Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die kuur gaat echt nergens over met die hoeveelheden die je er in wilt spuiten. Zeker met jou stats lijkt het me niet echt de bedoeling en niet noodzakelijk.

Comment

Maar ga ik dan wel de zelfde resultaten hebbe al ik de vorige keer al
      1000mg deca en 600mg testo en 300 susto per week heb gebruikt hebbe?

Comment

Gappie,

relax ouwe zet die malle kuur uit je hoofd. Dat je de spullen al hebt maakt niet uit, dan bewaar je het maar voor een volgende keer

die sustanon van GS is erg goed, ik ben er net als een raket op gegaan, heb echt mooie gains kilo of 8, en dan 200mg deca durabolin erbij. Zoiets moet jij ook aan denken, gewoon 300mg supersusto en 200mg deca moet jij eens kijken als je goed traint en eet en in t weekend geen drugs gebruikt (niet dat je dat doet, maar in mijn omgeving wel en maar klagen merk niks van mn kuur )

Comment

Jij denkt blijkbaar nog dat de hoeveelheid rommel die je spuit bepalend is voor het resultaat?
          Het enige dat je bereikt met dit soort hoeveelheden is afgrijselijk veel bijwerkingen, zonder noemenswaardige extra werking.

Gezien jouw stats denk ik dat je jezelf héél dringend in training en voeding moet gaan verdiepen. Op die vlakken is namelijk de echte winst te halen, als de basisvoorwaarden niet kloppen zul je zelfs met een kuur nooit de grote winsten kunnen halen die anders misschien mogelijk zouden zijn.
          Je bent mi veel te vroeg begonnen met kuren en hebt daarbij ook nog eens absurde hoeveelheden gebruikt.
          Voor je eigen bestwil, leer eerst eens lopen voordat je gaat rennen!!

Dus, zet die kuur een poosje uit je hoofd en zorg eerst dat je de basis onder de knie hebt. Voeding, training en rust dus.

Comment

al heb je tien kuren gehad. als je jaartje niet gekuurd hebt kom je zo weer 12kg aan met 2 testootjes en een decaatje. niet waar? wel waar. zie het vlak naast me zitten!!
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zulke kerels zijn toch eigenwijs

gewoon lekker doen kerel je komt je zelf wel tegen
              suc6 met je kuur

met zulke stat's als jij zou ik niet eens aan een kuur denken
              bij ons zijn er beginners die betere stat's hebben als jij sorry dat ik het zeg maar tis de waarheid

ga maar lekker naturel een jaar of 5 door en kom dan nog eens met een voorstel
              Who's the Chef

Comment

ik heb niet zoveel verstand van AS.
                maar aan de reacties van alle anderen te zien ben je slecht bezig, en ze hebben genoeg ervaring om dit te weten.
                ga gewoon goed eten dan kom je er ook vanzelf en zie later maar eens of je nog eens een kuurtje pakt

grtz

Comment

Originally posted by kevinski View Post
                  De eerste keer dat ik gekuurt had zag het er zo uit.
                  Week 1 t.e.m.8 4ml deca + 3ml teso + 1ml susto
                  Wow kerel!! Het is dus duidelijk dat je je voeding niet goed hebt. Als je net een jaar traint was je wel helemaal uitgescheurd!! Die 10 kilo had je ook wel met een test only kunnen pakken mits alles in orde was

Maar goed, dat neemt niet weg dat het veel te vroeg is voor een kuur.

Mocht je toch perse willen kuren, neem dan een klein kuurtje. Het zou zonde zijn als je nu al impotent raakt he

Laat anders eerst even naar je voedingsschema kijken hier (wel bij voeding posten).
                  Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X