Waarom beginnen hier zoveel mensen aan A.S?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

stats zijn oud en geheim maar trust me gaat lekkr

Comment

kijk een man met ervaring in ons midden nice

Mischien hele directe vraag maar eeeh mag ik vragen naar je (verleden)kuur schema

Vind je comm btw heel strak/te goed kan r niets aan doen
      Citaat:
      zal je fff uit je droom halen kerel..
      topsport=doping
      en dan bedoel ik ook elke sport

Dit is gewoon te ziek hehe
      Last edited by onderhandelen; 09-03-2007, 02:43.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

De reden dat veel jongeren gaan kuren ontstaat vaak uit onzekerheid. Ze willen een gespierd lichaam. Ze beginnen met trainen en weten niet goed wat ze aan het doen zijn. Er wordt vaak niet goed getraind (goede begeleiding??) waardoor de resultaten niet goed zijn. Ook de voeding lijkt nergens op.
        Dus dan komen de kuren voor de dag! En er is altijd wel een of andere aASgier die dat soort jongens wel aan een kuur kan helpen waar ze 15 kilo mee kunnen groeien.

Misschien is het wel een ontwikkeling in de mentaliteit van jongeren. Misschien te verwend om te werken voor dat soort doelen. Of is het onwetendheid?
        Ik denk dat daar ook een taak ligt voor de sportschool. Zorgen voor goede begeleiding en voorlichting betreft training, voeding, rust en spulletjes waar je breed van wordt.
        zou al een heel stuk schelen.

gr

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          De reden dat veel jongeren gaan kuren ontstaat vaak uit onzekerheid. Ze willen een gespierd lichaam. Ze beginnen met trainen en weten niet goed wat ze aan het doen zijn. Er wordt vaak niet goed getraind (goede begeleiding??) waardoor de resultaten niet goed zijn. Ook de voeding lijkt nergens op.
          Dus dan komen de kuren voor de dag! En er is altijd wel een of andere aASgier die dat soort jongens wel aan een kuur kan helpen waar ze 15 kilo mee kunnen groeien.
          Nagel op de kop. En de tijd dringt als ze deze zomer willen kunne showen, dus as is de "oplossing". Maar of ze veel overhouden van die dboll of winny only kuurtjes, hoogstwaarschijnlijk niet. En na de zomer stoppen ze terug met trainen...
          the one and only tabata overlord

Comment

Man wat een topic.

Het is nu eenmaal zo dat vele jonge knaapjes eruit willen zien zoals een filmacteur. Ze kijken op naar filmkarakters en deze zien er telkens groter uit.
            Dus willen ze ook snel groot zijn, wat ze niet snappen is de jarenlange voorbereiding die deze mensen doorgaan en de super gestructureerde en begeleide kuren die ze doorstaan (dokterbegeleiding, zuivere steroĂŻden, professioneel ingebracht, etc.).

Dan krijg je mensen die dit een snel willen nadoen en hoeveelheden gebruiken die ongehoord zijn op een manier die helemaal niet correct is en dan krijg je een risico voor de gezondheid bovenop het risico dat het product van zichzelf al heeft = om problemen vragen

Nog zo een probleem is mensen die zomaar iets gebruiken en voor half werk gaan.

Wat bedoel ik hiermee? Mensen die besluiten even een winstrol only kuur te doen om zacht te beginnen en te wennen aan de aas FOUT!!

Oral kuur is zeker niet zachtjes beginnen!

conclusie: hang nu voor Ă©Ă©n keer in je leven is niet de zelflievende zelfbeklagende kleine slet uit en train en eet als een man als je dit na jarenlang zwoegen niet voldoende vind en je besluit te kuren doe dit dan goed als je het simpel wil houden neem dan test. en geen winstrol only of dergelijke. En hoe in je achterhoofd voor wat je kuurt: is dit omwille van geld zoals topsporter of acteur of voor jezelf. Als dit voor het laatste doel is denk dan dat je stevig moet zijn mentaal.
            Last edited by gladiator; 09-03-2007, 14:08.
            Powerlifting-forum.nl

Comment

Originally posted by gladiator View Post

conclusie: hang nu voor Ă©Ă©n keer in je leven is niet de zelflievende zelfbeklagende kleine slet uit en train en eet als een man als je dit na jarenlang zwoegen niet voldoende vind en je besluit te kuren doe dit dan goed als je het simpel wil houden neem dan test. en geen winstrol only of dergelijke. En hoe in je achterhoofd voor wat je kuurt: is dit omwille van geld zoals topsporter of acteur of voor jezelf. Als dit voor het laatste doel is denk dan dat je stevig moet zijn mentaal.
              En zo is het maar net.

