Die kuur gaat echt nergens over met die hoeveelheden die je er in wilt spuiten. Zeker met jou stats lijkt het me niet echt de bedoeling en niet noodzakelijk.
Kuurtje
Collapse
X
-
Gappie,
relax ouwe zet die malle kuur uit je hoofd. Dat je de spullen al hebt maakt niet uit, dan bewaar je het maar voor een volgende keer
die sustanon van GS is erg goed, ik ben er net als een raket op gegaan, heb echt mooie gains kilo of 8, en dan 200mg deca durabolin erbij. Zoiets moet jij ook aan denken, gewoon 300mg supersusto en 200mg deca moet jij eens kijken als je goed traint en eet en in t weekend geen drugs gebruikt (niet dat je dat doet, maar in mijn omgeving wel en maar klagen merk niks van mn kuur )
Comment
-
Jij denkt blijkbaar nog dat de hoeveelheid rommel die je spuit bepalend is voor het resultaat?
Het enige dat je bereikt met dit soort hoeveelheden is afgrijselijk veel bijwerkingen, zonder noemenswaardige extra werking.
Gezien jouw stats denk ik dat je jezelf héél dringend in training en voeding moet gaan verdiepen. Op die vlakken is namelijk de echte winst te halen, als de basisvoorwaarden niet kloppen zul je zelfs met een kuur nooit de grote winsten kunnen halen die anders misschien mogelijk zouden zijn.
Je bent mi veel te vroeg begonnen met kuren en hebt daarbij ook nog eens absurde hoeveelheden gebruikt.
Voor je eigen bestwil, leer eerst eens lopen voordat je gaat rennen!!
Dus, zet die kuur een poosje uit je hoofd en zorg eerst dat je de basis onder de knie hebt. Voeding, training en rust dus.
Comment
-
zulke kerels zijn toch eigenwijs
gewoon lekker doen kerel je komt je zelf wel tegen
suc6 met je kuur
met zulke stat's als jij zou ik niet eens aan een kuur denken
bij ons zijn er beginners die betere stat's hebben als jij sorry dat ik het zeg maar tis de waarheid
ga maar lekker naturel een jaar of 5 door en kom dan nog eens met een voorstelWho's the Chef
Comment
-
ik heb niet zoveel verstand van AS.
maar aan de reacties van alle anderen te zien ben je slecht bezig, en ze hebben genoeg ervaring om dit te weten.
ga gewoon goed eten dan kom je er ook vanzelf en zie later maar eens of je nog eens een kuurtje pakt
grtz
Comment
-
Originally posted by kevinski View PostDe eerste keer dat ik gekuurt had zag het er zo uit.
Week 1 t.e.m.8 4ml deca + 3ml teso + 1ml susto
Maar goed, dat neemt niet weg dat het veel te vroeg is voor een kuur.
Mocht je toch perse willen kuren, neem dan een klein kuurtje. Het zou zonde zijn als je nu al impotent raakt he
Laat anders eerst even naar je voedingsschema kijken hier (wel bij voeding posten).Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment