Waarom beginnen hier zoveel mensen aan A.S?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is inderdaad zo ieder zijn mening maar sommige kijken niet eens naar de bron kijk nu als iemand jou post leest denkt i misschien dat hij winstrol kan nemen zonder nakuur. ALTIJD NAKUREN.
    Last edited by gladiator; 16-03-2007, 08:38.
    Powerlifting-forum.nl

Comment

Originally posted by gladiator View Post
      Dat is inderdaad zo ieder zijn mening maar wommige kijken niet eens naar de bron kijk nu als iemand jou post leest denkt i misschien dat hij winstrol kan nemen zonder nakuur. ALTIJD NAKUREN.
      ALTIJD NAKUREN, klopt

Comment

op erg lichte kuurtjes nakuren, zoals winny only, blijft een discussiepunt. 3 weken nolva na 6 weken is als een bazooka gebruiken om een vlieg te mollen.

Overkill dus, en nolva is ook echt niet compleet onschadelijk.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          op erg lichte kuurtjes nakuren, zoals winny only, blijft een discussiepunt. 3 weken nolva na 6 weken is als een bazooka gebruiken om een vlieg te mollen.

.
          maar wel garantie dat je raakt
          Who's the Chef

Comment

of mensen het wel of niet gebruiken maakt niet uit..

ik zelf kan wel begrijpen waarom iemand het wel gebruikt..maar ook waarom sommigen het niet gebruiken..

1 ding weet ik wel zeker,

Als er ooit AS komen met minimale tot geen schadelijke bijwerkingen ga ik ze ook gebruiken.!..totdan moet iedereen het lekker zelf weten..

Comment

Originally posted by Spiros View Post

ik zelf kan wel begrijpen waarom iemand het wel gebruikt..maar ook waarom sommigen het niet gebruiken..

Als er ooit AS komen met minimale tot geen schadelijke bijwerkingen ga ik ze ook gebruiken.!..totdan moet iedereen het lekker zelf weten..
              tot nu toe is het relatief gezonste een lage dosis test, 250mg, voor niet langer dan 3 weken(dus moet het prop zijn), omdat dan pas echte onderdrukking begint te komen

De gains zullen natuurlijk klein zijn.
              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Spiros View Post

Denk dat iedereen dan gaat gebruiken.

Ik denk sowieso dat iedereen wel wil gebruiken alleen het verschil tussen de mensen die dat wel doen en die het niet doen. Is waarschijnlijk dat de ASgebruikers de positieve aspecten zwaarder laten wegen dat de negatieve en daarom gaan gebruiken.
                Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X