Waarom beginnen hier zoveel mensen aan A.S?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

citaat slaat hierop
    Waarom beginnen hier zoveel mensen aan A.S? openingstopic

en om dit te stellen
    Dat komt omdat ze om te beginnen lui zijn, en geen tijd willen investeren in groot worden met moeite.

Verder denken ze dat het allemaal wel meevalt me de bijwerkingen.

Gevaar komt echter later pas.

gaat mij net te ver, net iets te makkelijk gedacht daarom blijf ik comm van punani goed vinden

Moet je wel gelijk geven dat je boneheads r tussen hebt haha bedoel heb topics gelezen van voorstel as waarvan ik denk hmmmm hoe kom je er bij zulke gekke dosseringen
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

bij mijn 2de reactie vertel ik heel duidelijk dat ik vind dat dat geld voor een andere categorie als die waar punani aan denkt. Daarbij is het dus helemaal niet overdreven en gaat het helemaal niet te ver. Als jij vind dat dat wel zo is, dan mag dat, maar dan praat jij fout. Wat je sowieso al doet omdat ik jou al 30 posts heb zien maken over hoe 'niet slecht' as wel voor je is, om alleen maar eruit te halen dat het niet erg is als jij gaat kuren. pff en datzelfde zegt in een ander topic ondertussen 30kg bank te drukken. Sorry hoor, maar wat mij betreft hoor jij helemaal bij de categorie die ik bedoel. Logisch dus dat jij het niet me mij eens bent
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

tja wat kan ik r van zeggen david ik verdiep me in theorie altijd voor dat ik uberhaubt tot gebruik over wil gaan.
        en ja tot nu toe heb ik nog niet heeel veel nadelen kunnen vinden over As dan tijdelijke bijwerkingen of bij verkeerd gebruik blijvende negatieve effecten
        duik binnenkort ff in medisch universitair Bib.ff wat literatuur/onderzoeken opzoeken over as verder eeeh
        Als ik die tot jou categorie behoort eeeh jou moet uitleggen dat t medicijnen zijn tja dan schort er echt wat aan je kennis moet ik zeggen
        Vndaar dat ik punani zn comm heeeel sterk vindt

http://forum.bodynet.nl/anabolen/22340-advies-3.html
        Last edited by onderhandelen; 09-03-2007, 02:38.
        We like it

Comment

Waarbij je dus eigenlijk zegt dat punani vind dat ik onzin praat omdat anabolen niet slecht voor je zijn?

Als jij nou gewoon eens lekker aan de AS gaat, het liefst 1000mg per dag, decaatje, en een paar spuiten tren, dan ben ik van je afbtw, als er bloed uitkomt is het goed

Comment

Ow en heb je trouwens nog behoefte aan antibiotica? of acne pillen? Eventueel heb ik nog wat temazepam liggen.. het zijn allemaal medicijnen dus slecht kan het niet zijn

Comment

ik vind dat je een sterk punt hebt hoor david. Maar het komt er ook gewoon op neer dat het AS gebruik (waar ik verder nul verstand van heb hoor) toch meestal liever prive word gehouden en alleen over gepraat word wanneer het over tips of vragen gaat. 'Dan heb je nog zo iets als iedereen mag het zelf weten wat ze met hun lichaam doen'. NOu is dit natuurlijk niet waar, het is verboden bij de wet (volgens mij de meeste AS dan?) dus dat zou ook een reden kunnen zijn waarom mensen er liever niet voor uitkomen.

Ik vind persoonlijk dat je het inderdaad zelf moet weten en ook dat hier goed advies word gegeven aan de jongere mensen die willen beginnen. Maar dat het nog steeds goed stom is om te gebruiken maar ja.

dat gezeik tegen elkaar word ook vervelend zo

Comment

gaan we niet off topic?

Comment

Comment

He David, word je groot van die acnepillen en die antibiotica? Anders mag je ze wel ff opsturen
                    Groei, Groeier, Groeist

Comment

David
                      We like it

Comment

@crea. Niet echt maar misschien zijn de bijwerkingen te vergelijken
                        @oh. Val je nu eindelijk stil?

Comment

hahah neeuuh niet stil maar je hebt gelijk je hebt zieke gasten tussen zitten en daar had jij t idd over en en as kunnen wel degelijk schadelijk en gevaarlijk zijn bij niet juist en onverantwoord gebruik
                          We like it

Comment

Kijk, als je die gedachte vasthoud, dan vind ik het weer goed

Comment

wat een ophef jongens

david je 1e reactie was gewoon niet correct.. je verbeterd je daarna..

Ik heb ook aardig wat jaartjes natural getraint en ben pas sinds me wedstrijdvoorbereiding begonnen met kuren. Ik moet zeggen al die mooie verhaaltjes van 15kg blablabla is zwaar overdreven. Oke ik bulk niet en zit erg laag kwa kcal en gebruik minimaal. Ik val maar heel klein btje af maar me vet dropt wel gigantisch(blijf zwaar door de hulp as geef ik toe)

ben trouwens vrolijk hoef nu ff nog maar 2x in de week cardio te doen en was deze week wederom 1,5% gezakt en 0,6kg afgevallen (oftopic maar de voorbereiding loopt soepel)

Comment

Hey Opmerkig was niet geheel incorrect, maar onvolledig. Herstel ik inderdaad daarna. Top dat het zo goed gaat met je, wat zijn je huidge stats?

Edit: Ik zie ze al, wat is je lengte?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X