabolen gaan op schroeven na de leeftijd van 18 jaar of zo,het brengt ze alleen maar op ideen,nu ist leuk over 30 ist niet zo leuk meer als je er verkeerd mee om gaat!

Comment

oke ff iets zinnigs dan
                            Citaat
                            We leven in een wereld zonder medelijden. De sterkste, de slimste, de snelste zijn, of de meeste weerstand hebben is een belangrijke voorwaarde om te bestaan, om succes te hebben of simpelweg om stand te houden'

en david no offence maar ik heb je niet beledigd, vindt comm van punani
                            dodelijk staat synoniem voor goed, bruut, bizar .......eeeh
                            Last edited by onderhandelen; 08-03-2007, 19:18.
                            We like it

Comment

En dat vind ik dus onzinnig, want ik leg na de reactie van punani direct uit waarom ik zeg wat ik zeg, en dan vind ik niet dat zijn reactie over mijn comment nog enige waarde heeft. Wat je met die citaat bedoeld weet ik niet.

@michel Reageer je op mij of niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X