As om droog te worden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• As om droog te worden.

Ik weeg nu 95 kilo bij een lengte van 178m. Vetpercentage 16-18 %. Ik wil graag een kuurtje beginnen om wat droger te worden, alleen wil ik wel graag op hetzelfde gewicht blijven. Welke AS is hier het meest geschikt voor. Ik zat zelf te denken aan Winstrol depot, maar misschien weten jullie een beter middel. Het wordt mijn eerste kuur. Moet ik mijn schema aanpassen, train elke spiergroep nu eens in de 5 dagen. Moet ik ook cardio gaan doen of juist niet ? Orale tabletten begin ik niet aan. Als ik wil kuren dan alleen injecteren.
    BVD.

Persoonlijk zou ik eerst door mijn voeding aan te passen en cardio te doen proberen mijn bf te verlagen [ja ik weet dat je vraag eigenlijk niet is] en als dan je bf lager geworden is en je zit op een doodpunt kan je altijd nog naar hulp middelen grijpen. Maar dit is mijn persoonlijke opvatting.
    Xenadrine schijnt ook te werken
    Clen werkt ook goed maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 04 2003,12:20)]Persoonlijk zou ik eerst door mijn voeding aan te passen en cardio te doen proberen mijn bf te verlagen [ja ik weet dat je vraag eigenlijk niet is] en als dan je bf lager geworden is en je zit op een doodpunt kan je altijd nog naar hulp middelen grijpen. Maar dit is mijn persoonlijke opvatting.

Grtzzzz Ax  
      Vet eet ik zowieso al heel weinig, mijn koolhydraten zijn wel aan de hoge kant, maar dan geen suikers. Alleen pasta's, brood, aardappelen en carbo complex suplementen. Maar ik denk dat ik de koolhydraten wel in deze hoeveelheid nodig heb. Mijn eiwit inname is ook hoog. Ben sinds 3 weken al mijn wheyeiwit inname aan het beperken, inplaats daarvan neem ik gewone langwerkende eiwitten. Ik denk dat als ik minder ga eten en Xenadrine ga gebruiken spiermassa ga verliezen, en daar heb ik nu juist zo hard voor moeten werken.

Comment

koolhydraten kunnen ook omgezet worden in vet, vergeet dat niet!

Grtzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jun. 04 2003,12:36)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 04 2003,12:20)]Persoonlijk zou ik eerst door mijn voeding aan te passen en cardio te doen proberen mijn bf te verlagen [ja ik weet dat je vraag eigenlijk niet is] en als dan je bf lager geworden is en je zit op een doodpunt kan je altijd nog naar hulp middelen grijpen. Maar dit is mijn persoonlijke opvatting.

Grtzzzz Ax  
          Vet eet ik zowieso al heel weinig, mijn koolhydraten zijn wel aan de hoge kant, maar dan geen suikers. Alleen pasta's, brood, aardappelen en carbo complex suplementen. Maar ik denk dat ik de koolhydraten wel in deze hoeveelheid nodig heb. Mijn eiwit inname is ook hoog. Ben sinds 3 weken al mijn wheyeiwit inname aan het beperken, inplaats daarvan neem ik gewone langwerkende eiwitten. Ik denk dat als ik minder ga eten en Xenadrine ga gebruiken spiermassa ga verliezen, en daar heb ik nu juist zo hard voor moeten werken.
          Nope wilde bras, ik gebruik nu 20 dagen xenadrine en ben van 101-103 naar 95.1 kg gegaan. En ik hoop het eindresultaat over 6 weken te kunnen laten zien. Misschien heb ik een andere aanleg, maar ik ben bijna geen massa verloren. Wordt ook alleen maar sterker, eerst werden armen, schouders en benen droger. Daarna rug en nu de buik, xenadrine werkt echt, lees mijn log anders ff. Wacht met kuren todat je echt droog bent, dan is je metabolisme optimaal, althans ik hoop dat strax tijdens mijn dboll testje het droog staan, xtra resultaat oplevert. Ik ben altijd heel kritisch, maar het spul werkt voordomde goed. Ben er zelf nog steeds verbaasd over. Ik heb in het begin wel elke dag cardio gedaan, maar nu teruggebracht naar 3 x pw 40 mins, ik kom ondanks het lager bf% nu ook aan, iets wat maar zeer zelden voorkomt, trainen op xenadrine gaat gewoon super. Iig zeker het proberen waard!

Grtz

Comment

Je moet NIET je eiwit inname beperken, maar je koolydraten inname.

Als je echt AS wilt gebruiken om droog te worden met meer spier massa kun je winstrol of fina gebruiken. Ik zou het echter op een andere manier doen, xena clen dieet cardio etc.

ps fina is zeer zwaar voor je nieren
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

maar als je HETZELFDE gewicht wilt houden, zal je niet clen of xena moeten nemen. uiteraard hou je wel dezelfde vetvrije massa (ongeveer) maar... wildebras wil zn kilootjes houwen geloof ik.
              dan zou ik idd eod winstrol spuiten en als het kan de kleinere spiergroepen 2x per week trainen en de benen en rug 1x.
              ikzelf ben zonder gewichtsverlies met zo'n schema 15% vet kwijtgeraakt. plus mn spieren waren zo hard als stenen. heb ik nooit meer gehad. dus ik denk dat je in de goede richting zit te denken: winstrol,
              maar zoals diet zegt: die eiwitten moet je blijven eten, en je koolhydraten evt. verminderen. ennuh... geen varkensvlees.