@ Michel dit topic heeft toch al 34 reacties.
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

als je wedstrijden op nivo wil draaien zal je moeten kuren

mensen hier die lang trainen (6-8 jaar) zullen niet snel veel meer gainen en als je dan verder wil zal je eventueel iets kunnen nemen om een nieuwe start te maken.
                Who's the Chef

Comment

ZOZO...
                  Blijkbaar slaat mijn topic wel aan...
                  This is more than I bargained for, mooi!
                  Maar goed, de conclusie is voor mij duidelijk; as kan mits het professioneel wordt gebruikt..EN dat professionalisme missen velen...
                  Zelf is AS niets voor mij, ben afgelopen 10 maanden ongeveer 8 kilo gegroeid, en gebruik alleen maar whey..Mijn voeding is wel top, maar ik kan de komende jaren nog zo veel meer groeien via de conventionele manier..
                  Dont jump the gun!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by serdvc View Post
                    ZOZO...
                    Blijkbaar slaat mijn topic wel aan...
                    This is more than I bargained for, mooi!
                    Maar goed, de conclusie is voor mij duidelijk; as kan mits het professioneel wordt gebruikt..EN dat professionalisme missen velen...
                    Zelf is AS niets voor mij, ben afgelopen 10 maanden ongeveer 8 kilo gegroeid, en gebruik alleen maar whey..Mijn voeding is wel top, maar ik kan de komende jaren nog zo veel meer groeien via de conventionele manier..
                    Dont jump the gun!!!!!!!!!!!!!!
                    show je voedingschema maar ff ben benieuwd of je voeding wel top is..

Comment

Om nog even terug te komen op de vraag 'waarom beginnen hier zoveel mensen aan AS'...
                      Er zijn nu eenmaal heel veel mensen die pas op een forum als dit terecht komen als ze vragen hebben over dingen waar de mensen in hun omgeving ze niet mee kunnen helpen. Vaak betreft het dan vragen over anabolen, denk dat dit wel 1 van hoofdredenen is dat relatief veel members anabolen gebruiken. Komt nog bij dat heel veel van de mensen die op een forum blijven hangen zeer fanatiek zijn in hun sportbeleving, waardoor (uiteindelijk) de stap naar gebruik of op zijn minst het denken erover niet geheel onlogisch is.
                      Moet ook weer niet overdreven worden denk ik, zijn genoeg members die wel degelijk naturel trainen natuurlijk.

Nog even over de vragen die mensen hebben waarvoor ze vaak op een forum terecht komen, uiteraard zijn er enorm veel mensen die niet op een forum zitten die wel degelijk enorm veel zouden kunnen leren.
                      Vaak gaat het dan echter over voeding en training en hoe slecht sommigen het ook doen, de meesten zijn er toch van overtuigd dat ze die dingen al prima onder controle hebben. Bijvoorbeeld omdat al hun maten het ook zo doen of omdat een 'trainer' zegt dat het zo goed is.
                      Als mensen niet weten dat ze iets niet goed (genoeg) doen of weten zullen ze er ook niet snel vragen over gaan stellen hè.

Comment

Als je op wedstijd niveau iets wil betekenen moet je helaas aan de aas vrees ik maar daar gaat het niet om er zijn inderdaad veel noobs die beginnen en verre van wedstrijdklaar zijn hoor. En je kan naturel best wel ver komen hoor waar een wil is is een weg.
                        Powerlifting-forum.nl

Comment

Van die gasten die wedstrijden doen of willen gaan doen begrijp ik het 100% dat ze gebruiken want anders komen ze er gewoon niet.

Maar de (meeste) van deze lui weten ook wat ze doen en hebben goede suppliers.

Wel grappig in de gym. Die gastjes die net beginnen met gebruiken doen 3 maanden over waar ik drie jaar voor nodig heb. Alleen na die 10 a 12 weken zie je ze niet meer omdat ze niet weten hoe je die massa vast moet houden.
                          Of omdat ze gewoon niet meer gemotiveerd zijn.
                          Groei, Groeier, Groeist

Comment

idd.
                            Het vasthouden van die massa is moeilijk.
                            wel jammer dat het zo gaat met sommige.

gr

Comment

Ik zie teveel loze conclusies in dit topic, valt me ook op welke mensen constant reageren zonder ook maar kennis of ervaring te hebben van zaken! Ik zeg niet dat ik zo slim ben maar een beetje bazale kennis is niet weg. Worden gewoon dingen beweerd die gewoon niet kloppen, en niet neergezet als mening, maar nee het is gewoon een feit blablabla! komop jongens niveau mag wel omhoog ej!

- As is gewoon persoonlijke keuze, je weegt zelf voordelen tegen nadelen op zoals al gezegd is en houd je mening gewoon voor jezelf respecteer de keus van een persoon (@betweterige naturels )
                              Uitzonderingen hierop heb je altijd niet iedereen heeft nou eenmaal een gezond verstand met een gemiddeld iq om logische conclusies te trekken betreft medicijnen en bijwerkingen..

Je kunt het beestje geen naam geven als je zn persoonlijke situatie niet kan inschatten, vandaar dat dit topic ook helemaal afdwaald want er word niks op elkaar afgestemd alleen wat loze creten over verscheidene topics die nergus over gaan.

En oja winny only perfecte beginnerskuur is gewoon simpel. Hoe kan dit nou een slechte beginnerskuur zijn, je eigen axis blijft redelijk goed behouden in 6weken. You get what you see aan spiermassa en de sides zijn minimaal als je doseringen normaal houd! Verder aromatiseerd het niet dus zal er buiten een oestrogeenrebound niet veel verandere aan je oestrogeenlevels (jeej geen bitchtits/gyno), en nakuren hoeft ook maar kort met lage doseringen!

Comment

tsja........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X