greetzz bruce
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Jun. 04 2003,14:34)]maar als je HETZELFDE gewicht wilt houden, zal je niet clen of xena moeten nemen. uiteraard hou je wel dezelfde vetvrije massa (ongeveer) maar... wildebras wil zn kilootjes houwen geloof ik.
                dan zou ik idd eod winstrol spuiten en als het kan de kleinere spiergroepen 2x per week trainen en de benen en rug 1x.
                ikzelf ben zonder gewichtsverlies met zo'n schema 15% vet kwijtgeraakt. plus mn spieren waren zo hard als stenen. heb ik nooit meer gehad. dus ik denk dat je in de goede richting zit te denken: winstrol,
                maar zoals diet zegt: die eiwitten moet je blijven eten, en je koolhydraten evt. verminderen. ennuh... geen varkensvlees.

greetzz bruce
                Als ie zijn huidige gewicht wil omzetten in een bf% van 6-8 dan moet ie idd aan de aas, als ie alleen naar 6-8% bf wil, werkt xenadrine genoeg. Als alternatief kan altijd nog wat Cur doet, clen en xena afwisselen. Anyhows, winstrol is een ok keuze, echter als je primobolan kan krijgen, zou je daar voor moeten gaan. Erg mild, en bij mij weten de aas om droog te worden. Aangezien je voor injects gaat, moet dat lukken (primo tabs waren 2 mg).

Grtz

Comment

Het is allemaal minder moeilijk als het lijkt hoor Wil en de juiste antwoorden zijn ook al gegeven
                  Allereerst je eten aanpassen, koolhydraten omlaag en eiwitten omhoog. Ga op minimaal 3 gram per kilo lichaamsgewicht zitten met je eiwitten.

Omdat je je gewicht wilt behouden en geen tabs wil zou winstrol een oplossing kunnen zijn. Voorwaarde is wel dat je voeding 100% is.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 04 2003,16:32)]Het is allemaal minder moeilijk als het lijkt hoor Wil en de juiste antwoorden zijn ook al gegeven
                    Allereerst je eten aanpassen, koolhydraten omlaag en eiwitten omhoog. Ga op minimaal 3 gram per kilo lichaamsgewicht zitten met je eiwitten.

Omdat je je gewicht wilt behouden en geen tabs wil zou winstrol een oplossing kunnen zijn. Voorwaarde is wel dat je voeding 100% is.

Greets...
                    Even voor de duidelijkheid. Ik heb niet gezegt dat ik mijn eiwit inname ga verlagen, alleen minder whey i.p. daarvan langwerkende eiwitten. Op die 3 gr. per kilo zit ik wel. Ik zal me is verdiepen in die Xenadrine, maar verwacht hier geen wonderen van. Veel van dit soort middelen worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je vetiname in kleine "bolletjes" wordt verdeeld om zodoende niet in reserves opgeslagen te worden. Bij mensen die vet eten kan dit goede resultaten geven, alleen ik eet bijna geen vet dus zal het niet werken. Bij Xenadrine weet ik niet of het zo werkt, maar bel er morgen even achteraan.

Comment

Ging er ook niet van uit dat je je inname wilde verlagen hoor

Over de Xenadrine kan ik zeggen dat het wel werkt. Ook al merk ik niet wat onze promotor van dit spul ( Riki ) merkt doet het wel degelijk wat het zou moeten doen.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jun. 04 2003,23:42)]Ik zal me is verdiepen in die Xenadrine, maar verwacht hier geen wonderen van. Veel van dit soort middelen worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je vetiname in kleine "bolletjes" wordt verdeeld om zodoende niet in reserves opgeslagen te worden.
                        Xena werk NIET op die manier. Xena net als alle andere efedrine producten werken volgens het principe van je lichaam in een soort turbo stand zetten. Je hardslag, bloedruk en je lichaams temperatuur gaan omhoog, om dit te kunnen doen moet je lichaam meer cals verbranden.

Ook hebben de meeste fatburners een vocht afdrijvende functie.
                        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Is het beter om winstrol injects te nemen in plaats van tabs?
                          Zo ja hoeveel heb ik dan nodig? (in tabs wou ik 6 weken 30 mg per dag nemen)

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (dafke @ Jun. 06 2003,09:40)]Is het beter om winstrol injects te nemen in plaats van tabs?
                            Beter is het niet, maar wel minder slecht. Tabletten belasten je lever erg zwaar. Injecties een stuk minder. Winstrol depot moet je om de dag zetten, je kunt het ook drinken maar dan moet je het elke dag doen.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jun. 06 2003,12:01)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dafke @ Jun. 06 2003,09:40)]Is het beter om winstrol injects te nemen in plaats van tabs?
                              Beter is het niet, maar wel minder slecht. Tabletten belasten je lever erg zwaar. Injecties een stuk minder. Winstrol depot moet je om de dag zetten, je kunt het ook drinken maar dan moet je het elke dag doen.
                              Kwa schadelijkheid maakt het niet zo veel uit. Het komt uit eindelijk allebei bij je lever terecht. De ervaringen spreken uit dat je met injects betere resultaten hebt dan tabs. Je moet ongeveer de dubbelle dosis met tabs nemen vergeleken bij injects om de zelfde resultaten te krijgen. Op die manier zijn de tabs wel schadelijker.

Drinken van depot kan, maar is zonde van je geld. Als je niet wilt injecteren gewoon tabs nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X